Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Θρίαμβος της Audi στις 24 ώρες του Μαν

  • NewsAuto.gr

Μετά από ένα συναρπαστικό 24ωρο μαραθώνιο, η Audi ήταν εκείνη που πανηγύρισε τη νίκη στον φετινό αγώνα του Μαν – τη πρώτη στην ιστορία με υβριδικό αυτοκίνητο!

Παρότι το αντίπαλο δέος της Toyota βγήκε νωρίς εκτός μάχης, δεν έλειψαν οι ανατροπές και τα απρόοπτα, με το τρίο των Αντρέ Λότερερ, Μπενουά Τρελουγιέρ και Μαρσέλ Φασλέρ με το R18 #1 να δίνουν τη νίκη στη γερμανική μάρκα.

Ας δούμε όμως συνοπτικά πως εξελίχθηκε ο 80ος 24ωρος αγώνας στο γαλλικό σιρκουί. Μέχρι και την πέμπτη ώρα της μάχης, το παιχνίδι ήταν ντέρμπι. Τα τρία από τα τέσσερα Audi R18 e-tron είχαν προβλήματα και οι τελικοί νικητές ήταν εκείνοι που οδηγούσαν την κούρσα υπό την πίεση των Toyota TS030, με το γαλανόλευκο πρωτότυπο του Νικολά Λαπιέρ να περνάει μάλιστα για λίγο στην πρωτοπορία.

Εκείνη την ώρα, οι άνθρωποι της Toyota είδαν το αγωνιστικό του Άντονι Ντέιβιντσον να απογειώνεται μετά από επαφή με πιο αργό συνδυασμό, με αποτέλεσμα να σπάσει δύο σπονδύλους ο βρετανός πρώην οδηγός της φόρμουλα 1.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του, ο Λαπιέρ μπήκε στα πιτ και κάπου εκεί η πλάστιγγα έγειρε προς τη πλευρά της Audi αφού τα ατυχήματα των Toyota συνεχίστηκαν, με τον Καζούκι Νακαζίμα να πέφτει πάνω στο πρωτοποριακό Deltawing της Nissan και τελικά να εγκαταλείπει αργότερα από κινητήρα.

Τα R18 κυριάρχησαν αλλά είχαν τη δική τους μάχη, όχι άνευ απροόπτων. Μία μάχη που ουσιαστικά έλαβε τέλος δύο ώρες πριν το φινάλε, όταν ο Άλαν Μακνίς με το #2 είχε ένα τετ α κε ενώ έριχνε γύρο σε αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας.

Όμως για την Audi ήταν μία ημέρα γιορτής αφού κατέλαβε όλες τις θέσεις του βάθρου και τις τέσσερις στη πεντάδα. Με θριαμβευτές του Λότερερ/Φασλέρ/Τρελουγιέρ, δεύτερους τους Μακνίς/Κρίστενσεν/Καπέλο και τρίτους του Τζάρβις/Μπονανόμι/Ρόκενφελερ. Τέταρτη θέση για τη Lola-Toyota #12 με τους Προστ/Χάιντφελντ/Γιάνι και πέμπτη για τους Τζενέ/Ντουμά/Ντιβάλ.

Πρώτη θέση στη κατηγορία LMP2 και έβδομη γενικής για τη JRM και το πρωτότυπο HPD με τους Ποτολίκιο/Νταλζίελ/Σμιθ ενώ στα GT, επικράτησε η Ferrari 458 των Φιζικέλα/Μπρούνι/Βιλάντερ.

Δημοφιλή στο Protothema.gr