Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

Ελλάδα 9:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, εφόσον περνάνε από σκληρές δοκιμασίες και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

Advertisement
Advertisement


Πολλά διεκδικούν τον τίτλο αλλά λίγα τα καταφέρνουν.
Ας κοιτάξουμε εξονυχιστικά τα Long Term Ιουλίου – Αυγούστου..

ŠKODA KAROQ 1.6 TDI
Ηρθε στις 18 Μαΐου με 2.395 km. Τώρα έχει 4.950 km Κατανάλωση: 5,8 lt/100 km Παρατηρήσεις: Απώλεια αέρα από το εμπρός δεξί λάστιχο

Advertisement
Advertisement

Slow puncture λένε στους αγώνες αυτοκινήτου όταν ένα από τα λάστιχα εμφανίζει στα-διακή απώλεια της πίεσις του. Κοινώς, κάτι έχεις πατήσει, μεγάλε, και θέλει επειγόντως βοήθεια το λάστιχο. Στην περίπτωσή μας σίγουρα υπήρχε απώλεια και το σύστημα παρα-κολούθησης της πίεσης του κατασκευαστή λειτουργούσε μια χαρά, όπως επίσης σίγουρα στο βουλκανιζατέρ δεν μπόρεσαν να βρουν το σημείο απώλειας (χωρίς να βγει από το αυτοκίνητο ο τροχός)… Αυτό δεν μας εμπόδισε να κάνουμε τα τελευταία μαζεμένα χιλιόμετρα με το ικανότατο crossover της Škoda και να κατακρημνίσουμε την κατανάλωση εκμεταλλευόμενοι τη σχετική ικανότητα του TDI, μπαίνοντας αισίως στα χωράφια του «5». Έστω και οριακά. Ταξιδέψαμε άνετα ως το Μεσολόγγι και τις γύρω παραλίες (σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα Λούρο και Κρυονέρι) και με όλα τα κομφόρ, που λέγαν οι παλιοί. Όση σημασία έχει, αξίζει να κρατήσουμε και το ότι η κατανάλωση μειώθηκε σημαντικά, κάνοντας τη συντριπτική πλειονότητα των τελευταίων 1.694 km με τον κλιματισμό να δουλεύει ακατάπαυστα. Θα μας λείψει το Karoq, καθώς μας εξασφάλιζε άνετα χιλιόμετρα, εντός και κυρίως εκτός πόλης, με την οικονομία να είναι σε πρώτο πλάνο.

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-j640

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD
Ήρθε στις 31 Μαΐου  με 8.542 km. Τώρα έχει 17.591 km. Κατανάλωση: 7,3 lt/100 km. Παρατηρήσεις: –

Advertisement

Η συνύπαρξή μας συνεχίζει να μακροημερεύει και σίγουρα η παρουσία του μας έχει λύσει τα χέρια αρκετές φορές. Το S-Cross πολλές φορές μάς έχει υπενθυμίσει τους λόγους που τα μικρομεσαία crossover έχουν γίνει τα best-seller της αγοράς. Το μέγεθός τους είναι όσο μικρό χρειάζεται ώστε να κινείσαι χωρίς να προβληματίζεσαι για το παρκάρισμα ή για το πέρασμα από τα στενά της πόλης και την ίδια στιγμή οι χώροι και η πρακτικότητα που προσφέρουν εξυπηρετούν απόλυτα τις ανάγκες μιας οικογένειας ή της παρέας. Με την έλευση, μάλιστα, του καλοκαιριού όλο και περισσότεροι από εμάς διεκδικούμε μια θέση πίσω από το τιμόνι του τα Σαββατοκύριακα προκειμένου να απολαύσουμε μια πιο απομακρυσμένη παραλία. Ποιοτική κατασκευή που αντέχει στο χρόνο και στην σκληρή χρήση.

Advertisement

HONDA HR-V 1.6 I-DTEC
Ήρθε στις 11 Ιανουαρίου με 40.026 km. Τώρα έχει 54.025 km Κατανάλωση: 6,1 lt/100 km Παρατηρήσεις: Παροδικό κόλλημα παραθύρων

Τα χιλιόμετρα του Honda μας αυτόν τον μήνα ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Κάναμε περισσότερα από 4.400 km, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του περιοδικού, ακολουθώντας όλες τις εγχώριες αποστολές και υποστηρίζοντας τις φωτογραφικές παραγωγές. Το HR-V πέρασε ένα μικρό «εγκεφαλικό» για μία εβδομάδα περίπου, κατά τη διάρκεια της οποίας τα ηλεκτρικά παράθυρα δεν ακολουθούσαν τις προσταγές των διακοπτών τους, ενώ κάποιες φορές, όταν επειχειρούσες να κατεβάσεις το παράθυρο του οδηγού, έκλειναν οι ηλεκτρικοί καθρέφτες. Πάνω στη στιγμή που η ανησυχία θα μας έφερνε στο κατώφλι του συνεργείου, το HR-V φάνηκε να το ξεπερνάει από μόνο του. Η αλήθεια είναι ότι δεν μας το ξανάκανε, οπότε και εμείς θεωρούμε -και δικαίως- πως προτιμά να κάνει -πολλά- χιλιόμετρα κοντά μας παρά να κλειστεί στο συνεργείο για να το ψαχουλέψουν οι μηχανικοί.

