Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Land Rover Defender: Περισσότερες λεπτομέρειες αποκαλύπτονται

Ελλάδα 17:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Land Rover Defender: Περισσότερες λεπτομέρειες αποκαλύπτονται

ΝΕΑ

Land Rover Defender: Περισσότερες λεπτομέρειες αποκαλύπτονται

ΝΕΑ

Οι εκτός δρόμου ικανότητες του Defender διατηρούνται με εφόδια την αερανάρτηση και τους τροχούς των 22 ιντσών. Μοιράζεται την πλατφόρμα των Range Rover, Range Rover Sport και Discovery, με αμαξώματα: Τρίθυρο και πεντάθυρο, με ονόματα 90 και 110.

Advertisement
Advertisement

 

Είμαστε λίγες εβδομάδες μακριά από την επίσημη αποκάλυψη του ολοκαίνουριου Land Rover Defender και οι επίσημες προδιαγραφές του εξακολουθούν να είναι ακόμη μυστικές ή τουλάχιστον μη ανακοινώσιμες. Ωστόσο, ο Andy Deeks, product engineering της Land Rover, έδωσε κάποιες λεπτομέρειες που θα ευχαριστήσουν τους λάτρεις του Defender, που φοβήθηκαν, ότι το νέο μοντέλο θα ήταν πολύ mainstream ή soft για το εμβληματικό off-road όχημα.

Advertisement
Advertisement

Το Defender θα διατίθεται με δύο διαφορετικούς τύπους ανάρτησης: Με αέρα και περισσότερο συμβατικές με ελατήρια. Όσο για το τι είναι καλύτερο η απάντηση είναι ανάλογα με το που εσείς κινήστε. Η αερανάρτηση είναι η πιο ικανή για μικτή χρήση (με έμφαση στην άνεση και την κίνηση σε ήπιους χωματόδρομους) και αυτή με τα ελατήρια για extreme off road. Το σύστημα Air Suspension διαθέτει σύστημα παρακολούθησης θερμοκρασίας στους αποσβεστήρες (τους θύλακες αέρα) για την προστασία της. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη αναβάθμιση των συστημάτων ανάρτησης. Η Land Rover τοποθετεί επίσης ενισχυμένα υποπλαίσια και έτσι κάνει περισσότερο στιβαρά τα μέρη τα οποία καταπονούνται. Ο Deeks δήλωσε ότι η Land Rover σχεδίασε το Defender για να ξεπεράσει τις δυνατότητες όλων των άλλων μοντέλων της εταιρίας.

Κάτω από το… σχεδόν τετράγωνο αμάξωμα το νέο Defender έχει το πλαίσιο αλουμινίου «D7U» της Land Rover, το οποίο είναι η ίδια πλατφόρμα και για τα Range Rover, Range Rover Sport και Discovery. Προς το παρόν θα παραχθούν δύο τύποι αμαξωμάτων για το Defender, το τρίθυρο 90 και το πεντάθυρο 110. Οι αριθμοί δεν αντιστοιχούν πλέον στο μήκος του μεταξονίου (90 και 110 ίντσες) ενώ υπάρχει επίσης η δυνατότητα ενός μοντέλου 130 (πιθανών με τρεις σειρές καθισμάτων και ελαφρά μεγαλύτερες διαστάσεις για την Αμερική). Οι τροχοί δεκαοκτώ ιντσών είναι στάνταρ, με αυτούς των 22 ιντσών, με ελαστικά παντός εδάφους και λάσπης εδάφους να είναι έξτρα. Ωστόσο, δεν διατίθενται τροχοί 21 ιντσών.

Advertisement

Η Land Rover κάνει πολλά για να αποφύγει τους φόβους ότι το νέο Defender δεν θα ανταποκριθεί στη μυθική εκτός δρόμου ιστορία του οχήματος. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία συνέχισε τις σκληρές δοκιμές του Defender, μεταφέροντας το στο Ντουμπάι. Εκεί, η εταιρεία είπε ότι κάλυψε 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών. Η Land Rover έκανε επίσης μια «δοκιμή ζωής» ολόκληρου του οχήματος, που προσομοιώνει 10 χρόνια. Σε αυτήν το αυτοκίνητο λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα για οκτώ εβδομάδες. Το όνομα του Defender έχει πολλά να δώσει, και όπως ακούγεται η Land Rover σχεδιάζει να βασιστεί πάνω του για να την… οδηγήσει στην κορυφή των τετρακίνητων οχημάτων.

Advertisement