Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Jaguar E-Pace R-S: Όσο πιο δυνατή τόσο καλύτερα…

  • tsiro tsiro

Ήταν μόνο θέμα χρόνου έως ότου το τελευταίο προϊόν της Jaguar, η E-Pace, να πέσει στα χέρια των λεγόμενων και ως καλλιτεχνών. Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi εφηύρε την γρήγορη έκδοση με τον κωδικό R-S. Και τώρα που μπήκαν οι ψύλλοι στ’ αυτιά, απομένει η θεωρία να γίνει πράξη…

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Με τη λήψη ενός νέου πρόσθιου προφυλακτήρα, πλευρικών ποδιών, ορισμένων διακοσμητικών από άνθρακα, μαύρων προθέσεων, sport ανάρτησης και μεγαλύτερων ζαντών, αυτή η έκδοση του πολυτελούς SUV, σχεδιασμένη από το X-Tomi, ξεκάθαρα υπονοεί πως μπορεί να δείχνει μια έκδοση της E-Pace R-S υψηλής απόδοσης.

Με αυτή τη νέα μορφή, η Jag θα ήθελε πολύ να έρθει αντιμέτωπη με τις BMW X1 και Mercedes GLA, φυσικά με τη βοήθεια ενός ισχυρού κινητήρα. Αν μπορούσε να χωρέσει εκεί μπροστά ο 5λιτρος V8 της μάρκας, σίγουρα θα έδινε στην E-Pace άλλο αέρα, λόγω της εξαιρετικής απόδοσης.

Ωστόσο, ακόμη και αν η Jaguar σχεδιάζει μια έκδοση μεγαλύτερης ισχύος του νέου της SUV, είναι εξαιρετικά απίθανο να λάβει μια τέτοια τεράστια μονάδα, αλλά υποθέτουμε ότι ένα υπερφορτωμένο σύνολο V6 με περίπου 400 ίππους, όπως αυτό που τροφοδοτεί την F-Type, θα ήταν μια πιο λογική επιλογή, σίγουρα θα έκανε τη δουλειά περίφημα.

Η πιο ισχυρή Jaguar E-Pace που μπορείς να αγοράσεις αυτή τη στιγμή, χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με 300 ίππους και 400Nm ροπής, ενώ το πετρελαιοκίνητο αδελφάκι διαθέτει 240 ίππους και ροπή 500 Nm.

Δημοφιλή στο Protothema.gr