Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Kuga

  • NewsAuto.gr

Δοκιμάζουμε στη… γενέτειρα του, το ολοκαίνουργιο Ford Kuga, λίγες ημέρες πριν την έλευσή του στη χώρα μας.

Αποστολή στην Βαλένθια: Τάκης Τρακουσέλλης

Το νέο SUV της Ford, περίπου πέντε χρόνια από της πρώτη γενιάς (η οποία είχε αντικαταστήσει το Maverick) σχεδιαστικά δεν έχει να επιδείξει πολλές διαφορές. Η αλήθεια είναι οτι για το προηγούμενο Kuga είχαν γραφτεί διθύραμβοι. Οπότε οι Αμερικανοί κράτησαν τη βασικό σχεδιαστικό καλούπι, προσθέτοντας του λίγες πινελιές για να φέρουν τη σχεδίαση κοντά στην οικογενειακή γραμμή υπόλοιπων μοντέλων. Ετσι το εμπρόσθιο μέρος του Kuga είναι Focus και το οπίσθιο C-Max. Οι μηχανικοί του αυτοκινήτου το έχουν μακρύνει κατα 8 εκατοστά, κάτι που βοήθησε όπως φάνηκε στους εσωτερικούς χώρους και στο χώρο των αποσκευών.

Το πλαίσιο είναι το νέο που διαθέτει και το Focus, ενώ πλέον το Kuga έρχεται πιο κοντά στην Ελληνική πραγματικότητα με τους κινητήρες που θα διαθέτει. Ετσι ο γνώριμος 1.6lt βενζίνης απόδοσης 150 και 180PS αλλά και ο πετρελαίου των 2.000cc (143 και 176PS) θα βρίσκονται στη γκάμα. Δυστυχώς δε θα βρίσκεται ο diesel των 1,6lt για τον οποίο, προς το παρόν, δεν υπάρχουν σχέδια σε ότι φορά το Kuga. Σημειώστε δε πως τετρακίνητο θα διατίθεται το Kuga μόνο στις πιο ισχυρές εκδόσεις των κινητήρων. Σε ότι αφορά τα κιβώτια όλες οι εκδόσεις θα διαθέτουν το αυτόματο των έξι σχέσεων ενώ οι τετρακίνητες θα διαθέτουν και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Στα χέρια μας κατά τη δοκιμή επί Ισπανικού εδάφους είχαμε την 2λιτρη πετρελαιοκίνητη, τετρακίνητη έκδοση. Αυτή δηλαδή που θα προτιμηθεί περισσότερο από τις υπόλοιπες στην Ευρώπη. Βίοι αντίθετοι για την Ελλάδα, αλλά σίγουρα το τετρακίνητο Kuga αναδεικνύει τις αρετές του με αυτόν τον εξαιρετικό κινητήρα. Η ροπή λοιπόν μοιράζεται με μαεστρία απο το κιβώτιο, απο χαμηλά μέχρι ψηλά, δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση οτι δε θα προδοθεί ποτέ. Το σύστημα τετρακίνησης είναι νέο και ελέγχεται 100% ηλεκτρονικά στέλνοντας τη ροπή ταχύτατα στον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα έως και 0-100% αν χρειαστεί. Στο δρόμο το Kuga είναι σαφώς λιγότερο σπορτίφ απο της προηγούμενης γενιάς, κάτι που εμάς δεν μας πολυάρεσε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το Kuga είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που πρέπει να προσφέρει άνεση και η νέα γενιά είναι εξελιγμένη πάνω σε αυτό το πλαίσιο. Οι αναρτήσεις απορροφούν σχεδόν τα πάντα με μαγικό τρόπο, ακόμα και όταν βγάλαμε το αυτοκίνητο σε εκτός δρόμου διαδρομή. Ακόμα και στο χώμα ο… μπέμπης δε θα ξυπνήσει από τα τραντάγματα!

Εν κατακλείδι η πρώτη επαφή με το νέο Kuga μας αφήνει μία καλή γεύση. Είναι καλύτερο από το -επίσης καλό- απερχόμενο μοντέλο, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα. Οι πωλήσεις στη χώρα μας θα ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες, ενώ στα χέρια μας για δοκιμή θα έχουμε σύντομα και τις εκδόσεις με τον βενζινοκινητήρα. Μείνετε συντονισμένοι…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.597, 1.597, 1.997 (diesel), 1.997 (diesel)
Ισχύς (PS): 150, 182, 140, 163
Ροπή (kgm): 24.0, 24.0, 32.0, 34.0
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς, 4×4
Κιβώτιο: Χειροκίνητο & αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 195, 200, 190, 200
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,7 sec, 9,7sec, 10,6sec, 9,9sec
Μικτή κατανάλωση (lt/100 km): 6.6, 7.7, 5.3,5.9
Εκπομπές CO2 (gr/km): 154, 179, 139, 162
Βάρος (kg): 1.580, 1.682, 1.605-1.707, 1.692-1.707
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.275/1.760/1.460 mm
Χώρος αποσκευών: 481 lt
Τιμή: – ευρώ

[nggallery id=1154]

Δημοφιλή στο Protothema.gr