Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το DS3 PERFORMANCE

Ελλάδα 5:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το DS3 PERFORMANCE

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το DS3 PERFORMANCE

ΔΟΚΙΜΕΣ

Με 210 PS (!) αναφερόμαστε σε ένα σπορ αυτοκίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση και εκρηκτικό χαρακτήρα…

Advertisement
Advertisement


ΔΟΚΙΜΗ ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Οι Βρετανοί έχουν έναν ορισμό για τα αυτοκίνητα που δεν δείχνουν τι πραγματικά είναι: Question cars ή Q cars. Το DS3 Performance είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα Q car. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν σε μαύρο χρώμα και έφερε τo λογότυπo DS Performance. Δύσκολα λοιπόν κάποιος στον δρόμο μπορεί να φανταστεί ότι έχει δίπλα του ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων αν δεν παρατηρήσει τις μαύρες ζάντες με τα φαρδιά Michelin 205/40/18 ή τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Πίσω από το τιμόνι του DS Performance νιώθεις λίγο Λεμπ πριν την εκκίνηση του Ράλι της Κορσικής. Στο δεξί χέρι του οδηγού βρίσκεται ένα άριστο σε αίσθηση και κλιμάκωση 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και το σπινάρισμα περιορίζεται χάρη σε ένα μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen. Το Performance είναι πιο χαμηλό από τα απλά DS και πιο φαρδύ.

Advertisement
Advertisement

Μπαίνοντας στη θέση του οδηγού, τα μπάκετ καθίσματα είναι μια ευχάριστη έκπληξη χάρη και στα μαλακά πλαϊνά που επιτρέπουν το μπες-βγες με άνεση ακόμη και σε όσους δεν έχουν εντρυφήσει στη γιόγκα. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση διαφοροποιείται από τα απλά C3, η ποιότητα των υλικών, τα γραφικά στη multimedia οθόνη αλλά και οι διακόπτες προσθέτουν στον premium χαρακτήρα του μοντέλου. Ο κινητήρας έχει παντού δύναμη και γραμμική απόκριση χωρίς ξεσπάσματα. Οσο όμως ανεβαίνουν οι στροφές τα πράγματα σοβαρεύουν και ο ρυθμός επιτάχυνσης είναι καταιγιστικός. Πρόκειται για όπλο που απευθύνεται σε γνώστες και όχι σε ενθουσιώδεις άπειρους οδηγούς. Ο ήχος του κινητήρα είναι διακριτικός, όμως η απόληξη της εξάτμισης δίνει μια δραματοποίηση. Σε ταξίδι κάτι τέτοιο μπορεί να είναι ενοχλητικό.

ds3eso

Σε δρόμο με στροφές πρέπει να προσέχεις τις ανομοιομορφίες, καθώς η ανάρτηση είναι απόλυτη και δεν συγχωρεί. Τα ηλεκτρονικά παρεμβαίνουν νωρίς δείχνοντας τον χαρακτήρα του DS3. Σε γρήγορες καμπές με καλή άσφαλτο το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του, γράφοντας τροχιές με απόλυτη ακρίβεια και ταχύτητα… Αυτόφωρου. Είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για αυτοκίνητο πίστας. Σταματάμε προτού παρασυρθούμε σε αντικοινωνική συμπεριφορά (δεν είναι δύσκολο με δαύτο) και αφού πάρουμε μερικές ανάσες καταγράφουμε τα εξής χαρακτηριστικά: διακριτικό, ταχύτατο, απόλυτο, απαιτητικό, αντικομφορμιστικό. Προσφέρει αβίαστα πόνο σε όσους προσπαθήσουν να το ακολουθήσουν. Απευθύνεται σε αυτόν που ξέρει και θέλει να περνά απαρατήρητος στους αμύητους. Απαιτεί σεβασμό, αλλά όταν βρεις τη χρυσή τομή, σου χαρίζει απλόχερα χαμόγελα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς : 210 PS/6.000rpm
Ροπή : 30,7 kgm/3.000 rpm
Μετάδοση: Εμπρός
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα : 230 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 6,6 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 10,3 lt δοκιμής
Εκπομπές CO2: 125 gr/km
Βάρος: 1.180 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.954/1.715/1.458 mm
Χώρος αποσκευών: 285 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 150 ευρώ
Τιμή: 33.000 ευρώ

Advertisement