Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Το Velar της Aspire Design

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Το νέο Range Rover Velar είναι ομολογουμένως ένα αρκετά όμορφο SUV. Επίσης και ένα από τα καλύτερα στην αγορά. Όμως, οι άνθρωποι στην Aspire Design του Λονδίνου, προφανώς και το βλέπουν απλώς ως ένα σταθερό σημείο εκκίνησης για μια σειρά σημαντικών βελτιώσεων για το τελευταίο Land Rover. Πάμε να μάθουμε περισσότερα…

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Χαρακτηρισμένο ως “το πρώτο πρόγραμμα Velar στην αγορά”, το κιτ αμαξώματος της Aspire περιλαμβάνει εκτεταμένα τόξα των τροχών για να προσδώσει μια ευρύτερη εικόνα. Περιλαμβάνει επίσης πλευρικές ποδιές, νέο εμπρός και πίσω προφυλακτήρα με diffuser, προσαρμοσμένη μπροστινή μάσκα και δύο πίσω spoiler, ένα στο πίσω άκρο της οροφής και ένα κάτω από το γυαλί της πίσω πόρτας.

Η Aspire διαθέτει επίσης μια τετραπλή απόληξη εξάτμισης η οποία υπόσχεται να κάνει τον κινητήρα ντίζελ να ακούγεται σαν βενζινοκινητήρας V8 με turbo. Διαθέτει μια ποικιλία διαθέσιμων επιλογών σε τροχούς, διάστασης έως και 24 ιντσών ενώ ταυτόχρονα προσφέρει και ένα πλήρες φάσμα εσωτερικών αναβαθμίσεων, με ανθρακονήματα και δέρμα για να βελτιώσει αυτό που αποκαλείται μέχρι τώρα ένα από τα ομορφότερα εσωτερικά στο είδος.

Τοποθετημένο ανάμεσα στο Evoque και το Range Rover Sport, το Velar ξεκίνησε την καριέρα του το περασμένο καλοκαίρι. Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που υποστηρίζει και τη Jaguar F-Pace. Είναι διαθέσιμο με την επιλογή των κινητήρων Ingenium της JLR και ένα 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο V6 που προσφέρει 380 ίππους και ροπή στρέψης 450 Nm. Αυτό που προσβλέπουμε ιδιαίτερα είναι η κυκλοφορία μιας έκδοσης επιδόσεων SVR με τον υπερσυμπιεσμένο V8 των 5 λίτρων της εταιρείας. Το αναπόφευκτο Velar SVR θα πρέπει να προσφέρει ένα ασυναγώνιστο πακέτο. Εν τω μεταξύ, οι τροποποιήσεις της Aspire του δίνουν τουλάχιστον μια επιπλέον δόση οπτικής επιθετικότητας.

Δημοφιλή στο Protothema.gr