Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Οδηγούμε στη Κροατία το Chevrolet Trax

  • NewsAuto.gr

Ταξιδέψαμε στις Δαλματικές Ακτές για να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το νέο Trax, με το οποίο η Chevrolet μπαίνει δυναμικά στη κατηγορία των μικρών SUV.

Αποστολή Ζαντάρ: Πάνος Σεϊτανίδης

Η αμερικανική μάρκα διαθέτει μακρά παράδοση στη κατηγορία αφού φτιάχνει SUV από το μακρινό… 1935 – λογικό ήταν να επενδύσει τώρα και στη συνεχώς αυξανόμενης ζήτησης κατηγορία των SUV του B-Segment. Κάπως έτσι γεννήθηκε το Trax που στα μέρη μας θα το δούμε στις αρχές Ιουλίου.

Όπως είναι λογικό λειτουργώντας υπό τη κοινή ομπρέλα της GM, μοιράζεται πάτωμα, τεχνολογία και DNA με το Opel Mokka. Υπάρχουν όμως και διαφορές, ξεκινώντας από την εμφάνιση. Πιο δυναμικό από το… «γερμανικό ξαδερφάκι» σε σχεδιασμό, ειδικά στο πρόσθιο μέρος που με σαφείς αμερικανικές καταβολές διαθέτει όγκο: μεγάλη μάσκα, με το λογότυπο να δεσπόζει στο κέντρο, ογκώδη φωτιστικά δώματα και αντίστοιχης φιλοσοφίας προβολείς ομίχλης. Από το πλάι ξεχωρίζουν οι μεγάλοι θόλοι των τροχών ενώ στο πίσω μέρος, διαθέτει αεροτομή και εντελώς διαφορετικού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα.

Από χώρους, πέντε επιβάτες ταξιδεύουν άνετα, υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα και η πρακτικότητα είναι σε υψηλά επίπεδα, με πολλαπλές επιλογές διαμόρφωσης της καμπίνας μέσω της αναδίπλωσης των καθισμάτων, που ανεβάζει τη συνολική δυνατότητα χώρου αποσκευών από τα 356, στα 785 lt.
[nggallery id=2538]
Το εσωτερικό είναι καλό ποιοτικά, μοντέρνο σχεδιαστικά και εναρμονίζεται με άλλα μοντέλα της γκάμας, όπως για παράδειγμα στον πίνακα οργάνων όπου πλην του ταχύμετρου, διαθέτει ψηφιακές ενδείξεις κι όχι δείκτες. Στη κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής 7’’ που αποτελεί και μέσω σύνδεσης όχι μόνο με τις λογικές ανέσεις όπως το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο κτλ αλλά και με το νέο σύστημα πολυμέσων που έχει δημιουργήσει η Chevrolet και τιτλοφορείται «My Link».

Είναι στάνταρ σε όλες πλην της βασικής έκδοσης και παρέχει εύκολη πρόσβαση στους καταλόγους επαφών, στις λίστες αναπαραγωγής μουσικής, στις συλλογές φωτογραφιών, στα βίντεο και σε άλλα αποθηκευμένα μέσα. Μέσα σε αυτό το σύστημα υπάρχει και ενσωματωμένη πίσω κάμερα για εύκολο παρκάρισμα ενώ με τη βοήθεια του BringGo, οι επιβάτες μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα με τη χρήση του τηλεφώνου τους. Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες του Trax που διαθέτουν iPhone με λειτουργικό iOS 6 μπορούν να δώσουν εντολή στο Siri2, έναν έξυπνο βοηθό, να εκτελέσει μια σειρά από εργασίες, ενώ έχουν τα μάτια τους στραμμένα στο δρόμο και τα χέρια τους στο τιμόνι.

Η τεχνολογική φαρέτρα λοιπόν είναι γεμάτη. Τι γίνεται όμως στο δρόμο; Ας αρχίσουμε με τις επιλογές σε ότι αφορά στα κινητήρια σύνολα. Υπάρχει ο diesel 1.7 lt απόδοσης 130 PS που προσφέρεται είτε με κίνηση εμπρός και αυτόματο κιβώτιο (από 25.350€ με απόσυρση), είτε με χειροκίνητο και τετρακίνηση (από 26.500€ με απόσυρση). Η βασική έκδοση του Trax που προσφέρεται και με τιμή κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 20 χιλιάδων ευρώ (19.900 με όφελος απόσυρσης), αφορά στον ατμοσφαιρικό 1600άρη κινητήρα απόδοσης 115 PS με κίνηση εμπρός.
[nggallery id=2539]
Όμως αυτός στον οποίο ποντάρει η ελληνική αντιπροσωπεία και οδηγήσαμε κι εμείς, είναι ο 1.4 lt Turbo που έχει μόνιμη τετρακίνηση και βγάζει 140 PS. Κοστίζει 21.940€ (με απόσυρση), εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και σύμφωνα με τη Chevrolet, η κατανάλωση του σε μεικτό κύκλο είναι 6,4 lt/100 km (εκπομπές CO2 στα επίπεδα των 149 g/km).

Καλύψαμε πάνω από 200 χιλιόμετρα, ως επί το πλείστον σε εθνικό οδικό δίκτυο, η αλήθεια είναι χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. Πιο «σφιχτό» από το Mokka, χωρίς έντονες κλίσεις στις στροφές και γενικότερη απροβλημάτιστη συμπεριφορά, σίγουρα εντός του μέσου όρου των οχημάτων της κατηγορίας. Διακρίναμε μία σχετική ασάφεια στον επιλογέα ταχυτήτων ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση, ο θόρυβος από τον κινητήρα ήταν σε λογικά πλαίσια. Ο υπέρ-τροφοδοτούμενος 1400άρης δεν ίδρωνε για να κινήσει τα 1379 κιλά αλλά χωρίς βαρύ δεξί πόδι, είδαμε τη μέση μας κατανάλωση λίγο πιο πάνω από τα εργοστασιακά νούμερα.

Με ερωτηματικό έχουμε τις δυνατότητες εκτός δρόμου, όπου τα 168 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος στην έκδοση που οδηγήσαμε, μαρτυρούν πως σε απλό εκτός δρόμου τερέν δεν θα έχει πρόβλημα αλλά δεν πρέπει να ξεχνάτε πως ο προσανατολισμός του Trax είναι οχήματος… ελεύθερου χρόνου, όχι εκτός δρόμου!

Συμπερασματικά, για τις απαιτήσεις του κοινού που έχει στραφεί στη συγκεκριμένη κατηγορία (χωρίς ακραία  θέλω δηλαδή), το νέο Trax κάνει τη δουλειά, συνδυάζοντας δυναμική εικόνα, ευχάριστη οδήγηση εντός και εκτός πόλης, προσφέροντας πολλές σύγχρονες λύσεις στον τομέα του infotainment, σε τιμή που για τα σημερινά δεδομένα κρίνεται ενδιαφέρουσα.
[nggallery id=2471]
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TRAX 1.4T AWD
Κινητήρας: 1.364 cc
Ισχύς: 140 PS στις 4.900 rpm
Ροπή: 20,4 kgm στις 1.850-4.900 rpm
Μετάδοση: Και στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 194 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 149 gr/km
Βάρος: 1.379 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.248/1.766/1.674 mm
Χώρος αποσκευών: 356 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 253,3 ευρώ
Τιμή: 21.940 (με απόσυρση)

Δημοφιλή στο Protothema.gr