Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Είναι αυτό το νέο Nissan GT-R;

Ελλάδα 0:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Είναι αυτό το νέο Nissan GT-R;

ΝΕΑ

Είναι αυτό το νέο Nissan GT-R;

ΝΕΑ

Πάρτε το τρέχον GT-R, προσθέστε στοιχεία από το GT-R50 αλλά και την αύρα του Concept Vision Gran Turismo του 2020, και θα βγάλετε ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα για το πως θα είναι η νέα γενιά του επόμενου “κτήνους” της Nissan. Οι φήμες ήδη δίνουν και παίρνουν προτού καν το δούμε έστω και ως πρωτότυπο.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Η επόμενη γενιά του Nissan GT-R απέχει ακόμη χρονικά από το ντεμπούτο της και η μακρά αναμονή φαίνεται να προσθέτει λάδι στη φωτιά για τους σχεδιαστές στο πως το φαντάζονται σχεδιαστικά. Σε αυτή την περίπτωση, ο Enoch Gabriel Gonzales έρχεται με ένα νέο σχήμα γι αυτό το σεβάσμιο σπορ κουπέ. Το σχήμα του Gonzales συνδυάζει στοιχεία από το σημερινό GT-R, το Italdesign GT-R50 και λίγο από το Nissan Concept 2020 Vision Gran Turismo. Μπροστά, υπάρχει μια μεγάλη, εξαγωνική μάσκα με το σήμα κατατεθέν της αυτοκινητοβιομηχανίας V. Οι γωνιακοί προβολείς προσφέρουν μια ακόμη “άνθηση” στο πρόσωπο του τέρατος και ο Gonzales συνδέει τα LED που τεντώνονται κατά μήκος των μπροστινών φτερών.

Στο προφίλ, υπάρχουν πολλές αιχμηρές πτυχές και τα σημεία τους οδηγούν το μάτι προς τα πίσω. Τα πίσω φώτα είναι οι παραδοσιακοί διπλοί κυκλικοί λαμπτήρες του GT-R, ενώ οι σωληνωτές απολήξεις της εξάτμισης παραμένουν και στη νέα αυτή γενιά. Οι σκέψεις των ιθυνόντων της Nissan τοποθετούν το λανσάρισμα του νέου GT-R κάποια στιγμή στο πρώτο μισό του 2020. Ο επικεφαλής σχεδίασης της εταιρίας Alfonso Albaisa, υπόσχεται ότι η τελευταία γενιά θα αποτελέσει “το ταχύτερο σούπερ σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο”. Ωστόσο, λέει επίσης ότι δεν υπάρχει τελικός σχεδιασμός για το coupe ακόμα, επειδή η εταιρεία εξακολουθεί να εξελίσσει σχολαστικά τόσο τον κινητήρα όσο και το πλαίσιο.

Advertisement
Advertisement

Το επόμενο GT-R μπορεί να αποκτήσει ένα βαθμό ηλεκτροκίνησης για να ενισχύσει περαιτέρω τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η χωρητικότητα φέρεται να είναι 3.0 λίτρα με twin-turbo και διάταξη V6 με σχεδιασμό και έμπνευση από το αγωνιστικό LMP1 GT-R της φίρμας. “Ο 3λιτρος κινητήρας με γονίδια από τους αγώνες φαντάζει ιδανικός”, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Shiro Nakamura. “Αποτελεί πραγματικά τον ιδανικό πρόγονο, την κατάλληλη βάση για εξέλιξη του μελλοντικού κινητήρα του Nissan GT-R”.

Μέχρι να φτάσει το νέο GT-R, το GT-R50 διατηρεί επίκαιρο το ενδιαφέρον των πιστών. Με περίπου 1,12 εκατομμύρια δολάρια, το ιαπωνικό supercar είναι εξαιρετικά δαπανηρό, αλλά η εταιρεία κατασκευάζει μόνο 50 από αυτά, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο μελλοντικού συλλέκτη. Η ισχύς προέρχεται από μια αναβαθμισμένη έκδοση του 3.8-λίτρων twin-turbo V6 που αποδίδει 710 ίππους.

Nissan-gt-r-2020-design-render-tsiro-640