Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Δοκιμάζουμε την… Transformers Chevrolet Camaro

  • NewsAuto.gr

Σε κόντρα των καιρών και της κάκιστης ψυχολογίας που μας έχουν δημιουργήσει οι πολιτικοί μας (να τους χαιρόμαστε), οδηγούμε στην Ελβετία τη νέα, καυτή και ιδιαίτερα ευρωπαϊκή Chevrolet Camaro στην coupe και την convertible έκδοσή της.

Αποστολή στην Βέρνη: Τάκης Τρακουσέλλης

Για ποια «αμερικανιά» και ποια… μπρουταλίλα έγραφαν οι Βρετανοί δημοσιογράφοι αυτοκινήτου; Εδώ μιλάμε για την πιο ευρωπαϊκή Camaro που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Τόσο ευρωπαϊκή που μάλλον θα «τσινήσει» το μάτι του Αμερικανού. Ασε που θα κάνει μήνες να φάει το burger του μόλις μπει στο εσωτερικό της. Διότι μπορεί οι Αμερικανοί να έχουν συνηθίσει τα κακοσχεδιασμένα εσωτερικά με τα σκληρά πλαστικά, όμως η Camaro διαθέτει από τους πιο ποιοτικούς και άνετους εσωτερικούς χώρους που έχουμε δει σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα (2+2). Μάλιστα, έχει και πολλά στοιχεία από τα υπόλοιπα μοντέλα της Chevrolet, όπως αυτό του Spark! Ναι, αναμφίβολα, ο κάτοχος του μικρού Spark μπορεί να νιώθει ανεβασμένος βλέποντας τις οθόνες και τα χειριστήρια του αυτοκινήτου του σε ένα καθαρόαιμο, καυτό σπορ αυτοκίνητο απόδοσης 430 ίππων!

«Μπήκαμε» λίγο απότομα στη δοκιμή μας για την Camaro, αλλά τα παραπάνω είναι οι πρώτες σκέψεις που μας ήρθαν στο μυαλό, στα πρώτα χιλιόμετρα που κάναμε με το συγκεκριμένο Chevrolet.

Η Camaro έχει ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία. Εχει ενώσει γενιές και γενιές Αμερικανών, από το 1967 που πρωτοεμφανίστηκε μέχρι και σήμερα. Τέσσερις γενιές μετράει το αυτοκίνητο-θρύλος, με την τρίτη να… κολλάει στη μεγάλη οικονομική κρίση των ΗΠΑ και να μένει στην αγορά σχεδόν για δέκα χρόνια. Η τέταρτη γενιά όμως είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό.

Με τους Αμερικανούς να θέλουν να κατασκευάζουν παγκόσμια αυτοκίνητα, δημιούργησαν ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο που πλέον μπορεί να ερωτευτεί και ο Ευρωπαίος. Είναι σαν μια Αμερικανίδα, με τα μεγάλα -σιλικονάτα- θελκτικά στήθη της, τα σφιχτά οπίσθιά της, τους καλογυμνασμένους κοιλιακούς της, συνάμα όμως με τη γλυκύτητα της Ευρωπαίας Γαλλίδας, της εξωτικής Ισπανίδας, της σέξι Ελληνίδας. Οπως καταλάβατε, αυτή η Camaro είναι πιο ευρωπαϊκή από ποτέ, αφού για πρώτη φορά θα σφραγίσει το διαβατήριό της και για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, ενώ στην Ελλάδα θα τη δούμε στις εκθέσεις της Chevrolet από το καλοκαίρι.

Κάτω από το… ματσωμένο καπό της εργάζεται ένα ολόκληρο εργοστάσιο παραγωγής ίππων, χωρίς τη βοήθεια υπετροφοδοτών κ.λπ., και για τα δεδομένα του μεγέθους του, με χαμηλή κατανάλωση. Ο V8 των 6,2 lt δίνει 432 PS και 58,0 kgm ροπής στους πίσω τροχούς, με τα πρώτα 100 km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε μόλις 5,2 sec! Βυθίζοντας ελαφρά το γκάζι της Camaro, αμέσως καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα είναι σοβαρά. Αλλάζεις, λοιπόν, την πλάτη του καθίσματός σου σε ακόμα πιο όρθια θέση, τα ηλεκτρονικά εκτός και αρχίζει το παιχνίδι.

Τα θελκτικά -στο μάτι- οπίσθιά της αρχίζουν να επιβεβαιώνουν το «φαίνεσθαι», και έτσι σου δημιουργείται αυτό το… φούσκωμα που έχεις τόσο καιρό να νιώσεις λόγω των μνημονίων και του ΔΝΤ της ελληνικής πραγματικότητας. Ναι, η Αμερικανίδα που μεταμορφώθηκε σε Ευρωπαία μπορεί εύκολα να γεμίσει τα αιμοφόρα αγγεία σε όλα τα άκρα ενός άντρα και να σε κάνει να νιώσεις, απλώς, υπέροχα. Διορθώνετε εύκολα με το υπάκουο αυτοκίνητο και με μία ακόμη ελαφριά γκαζιά, χωρίς ίχνος αγγαρείας και με τη ροπάρα στα χέρια σου, αρχίσει πάλι το παιχνίδι της ουράς. Για το κιβώτιο ταχυτήτων δεν χρειάζεται να σας πω και πολλά.

Είναι εξατάχυτο, ταχύτατο και βάζει τα γυαλιά σε πολλά διπλοσύμπλεκτα που κυκλοφορούν. Κλείνοντας, αλήθεια, δεν ξέρω πόσοι θα μπορέσουν να την αποκτήσουν. Σίγουρα θα τη θελήσουν πολλοί. Πάντως, χωρίς τον φόρο πολυτελείας και με τιμή γύρω στις 50.000 ευρώ, κάποιοι θα το σκεφτούν καλύτερα. Σημειώστε δε πως στο τέλος του 2012 θα υπάρχει και η έκδοση με τον κινητήρα των 3,4 lt…

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 6.162 cc
Ισχύς: 432 (405) PS / 5.500 rpm
Ροπή: 58,0 (56,6) kgm / 4.600 rpm
Κιβώτιο: Μηχανικό ή αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 5,2 (5,4) sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 14,1 (13,1) lt
Εκπομπές CO2: 304 g/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.110/1.789/1.561 mm
Βάρος: 1.769 kg
Τιμή: εκτίμηση χωρίς φόρο πολυτελείας 50.450 ευρώ

[nggallery id=2334]

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr