Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

«Καγκελάριος» Λεμπ

  • cloudevo cloudevo

Την ένατη νίκη του στη Γερμανία πανηγύρισε ο Σεμπαστιέν Λεμπ. Ο οδηγός της Citroen που πανηγύρισε για 74η φορά στη καριέρα του, έβδομη φέτος και μάλιστα πέμπτη συνεχόμενη!

Ο Αλσατός στον αγώνα που διεξάγεται πιο κοντά στον τόπο καταγωγής του, είχε προβάδισμα ασφαλείας μετά τα πρώτα δύο σκέλη του ένατου ράλι της σεζόν και δεν το σπατάλησε. Αντίθετα, πήρε δύο από τις τρεις ειδικές διαδρομές και της τελευταίας ημέρας, ανοίγοντας το προβάδισμα άνω των δύο λεπτών.

Μάλιστα, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και στην «πάουερ στέιτζ» και φεύγει από τη Γερμανία έχοντας τη μέγιστη δυνατή συγκομιδή. Έτσι, μετά τον ένατο από τους δεκατρείς γύρους του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, έχει ουσιαστικά αγκαλιάσει έναν ακόμα παγκόσμιο τίτλο – τον ένατο.
[nggallery id=367]
Δεύτερος στη Γερμανία ήταν ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα για λογαριασμό της Ford, με το Fiesta WRC ακριβώς δύο λεπτά πίσω από το DS3 του νικητή αλλά μισό λεπτά μπροστά από τον έτερο εργοστασιακό οδηγό της Citroen, Μίχο Χίρβονεν.

Ο Μαντς Όστμπεργκ σημείωσε τον καλύτερο του τερματισμό σε ασφάλτινο ράλι ενώ τερματίζοντας πέμπτος στη μεγάλη του επιστροφή στο WRC με τη Mini, ο Αυστραλός Κρις Άτκινσον έδειξε πως έχει μέλλον στο θεσμό.

Πολύ καλό αποτέλεσμα εντός έδρας για τα Skoda S2000 της VW που προετοιμάζεται για την εμπλοκή της του χρόνου στο θεσμό με το Polo WRC, με τους Σεμπαστιέν Οζιέ και Αντέας Μίκελσεν να τερματίζουν στις θέσεις έξι και επτά. Όγδοος ο περυσινός νικητής του Ράλι Ντακάρ, Νάσερ Αλ-Ατίγια, λίγες ημέρες μετά την εξαιρετική του εμφάνιση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου όπου διαγωνίστηκε στο άθλημα του σκιτ (σκοποβολή). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Οτ Τάνακ και Ντάνι Σόρντο που μετά τις χθεσινές τους εγκαταλείψεις, επέστρεψαν στη δράση την τελευταία ημέρα του αγώνα.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη του Ράλι Γερμανίας:
1.  Λεμπ               Citroen                   3h41m52.4s
2.  Λάτβαλα        Ford                        + 2m00.1s
3.  Χίρβονεν        Citroen                   + 2m31.4s
4.  Όστμπεργκ   Adapta Ford         + 3m24.4s
5.  Άτκινσον       Italia Mini              + 9m10.4s
6.  Οζιέ                 VW Skoda              + 9m50.8s
7.  Μίκελσεν       VW Skoda              + 12m22.7s
8.  Αλ-Ατίγια      Qatar Citroen        + 12m50.4s
9.  Τάνακ             M-Sport Ford        + 13m01.3s
10.  Σόρντο         Prodrive Mini       + 14m17.3s

Σε ότι αφορά στις βαθμολογίες, ο Λεμπ έχει φτάσει στους 199 πόντους, έναντι 145 του Χίρβονεν, 104 του Σόλμπεργκ και 102 του Όστμπεργκ. Στους κατασκευαστές, η Citroen πέταξε στους 320 βαθμούς, έναντι 191 της Ford.

Επόμενος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το Ράλι Ουαλίας, στις 13-16 Σεπτεμβρίου.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto