Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Απολογισμός γα την Alfa Giulietta

  • NewsAuto.gr

Το 2011 ήταν μια πετυχημένη χρονιά για την Alfa Romeo, αφού στην Ευρώπη το μερίδιό της αυξήθηκε από το 0,8% στο 1% χάρη στην Giulietta. Για την ακρίβεια, οι πωλήσεις του μοντέλου έφτασαν στο 2,8% της κατηγορίας του στην Ευρώπη και το 14,5% στην Ιταλία, τα υψηλότερα ποσοστά που είχε η Alfa Romeo στην κατηγορία των hatchback.

Το 2011 είχε περίπου 80.000 ταξινομήσεις στην Ευρώπη, το 45% από τις οποίες έγιναν στην Ιταλία (35.000). Οι αγορές εξωτερικού στις οποίες η Giulietta είχε τα καλύτερα αποτελέσματα ήταν η Γαλλία (περισσότερα από 9.200 αυτοκίνητα), η Αγγλία (περισσότερα από 7.000 αυτοκίνητα) και η Γερμανία (περισσότερα από 6.300 αυτοκίνητα). Συνολικά, από το λανσάρισμά της, οι παραγγελίες για την Giulietta παγκοσμίως είναι περίπου 140.000.

Οι περισσότερες πωλήσεις του μοντέλου αφορούν τις ακριβές εκδόσεις “Distinctive” και “Exclusive” που αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% του συνόλου.

Στην Ελλάδα η Alfa Romeo πήγε πολύ καλά, με το μερίδιο της μάρκας να φτάνει στο 1,7% και τις πωλήσεις (1.679 μονάδες) να σημειώνουν αύξηση κατά 11% σε σχέση με το 2010. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της Giulietta στην ελληνική αγορά, το μερίδιό της στην κατηγορία C είναι πολύ υψηλότερο του ευρωπαϊκού μέσου όρου, φτάνοντας το 4,5% με πωλήσεις 935 μονάδων και παρουσιάζοντας αύξηση 95% σε σχέση με το 2010. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι το ιταλικό μοντέλο ήταν 4ο με 8,8% μερίδιο στα Diesel της κατηγορίας C.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατανομή των πωλήσεων των διαφόρων εκδόσεων της Giulietta στην Ευρώπη ανάλογα με τους κινητήρες, οι πιο δυνατοί από τους οποίους αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλείς. Για παράδειγμα, ο 1.4 MultiAir των 170 ίππων έχει ένα μερίδιο της τάξης του 15%, δηλαδή περίπου επτά φορές το μέσο όρο της κατηγορίας σε αυτή την κατηγορία ισχύος.

Ο πλέον εμπορικός κινητήρας της γκάμας της Giulietta ήταν ο 1.6 MultiJet των 105 ίππων, με το 35% των συνολικών πωλήσεων. Το πιο δημοφιλές χρώμα ήταν το λευκό (Ghiaccio White), που αντιπροσώπευσε το 35% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν, ενώ το κόκκινο, επιλέχτηκε από το 6% του συνόλου. Η Giulietta κέρδισε αμέσως ένα πολύ πλατύ και διαφορετικό κοινό.

Το αυτοκίνητο έγινε επιλογή για ανθρώπους με μέσο όρο ηλικίας τα 40 χρόνια περίπου και μέσο-υψηλό επίπεδο μόρφωσης, ενώ το 20% από αυτούς ήταν γυναίκες. Επίσης, οικογενειάρχες είναι οι μισοί περίπου από τους αγοραστές της Giulietta, σε σύγκριση με το ένα πέμπτο περίπου που είναι η μέση αναλογία στην κατηγορία.

Δημοφιλή στο Protothema.gr