Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Οδηγούμε την Mercedes CLA

  • NewsAuto.gr

Οι Γερμανοί συνεχίζουν την επιθετική στρατηγική τους και μετά τη νέα A-Class, επιδιώκουν να σαγηνεύσουν νέο κοινό με τη ξελογιάστρα CLA!

ΔΟΚΙΜΗ: Πάνος Σεϊτανίδης

Καθόλου τυχαία, ο διευθύνων σύμβουλος της Daimler AG, Δρ. Ντίτερ Τσέτσε, ξεκίνησε τη παρουσίαση του λέγοντας: «Θα ήθελα να σας πω την άποψη μου αλλά δεν αποτελώ το target group για τη νέα CLA – έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νέους, νεότερους πελάτες που δεν γνωρίζουν τη Mercedes». Μέσα σε 31 λέξεις τα είπε όλα καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα άνοιγμα της γερμανικής μάρκας, ένα τολμηρό βήμα προς νεότερο κοινό. Το πρώτο δειλό βήμα έγινε με τη νέα B-Class, ακολούθησε ένα μεγάλο με τη Α-Class και τώρα συνεχίζεται με την CLA. [nggallery id=2163]

Όχι άδικα χαρακτηρίζεται ως μία οικογενειακή έκδοση της A-Class. Στο πρόσθιο μέρος άλλωστε οι ομοιότητες είναι χαρακτηριστικές: με την μεγάλη γρίλια όπου δεσπόζει το αστέρι, τον επιθετικό προφυλακτήρα, τα νεύρα που διέπουν το καπό. Τα δύο οχήματα βασίζονται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με τη CLA να διαφοροποιείται όσο το μάτι χάνεται προς το πίσω μέρος. Με κουπέ σχεδίαση, προκλητικές καμπύλες και φωτιστικά σώματα αντίστοιχα της CLS. Ναι, είναι κάτι καινούριο, ναι, είναι κάτι που πριν από μερικά χρόνια δεν θα περιμέναμε από τη Mercedes. Θα πετύχει το στόχο του; Μένει να αποδειχθεί αν και θα ποντάραμε στο «ναι»….

Στο εσωτερικό δεν υπάρχει κάτι εξίσου καινούριο αφού λίγο πολύ συναντάμε όσα είδαμε και στην A Class. Εξίσου μη-συντηρητική σχεδίαση, με οβάλ σχήματα στον πίνακα οργάνων, πέντε στρογγυλούς αεραγωγούς να δεσπόζουν στο οριζόντιο πλαίσιο διαφορετικού χρωματισμού, πάνω από το οποίο βρίσκεται η ψηφιακή οθόνη, με υλικά εξαιρετικής ποιότητας και πολύ καλή συναρμογή αλλά και πολλές επιλογές σε ότι αφορά στο συνδυασμό σχεδίων, χρωμάτων, υλικών που χρησιμοποιούνται στο σαλόνι. Στους πίσω επιβάτες απαιτείται ένας μικρός συμβιβασμός ελέω του κουπέ σχεδιασμού με την οροφή να «πέφτει» απότομα αλλά κανένας συμβιβασμός δεν υπάρχει στο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 470 lt!
[nggallery id=2164]
Οδηγοκεντρική, με τη θέση του «αφεντικού» χαμηλά τοποθετημένη, προσθιοκίνητη, με τον κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή της κατηγορίας, με επιλογή ανάρτησης «Comfort» ή «Sport» (με χαμηλωμένο δηλαδή αμάξωμα), η νέα CLA προσπαθεί να βάλει περισσότερα «fun» στοιχεία στο πρόγραμμα δράσης της. Οδηγήσαμε κυρίως τη 220 CDI των 170 PS με τη σπορ ανάρτηση, που πατούσε με αυτοπεποίθηση, αρνιόταν τις κλίσεις ενώ πιέζαμε, επιδείκνυε τα επιθυμητά επίπεδα πρόσφυσης προκαλώντας τη σε βρεγμένους επαρχιακούς δρόμους. Με τα 35,7 kgm διαθέσιμα από τις 1.400 rpm, ανταποκρινόταν άμεσα στα «θέλω» σου με τη λειτουργία του 7τάχυτου DCT κιβωτίου διπλού συμπλέκτη να είναι ομαλή, φυσικά με δυνατότητα να «παίξεις» με τα puddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Πλούσια τα ελέη σε ότι αφορά σε ηλεκτρονικά βοηθήματ α, επικεντρωμένα στον τομέα της ασφάλειας, σε ένα σύνολο όμορφο και πολυτελές σύνολο που θα περιμένουμε την εντός συνόρων εξαντλητική δοκιμή για να πειστούμε για το ξεχωριστό του οδηγικού του χαρακτήρα. Η νέα CLA αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στον Απρίλιο, με τη γκάμα να ξεκινά από τη CLA 180 με κινητήρα 1.6 lt και 122 PS που ξεκινά από τα 28.900 ευρώ (27.734 ευρώ με απόσυρση).
[nggallery id=2044]
MERCEDES-BENZ CLA 220 CDI
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2143 cc
Ισχύς: 170 PS/ 3400 rpm
Ροπή: 35.7kgm/ 1250-1400
Μετάδοση: Κίνηση εμπρός
Κιβώτιο: Αυτόματο 7G-DCT
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 8,2 sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100 km): 4.2 lt
Εκπομπές CO2: 109 gr/km
Βάρος: 1525 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4630/1777/1432mm
Χώρος αποσκευών: 470 lt
Τέλη Κυκλοφορίας: 98,1 €
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 41.100 €

Δημοφιλή στο Protothema.gr