Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο Λεων βρυχάται ηχηρά!

Ελλάδα 0:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Λεων βρυχάται ηχηρά!

ΝΕΑ

Ο Λεων βρυχάται ηχηρά!

ΝΕΑ

Oπως σας έχουμε τονίσει πολλές φορές, τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζουν διαρκώς και εμείς είμαστε εδώ για να τα καταγράφουμε, να τα κρίνουμε και φυσικά να σας ενημερώνουμε για αυτά, χωρίς φόβο και με πολύ πάθος.

Advertisement
Advertisement

 

Το γνώριμο πάθος του newsauto και του CAR!

Αλλάζουν τα δεδομένα και με την Peugeot: Ο γαλλικός όμιλος με την προσθήκη της Opel μεγάλωσε αισθητά, τόσο που πλέον ο αυτοκινητικός κολοσσός Volkswagen Group αισθάνεται την ανάσα του. Αυτό, όμως, το τεράστιο δημιούργημα χρειάζεται πλέον διαχείριση γερμανικού επιπέδου. Γιατί καλά απαραίτητα και ιδιαίτερα δημιουργικά το πάθος και ο αυθορμητισμός των Γάλλων αυτοκινητάδων, όμως χωρίς τη γερμανική διαχείριση με τα «excelάκια», τους αριθμούς και κυρίως τους ρόλους θα είχαν μονίμως έναν εσωτερικό εμφύλιο πόλεμο, ο οποίος πιθανότατα να γκρέμιζε αυτό το τεράστιο οικοδόμημα. Η κάθε μάρκα πρέπει να έχει τον χαρακτήρα της, ο οποίος οφείλει να είναι διακριτός από τις υπόλοιπες αδελφές μάρκες. Δύσκολο, αλλά όχι ανέφικτο. Δείτε, για παράδειγμα, το Volkswagen Group.

Advertisement
Advertisement

Η Peugeot, λοιπόν, μέσα στον όμιλο παίρνει τον χαρακτήρα της πιο premium προσιτής αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτής που θα φέρει τον πονοκέφαλο στον γερμανικό ανταγωνισμό, δηλαδή τις Mercedes-Benz, BMW και Audi.

Θα μου πείτε, εν μια νυκτί o Λέοντας θα βάλει τον μεταξωτό του μανδύα και θα γίνει premium όταν οι Γερμανοί έχουν διανύσει άπειρα χιλιόμετρα; Το ερώτημα αυτό το θέσαμε και εμείς όταν πρωτοοδηγήσαμε το εξαιρετικό 3008, που πραγματικά βρίσκεται 20 βήματα μπροστά από οποιοδήποτε Peugeot είχαμε οδηγήσει μέχρι τότε. Ομοίως και το 5008. Η αρχή είχε γίνει, όμως έπρεπε να δούμε και τη συνέχεια…

Αυτή, λοιπόν, είναι το ολοκαίνουριο 508, το οποίο δοκιμάζουμε στην Ελλάδα. Ενα αυτοκίνητο που στέκεται άνετα απέναντι στον ισχυρό γερμανικό ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα: ποιότητα κατασκευής, κινητήρες, πλαίσιο, συμπεριφορά στον δρόμο, ασφάλεια, απτή πολυτέλεια.

Advertisement

Ενα αυτοκίνητο που, κατά τη γνώμη μου, δεν θα έπρεπε να ονομαστεί 508, διότι απλά το αδικεί, αφού δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το 508 που γνωρίζαμε.

Θα έχουμε πολλά να πούμε και για το νέο σπορ οικογενειακό σεντάν που μόλις ήρθε στη χώρα μας, αλλά και για την πορεία της Peugeot.

Advertisement

Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι και με το 508 είναι εμφανές ότι ο Λέων πλέον βρυχάται ηχηρά, έχοντας ως σκοπό να κατακτήσει και τον θώκο της πολυτελούς κατηγορίας.

 

Advertisement