Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Ήπιο υβριδικό σύστημα 48V για τους πετρελαιοκινητήρες της Kia

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Το υβριδικό σύστημα στοχεύει στην αναβάθμιση της απόδοσης και την μείωση των ρύπων των πετρελαιοκινητήρων της Kia.Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ

Βασικό στοιχείο του ήπιου υβριδικού συστήματος είναι η μπαταρία 48V και ο μικρός ηλεκτροκινητήρας που θα  συνδέεται με τον κινητήρα. Η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με τους κινητήρες πετρελαίου και υπολογίζεται πως θα επιφέρει μια μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 4% στον νέο κύκλο WLTP.

Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 14 PS λειτουργεί ως βοήθημα του κινητήρα κατά την επιτάχυνση αναβαθμίζοντας και την απόκρισή του. Την ίδια στιγμή κατά την επιβράδυνση αλλά και όταν ο οδηγός δεν πατά γκάζι ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας την μπαταρία.

Η αρκετά απλή φιλοσοφία αλλά και η ευκολία υιοθέτησης του συστήματος κάνει δυνατή την τοποθέτησή του στα υπάρχοντα μοντέλα της εταιρίας. Στις περισσότερες περιπτώσεις η μπαταρία θα βρίσκεται στο χώρο του πορτπαγκάζ ενώ η ηλεκτροκινητήρας θα πάρει τη θέση της παραδοσιακής μίζας.

Η τεχνολογία του συστήματος είναι ήδη διαθέσιμη από την ΚΙΑ και αναμένεται το σύστημα να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο νέο Ceed που αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

kia-stinger_0304567654harpi640

Δημοφιλή στο Protothema.gr