Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

Οδηγούμε την… καυτή BMW Σειρά 6

  • Τάκης Τρακουσέλλης

Κι όμως, η ζωή συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς και πολύ ένταση, στην υπόλοιπη Ευρώπη. Και αυτό αποδεικνυόταν κάθε δευτερόλεπτο που βρεθήκαμε ανάμεσα στους λίγους δημοσιογράφους που είχε καλέσει η BMW προκειμένου να οδηγήσουν, για πρώτη φορά, τη νέα 6άρα, στην coupe εκδοχή της.

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

 

Ανάμεσα σε αυτούς ήμασταν κι εμείς, κάτι που δείχνει είτε ότι δεν έχουν ιδέα για το τι συμβαίνει στη χώρα μας οι Γερμανοί της BMW (απίθανο), είτε ότι ακόμα σέβονται τους Ελληνες και θέλουν να τους κρατάνε ενήμερους στις αυτοκινητικές εξελίξεις, γνωρίζοντας πιο καλά από τον καθένα μας, ότι εμπορικά δεν είναι το μοντέλο που θα τους απογειώσει στην Ελλάδα…

Η ύπαρξη της δεύτερης γενιάς της 6άρας, λοιπόν, αποδεικνύει περίτρανα ότι η ζωή συνεχίζεται και το σίγουρο είναι ότι θα συνεχίζεται, είτε το θέλουν είτε όχι οι της Βουλής.
«Ενα από τα καμάρια…» μου λέει χαμογελώντας ένας από τους ιθύνοντες της εταιρείας. Το Καμάρι (με Κ κεφαλαίο) επιμένω αφού είναι η επιτομή της βαθύτερης έννοιας BMW! Μιας έννοιας που σίγουρα διαισθάνονται απόλυτα όσοι έχουν στην κατοχή τους ένα αυτοκίνητο αυτής της εταιρείας. Η 6άρα είναι σαν μια γυναίκα που θα σε παίξει όσο θέλεις με μεγάλες αντοχές, άγριες διαθέσεις και όλα αυτά με πολύ εκλεπτυσμένη συμπεριφορά. Είναι απίθανο το πώς κατάφεραν να τα συνδυάσουν όλα αυτά οι Γερμανοί κατασκευαστές. Δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που επί τη εμφανίσει αναστατώνει τα πάντα… όταν δε αφεθεί στις ορέξεις σου, τότε σε απογειώνει!

[nggallery id=120]

Με δύο κινητήρια… διαμάντια, με πολλά ηλεκτρονικά και τεχνολογικά καλούδια, αλλά και με περίσσια πολυτέλεια η 6άρα κουνάει νωχελικά τα οπίσθιά της σε κάθε χάιδεμα του γκαζιού προκαλώντας τους αντιπάλους της. Αυτό το πίσω μέρος είναι που με τρέλανε. Οι Γερμανοί δίνοντας λίγο περισσότερο όγκο στο coupe τους και χαμηλώνοντας το ύψος, κατάφεραν να φτάσουν σε οργασμικά σχεδιαστικά αποτελέσματα.

Βέβαια όλα αυτά καλά είναι, αλλά δεν θα είχαν κανένα νόημα αν δεν το έλεγε η… καρδιά της. Εκεί λοιπόν έχουν τοποθετηθεί τα γνώριμα κινητήρια σύνολα, το ένα των 3,0 lt απόδοσης 320 PS και 47,8 kgm μεταξύ 1.300-4.500 rpm με τα πρώτα 100 km/h επιτάχυνσης να τα έχει σε 5,4 sec. Πιο «πάνω» έχει τοποθετηθεί ο εκπληκτικός V8 των 4,4 lt που με τη βοήθεια διπλού turbo αποδίδει 407 PS και 61,1 kgm ροπής από τις 1.750 rpm με τα πρώτα 100 km/h από στάση να επιτυγχάνονται σε 4,9 sec. Και στις δύο εκδόσεις η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω του γνώριμου αυτόματου κιβωτίου με τις οκτώ σχέσεις, ενώ στάνταρ είναι τα paddles στο τιμόνι.
Τώρα, μην περιμένετε να σας αναλύσω το πώς πηγαίνει στον δρόμο. Καταλαβαίνετε ότι κάτι τέτοιο είναι περιττό. Το μόνο που έχω να πω ως επίλογο αυτού του σύντομου κειμένου είναι ότι τέτοια αυτοκίνητα, μόνο και με την ύπαρξή τους, ομορφαίνουν τη ζωή… Ετσι απλά!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 2.979, 4.395
Ισχύς (PS/rpm): 320/ 5.800-6.000, 407/ 5.500-6.400
Ροπή (kgm/rpm): 47,8/1.300-4.500, 61,1/1.750-4.500
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h (ηλεκτρ. περιορισμένη)
Επιτάχυνση 0-100 km: 5,4 sec, 4,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,6 lt, 10,5 lt
Εκπομπές CO2: 177 g/km, 245 g/km
Βάρος: 1.660 kg, 1.770 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.894/1.894/1.369 mm
Χώρος αποσκευών: 460 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 398,25 ευρώ, 686 ευρώ
Τιμή: 120.000 ευρώ (εκτίμηση)

Δημοφιλή στο Protothema.gr