Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Video: Το νέο… καυτό Audi R8 Plus

  • NewsAuto.gr

Το R8 φρεσκάρεται σχεδιαστικά, αποκτά πλουσιότερο εξοπλισμό και υποδέχεται το 7τάχυτο κιβώτιο S tronic, για ακόμη πιο γρήγορη επιτάχυνση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, η γκάμα του supercar της Audi αποκτά νέο κορυφαίο μέλος, το V10 plus. Διαθέσιμο μόνο ως coupe, φέρει αναβαθμισμένη έκδοση του 5.2 FSI με ισχύ 550 PS και ροπή 55,1 kgm στις 6.500 rpm. Η διάθεση του ανανεωμένου R8 θα αρχίσει στα τέλη του έτους, με τιμές (στη Γερμανία) από 113.500 ευρώ (για το V8 Coupe) έως 173.200 ευρώ (για το V10 plus).

Η αισθητική ανανέωση του R8 περιλαμβάνει στάνταρ φώτα LED σε όλες τις εκδόσεις, νέα πίσω φώτα, επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και μάσκα. Στάνταρ στην έκδοση V10 plus – και προαιρετικό στις υπόλοιπες – είναι το splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Από το ίδιο υλικό είναι επίσης τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και των πλαϊνών εισαγωγών αέρα. Επιπλέον, ο χώρος του κινητήρα στην έκδοση V10 plus φωτίζεται από λάμπες LED. Οι απολήξεις της εξάτμισης (βαμμένες μαύρες στο V10 plus) είναι πλέον στρογγυλές, έναντι οβάλ στο προηγούμενο μοντέλο.[nggallery id=254]

Η παρουσία του S tronic των 7 σχέσεων (στάνταρ στο V10 και προαιρετικό στο V8) έχει περιορίσει την εκπομπή CO2 κατά 22 g/km, ενώ παράλληλα έχει μειώσει το χρόνο της επιτάχυνσης 0-100 κατά 0,3 sec. Έτσι, το R8 Coupe με τον 4.2 FSI των 430 PS χρειάζεται 4,3 sec για να αγγίξει τα 100 km/h (έναντι 4,6 sec με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ το R8 Spyder 4,5 sec (έναντι 4,8 sec). Η μέση κατανάλωση R8 V8 Coupe έχει υποχωρήσει στα 12,4 lt./100 km. Το R8 Coupe με το V10 των 525 PS, σε συνδυασμό με το S tronic, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,6 sec (έναντι 3,9 sec), ενώ το R8 Spyder σε 3,8 sec (από 4,1 sec). Εδώ, η μέση κατανάλωση έχει πέσει στα 13,1 lt./100 km.

Στην κορυφή του γερμανικού υπερ-αυτοκινήτου «κάθεται» η έκδοση V10 plus, με αυξημένη ισχύ στα 550 PS και ροπή στα 55,1 kgm (διαθέσιμη στις 6.500 rpm). Είναι διαθέσιμη μόνο με το coupe αμάξωμα και φθάνει με το S tronic τα 100 km/h σε 3,5 sec (3,8 με το μηχανικό κιβώτιο). Η τελική ταχύτητα είναι αντίστοιχα 317 και 319 km/h. Στην πρώτη περίπτωση η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 12,9 lt/100 km, ενώ στη δεύτερη 14,9 lt/km.

[nggallery id=255]

Στο ανανεωμένο R8, στις εκδόσεις με το V8 κινητήρα, οι στάνταρ τροχοί είναι 18 ιντσών και… κάθονται σε ελαστικά διαστάσεων 235/40 εμπρός και 285/35 πίσω. Στο V10 οι τροχοί είναι 19 ιντσών, με ελαστικά 235/35 και 295/30, αντίστοιχα. Οι τροχοί των 19 ιντσών μπορούν να συνδυαστούν και με κεραμικούς δίσκους φρένων (στο βασικό εξοπλισμό του R8 V10 plus). Το σύστημα ευστάθειας ESC φέρει λειτουργία sport, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Οι αλλαγές στο εσωτερικό αφορούν το νέο σήμα «R8», νέες επενδύσεις στα καθίσματα και το ταμπλό. Στα R8 V10 και V10 plus παρέχεται στο βασικό εξοπλισμό το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen.

Δείτε το video της παρουσίασης του αυτοκινήτου στην εκπομπή της Formula 1 στον Alpha:

Δημοφιλή στο Protothema.gr