Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Δοκιμάζουμε την BMW X3 20i με τους 184PS

  • Τάκης Τρακουσέλλης

Αν σε κάποιους φάνηκε ιδιαίτερα… μπρουτάλ η 3λιτρη έκδοση και υπερβολικά τα 245 PS της 2λιτρης, η ΒΜW κατεβάζει στην εμπορική μάχη μια νέα βασική έκδοση: την Χ3 με τον 2λιτρο κινητήρα των 184 ίππων που απλά φαντάζει ιδανική…
Η βασική αποστολή των SUV, εκτός από τις εκτός δρόμου δυνατότητες, είναι και να μετακινούν με άνεση και ασφάλεια την οικογένεια. Η Χ3, όπως έχουμε γράψει πολλάκις, βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας, όντας ένα αυτοκίνητο που τα έχει όλα: ποιότητα, πολυτέλεια, ασφάλεια, ακόμα και οδηγική απόλαυση, με τους κινητήρες βενζίνης των 3.0 lt και 2.0 lt των 306 και 258 ίππων αντίστοιχα. Ελα όμως που οι παραπάνω ίπποι σε κάποιους -ιδιαίτερα στους οικογενειάρχες- φαίνονται υπερβολικοί για τις ανάγκες τους! Για εμάς ο 3λιτρος κινητήρας είναι το διαμάντι της BMW! Οταν όμως σήμερα αναφέρεσαι σε τέτοια κυβικά στην Ελλάδα, κινδυνεύεις ή να θεωρηθείς δισεκατομμυριούχος ή χαμηλού διανοητικού επιπέδου άνθρωπος.

[nggallery id=67]
Ο νέος 2λιτρος turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρας, απόδοσης 184 ίππων ταιριάζει ιδανικά στον Ελληνα κάτοχο της X3. Κι αν αυτός επιλέξει για κιβώτιο το αυτόματο των οκτώ σχέσεων, τότε μιλάμε για την απόλυτη επιλογή στην κατηγορία των τετρακίνητων πολυτελών SUV. Η X3 20i, με σύμμαχο τόσο το turbo όσο και το εκπληκτικό αυτόματο κιβώτιο, δίνει στον οδηγό μπόλικη δύναμη σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών, αρχής γενομένης από τις μόλις 1.250. Η κατανάλωση των σχεδόν 8,0 lt/100 km που δίνει η ΒΜW είναι απολύτως ρεαλιστική (μην ξεχνάμε πως αναφερόμαστε σε ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο) ενώ οι επιδόσεις (0-100 km/h σε 8,3 sec) αποδεικνύουν το πόσο δύναμη προσφέρει αυτός ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης.

Στον δρόμο η Χ3 πέρα από άνετη είναι και ευχάριστη, με βασικούς συμμάχους την τετρακίνηση, που δίνει τα πατήματα (και την πρόσφυση) στους κακούς δρόμους της χώρας μας, αλλά και το απόλυτα υπάκουο τιμόνι της BMW. O κινητήρας με τη δύναμή του «κρύβει» τον όγκο και το βάρος της Γερμανίδας, ενώ το σύστημα τετρακίνησης xDrive χωρίς κεντρικό διαφορικό (ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης – 60% πίσω και 40% μπροστά) αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι δικαίως βρίσκεται στην κορυφή των συστημάτων 4×4.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός: 1.997cc
Ισχύς: 184 PS/5.000 rpm
Ροπή: 270 Nm/1.250 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h: 8,6 sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Κατανάλωση: 7,5 lt/200 km
Εκπομπές CO2: 175 g/km
Βάρος: 1.780 kg
Τιμή: 44.200 ευρώ

Δημοφιλή στο Protothema.gr