Advertisement

PEUGEOT 2008 1.6 BLUEHDI
Ήρθε στις 9 Μαρτίου με 17.890 km. Τώρα έχει 22.507 km Κατανάλωση: 5,4 lt/100 km Παρατηρήσεις:

Δικαιώνει όσους στοιχημάτιζαν ότι το BlueHDi μοτέρ έχει τρομερές δυνατότητες οικονομίας. Ο αρχισυντάκτης του περιοδικού σκέφτεται τρόπους για να βάλει στο κλίμα και όλους τους υπόλοιπους προ-κειμένου να κάνουν έναν διαγωνισμό οικονομίας με έπαθλο μια νουγκατίνα (όπως λέει). Εκείνος πάντως στοιχηματίζει (μη φανταστείτε τίποτα ιδιαίτερο, για κάνα δίευρω τον κόβουμε όλοι οι υπόλοιποι…) ότι το 2008 θα σκίσει. Οι υπόλοιποι δεν είναι και τόσο σίγουροι. Δεν αποκλείεται να δούμε τον διαγωνισμό να πραγματοποιείται τον επόμενο μήνα, αν οι υποχρεώσεις και οι αποστολές που θα ολοκληρωθούν μας το επιτρέψουν. Πάντως, συνεχίζουμε και προσθέτουμε χιλιόμετρα βάζοντας την οικονομία σε πρώτο πλάνο και βλέπουμε άμεσα αποτελέσματα στο απολαυστικό και πάντα εξυπηρετικό μικρό crossover της Peugeot.

NISSAN MICRA 0.9 IG-T
Ήρθε στις 4 Ιουνίου με 13.197 km. Τώρα έχει 15.000 km Κατανάλωση: 7,0 lt/100 km Παρατηρήσεις:

Τα χιλιόμετρα του ολικού μετρητή στο μικρό «κλειδί» της πόλης αυξάνονται και η κατανάλωση που σημειώνουμε μειώνεται. Οι 108 ονομαστικοί ίπποι του βελτιωμένου 900άρη κινητήρα κάνουν τις μετακινήσεις λίγο πιο γρήγορες και εύκολες για το νέο Micra. Βέβαια, για να είμαστε ειλικρινείς, τον μήνα που μεσολάβησε από την προηγούμενη αναφορά μέχρι τώρα, τα 1.112 km με τα οποία φορτώσαμε το Micra μας ήταν τα πιο ήπια που θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος, αφού έγιναν κυρίως στον αυτοκινητόδρομο. Άλλωστε, ο μικρός turbo, όπως όλοι του είδους, ή ταχύτητα θα προσφέρει στις μετακινήσεις ή οικονομία. Τα δύο μαζί δύσκολα συνδυάζοντα.

ŠKODA FABIA 1.0 TSI
Ήρθε στις 11 Οκτωβρίου με 65 km. Τώρα έχει 6.980 km Κατανάλωση: 6,4 lt/100 km Παρατηρήσεις:

Λοιπόν, ο 1.0 TSI κερδίζει όλοι και περισσότερο την εκτίμησή μας. Ικανός και ψυχωμένος όποτε χρειάζεται, οικονομικός και ελαστικός στις υπόλοιπες περιπτώσεις, αλλά πάντα πολιτισμένος. Στο αμάξωμα του Fabia ταιριάζει γάντι, μη σας πούμε ότι φαίνεται και μεγαλύτερος απ’ όσο στην πραγματικότητα είναι, μια και διαχειρίζεται το βάρος του αμαξώματος σαν ικανός ατμοσφαιρικός 1.600άρης. Η αίσθηση αυτή γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτή στον ανοιχτό δρόμο, όταν χρειαστεί ο οδηγός να κάνει προσπέραση και από τα 100 km/h να φτάσει στα 140 km/h για λίγο (ή και για πολύ…). Εκεί αναδεικνύεται και η καλή κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων – κι ας λείπει η 6η σχέση.

Η δοκιμη εγινε με καυσιμα ελιν
Elin logo copy1