Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Αποκάλυψη: Το νέο 208 GTi

  • NewsAuto.gr

Τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αναμενόμενου 208 GTi έδωσε στη δημοσιότητα η Peugeot, πριν την παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι. Το τρίθυρο «καυτό» σουπερμίνι θα εξοπλίζεται από τον 1.6 THP, στην έκδοση με τα 200 PS και τα 28 kgm ροπής. Το 208 GTi επιταχύνει στα 100 km/h σε λιγότερο από 7 sec, ενώ ο ίδιος χρόνος απαιτείται και για τη ρεπρίζ 80-120 km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ο turbo κινητήρας εκπέμπει 145 g. CO2 ανά km.

Για τη σχεδίαση του βάρους 1.160 kg τρίθυρου αμαξώματος, έμπνευση αποτέλεσε – σύμφωνα με τους ανθρώπους της Peugeot – το 205 GTi. Η μαύρη μάσκα, με περίγραμμα από χρώμιο, η εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα, η διπλή τραπεζοειδής απόληξη της εξάτμισης, οι μεγάλοι τροχοί 17 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 205/45, αναλαμβάνουν να διαχωρίσουν το GTi από τις απλές εκδόσεις. Τα εμπρός φώτα αλογόνου φέρουν φλας και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.[nggallery id=421]

Επεμβάσεις έχουν γίνει στο πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τις αντιστρεπτικές ράβδους και το σύστημα διεύθυνσης του 208 GTi, προκειμένου να παρουσιάζει sport συμπεριφορά και συνεχή επαφή με το δρόμο. Το ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως, ενώ τα μετατρόχια είναι φαρδύτερα κατά 10 mm μπροστά και κατά 20 mm πίσω. Τα δισκόφρενα έχουν διάμετρο 302 mm στους μπροστινούς τροχούς και 249 mm στους πίσω.

Το κόκκινο χρώμα στις δαγκάνες των φρένων, στο κάτω μέρος της μάσκας και στο λογότυπο «Peugeot» συνδυάζεται με λεπτομέρειες από χρώμιο, όπως περιμετρικά των προβολέων ομίχλης και στους εξωτερικούς καθρέπτες. Το «περιβάλλον» για τον οδηγό και τους επιβάτες του 208 GTi περιλαμβάνει δερμάτινη επένδυση στα καθίσματα, το τιμόνι και το ταμπλό με κόκκινες ραφές, αλουμινένια πεντάλ και πίνακα οργάνων με κόκκινο LED φωτισμό.

Για να γιορτάσουν την επιστροφή του GTi, οι Γάλλοι λανσάρουν και μία εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση σε μόλις 50 μονάδες. Θα κυκλοφορήσει μόνο σε λευκό χρώμα, με αποκλειστικής σχεδίασης 17άρες ζάντες, έχοντας στο κάτω μέρος της μάσκας τη γαλλική σημαία, όπως συνέβαινε με το πρωτότυπο GTi. Στάνταρ θα είναι το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης και το υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα, ενώ υπάρχει και πλακέτα με την αρίθμηση του μοντέλου.[nggallery id=422]

Δημοφιλή στο Protothema.gr