Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

Αποκάλυψη: Το Audi RS7 Sportback

  • NewsAuto.gr

Οι πρεμιέρες από το Σάλονι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ συνεχίζονται με το νέο μέλος στη γκάμα των RS μοντέλων της Audi: το RS7 Sportback!

Συνδυάζοντας δυναμισμό με γοητεία, το πεντάθυρο κουπέ εφοδιάζεται με τον νέο  twin-turbo TFSI V8 κινητήρα χωρητικότητας 4.0 lt που αποδίδει 567 PS στις 5.700-6.700 rpm με 71.4 kgm ροπής από τις 1.7450 rpm, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 3.9 δευτερόλεπτα!

Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 280 χιλιόμετρα την ώρα στην έκδοση dynamic και στα 305 στη dynamic plus, με τον τραχύ ήχο από τις εξατμίσεις να αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα στοιχεία του RS7 Sportback.

Κι όλα αυτά, με μέση κατανάλωση που σύμφωνα με την εταιρεία του Ίγκολσταντ περιορίζεται στα 9.8 lt στα 100 km! Αρωγός σε αυτό είναι και το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων 2, 3, 5 και 8 (COD), με τον 4λιτρο κινητήρα να λειτουργεί με τους εναπομείναντες τέσσερις στις χαμηλές στροφές, μέχρι ο οδηγός να πατήσει ξανά δυνατά το γκάζι σημαίνοντας εκ νέου την… έναρξη του πάρτι κάτω από το καπό!

Το RS7 Sportback εφοδιάζεται με το 8 σχέσεων κιβώτιο tiptronic, σε ρυθμίσεις αυτόματης λειτουργίας «D» και «S» αλλά και δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων, είτε μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι είτε μέσω του ειδικά σχεδιασμένου επιλογέα. Φυσικά διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και είναι εφοδιασμένο με όλα τα τεχνολογικά καλούδια της γερμανικής μάρκας, όπως το ενεργό πίσω διαφορετικό τεχνολογίας Torque Vectoring αλλά και τη γνωστή αερανάρτηση της Audi που κατ’ επιλογή μπορεί να αντικατασταθεί από τη σπορ ανάρτηση DRC (Dynamic Ride Control)

Τα τέσσερα μαύρα σημεία επαφής με το δρόμο, «ντύνουν» ζάντες 20 ιντσών (ή 21 κατ’ επιλογή), με δίσκους 390 mm με εξαπίστονες δαγκάνες για να… τραβούν χαλινάρι στο θηρίο. Υπάρχει όμως και η δυνατότητα επιλογής κάρμπον-κεραμικών φρένων με δίσκους 420mm.
[nggallery id=1495]
Το νέο Audi RS7 Sportback που είναι φτιαγμένο κατά 20% από αλουμίνιο, τραβάει το μάτι με τη προφανώς πιο σπορ εμφάνιση του, που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα γρίλια  όπου δεσπόζει το λογότυπο «Quattro» καθώς και πρόσθετα στοιχεία από αλουμίνιο. Στο πίσω μέρος, τη παράσταση κλέβουν ο διαχύτης και οι ελλειπτικές απολήξεις των εξατμίσεων.

Θα διατίθεται σε 10 χρώματα, με νέες επιλογές το Nardo Gray αλλά και το αποκλειστικό ματ γκρι Daytona gray. Υπάρχουν και δύο στιλιστικά πακέτα, σε αλουμίνιο και ανθρακόνημα, με το δεύτερο να συνοδεύεται από επιπλέον ιδιαιτερότητες στο splitter μπροστά και στον διαχύτη πίσω.

Το λογότυπο RS7 κοσμεί πολλά σημεία του εσωτερικού, ενώ πιο σπορ είναι και ο σχεδιασμός του πίνακα οργάνων. Σαν να μη φτάνουν όλα τα παραπάνω, προσθέστε στο στάνταρ εξοπλισμό σύστημα πλοήγησης ΜΜΙ, ηλεκτρονικό έλεγχο του αέρα των ελαστικών, air condition τριών ζωνών, cruise control και άλλα.

Τέλος, παρόντα είναι και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και βοήθειας του οδηγού, όπως το active lane assiset, το side assist, adaptive cruise control κ.α.

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto