Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

Προβληματισμός στη Red Bull για τη τιμωρία

  • NewsAuto.gr

Ο αποκλεισμός του Σεμπάστιαν Φέτελ από τις κατατακτήριες δοκιμές, είναι μία εξέλιξη που μπορεί να στοιχίσει ακριβά στο Γερμανό στη προσπάθεια του να διατηρεί το παγκόσμιο θρόνο.

Ο 25χρονος έλαβε εντολή από την ομάδα του να ακινητοποιήσει άμεσα την RB8. Όπως κι έκανε, κάτω από το Yas Hotel. Αυτό συνέβη μετά από υπόδειξη της Renault που προμηθεύει τους κινητήρες στην αυστριακή ομάδα.

Μετά το τετράωρο θρίλερ που ακολούθησε, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν τον αποκλεισμό του Φέτελ, διότι από το ρεζερβουάρ της RB8 κατάφεραν να αποστραγγίξουν μόλις 850ml καυσίμου. Οι τεχνικοί κανονισμοί και συγκεκριμένα το άρθρο 6.6.2 αυτών, λέει όμως πως ανά πάσα ώρα και στιγμή, πρέπει εντός του ρεζερβουάρ να υπάρχει τουλάχιστον 1 λίτρο.

Ο Φέτελ έχασε λοιπόν τη τρίτη θέση, εκκινεί από το Pit lane και η μάχη τίτλου παίρνει φωτιά. Σίγουρο όχι ότι θα ήθελε για αυτό το grand prix, ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ.

«Στο γύρο επιστροφής στα pit μετά τη τελική προσπάθεια στο Q3, η Renault μας είπε να σταματήσουμε άμεσα το μονοθέσιο του Φέτελ καθώς υπήρχε πρόβλημα με το σύστημα καυσίμου. Μετά από συζητήσεις με τους αγωνοδίκες, αποδέχθηκαν πως υπήρχε ανωτέρα βία να ακινητοποιηθεί το μονοθέσιο, λόγω τεχνικού προβλήματος. Δυστυχώς, για λόγους που ακόμα δεν έχουμε κατανοήσει, κατά το σχετικό έλεγχο αποστραγγίστηκαν μόνο 850ml αντί του 1lt καυσίμου που απαιτούν οι κανονισμοί. Ως αποτέλεσμα, η FIA απέβαλλε τον Sebastian από τις κατατακτήριες κι εμείς θα πάρουμε το μονοθέσιο από το parc ferme για να πραγματοποιήσουμε περαιτέρω ελέγχους. Ως αποτέλεσμα, ο Sebastian θα εκκινήσει τον αυριανό αγώνα από το pit lane. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο τη θέση του Mark στο grid, την ώρα που ο Sebastian θα έχει ένα γεμάτο απόγευμα επιδιώκοντας να αναρριχηθεί στη κατάταξη», ανέφερε ο Βρετανός στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Red Bull.

Τι πιστεύουν στους ταύρους; Πως υπάρχει κι άλλο καύσιμο στην RB8 (σ.σ o Χόρνερ δήλωσε πως αυτό του λέει η Renault) αλλά η φύση των κανονισμών δεν επιτρέπει την αποστράγγιση του. Περισσότερα, όταν οι πρωταθλητές φτάσουν στη ρίζα του προβλήματος.[nggallery id=925]

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)

Δημοφιλή στο Protothema.gr