Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Η Suzuki Hayabusa και με τούρμπο

Ελλάδα 16:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Suzuki Hayabusa και με τούρμπο

NEWSMOTO

Η Suzuki Hayabusa και με τούρμπο

NEWSMOTO

Πολλές είναι οι φήμες για την μοτοσυκλέτα της Suzuki που ανακυκλώνονται τα τελευταία χρόνια στο Διαδίκτυο σχετικά με την ανανέωση της ή την παρουσίαση μιας νέας γενιάς εντελώς διαφορετικής από την προηγούμενη. Mια από τις φήμες που φαίνεται να επικρατεί τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα και με το motoridersuniverse.com είναι η τοποθέτηση turbo ή μηχανικού υπερσυμπιεστή στον 4κύλινδρο κινητήρα των 1,3 λίτρων για να γίνει η μοτοσυκλέτα πιο ανταγωνιστική στην κατηγορία της και να ξεπεράσει τους 200 ίππους σε απόδοση. Αυτή η απόδοση σαν νούμερο εμφανίζεται όλο και πιο συχνά στις μοτοσυκλέτες επιδόσεων την τελευταία 5ετία.

Advertisement
Advertisement

Η Hayabusa, που κρατούσε για πολλά χρόνια το τίτλο της ταχύτερης μοτοσυκλέτας παραγωγής, βρίσκεται κοντά μας με ελάχιστες αλλαγές εδώ και πάρα πολλά χρόνια και είναι μάλλον απίθανο να δεχτεί τροποποιήσεις στον κινητήρα που έχει ήδη, με στόχο να αυξηθεί η απόδοσή του ελέω και των ερχόμενων προδιαγραφών ρύπων Euro 5 (για τις μοτοσυκλέτες).

Μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να παρουσιαστεί το 2019 μία νέα μοτοσυκλέτα με το διάσημο όνομα στο ρεζερβουάρ της, σχεδιασμένη από την αρχή, όπως και ο κινητήρας της. Το turbo ακούγεται πολύ για την Hayabusa με την Suzuki να έχει δείξει ήδη τις προθέσεις τις με το πρωτότυπο Recursion που παρουσίασε στο Τόκιο πριν από πέντε χρόνια. Το Recursion χρησιμοποιούσε υπετροφοδότηση και απέδιδε 100 ίππους από έναν εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα 600 κ.εκ. και ένα τέτοιο μοτέρ αλλά με διπλάσιους κυλίνδρους, κυβικά και ισχύ αναμένεται και για την Hayabusa που έχει να ανταγωνιστεί την υπερτροφοδοτούμενη Kawasaki Η2 των 200 ίππων αλλά και την ZZR 1400 επίσης της Kawasaki, με 200 ίππους από τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο των 1,4 λίτρων.

Suzuki-Hayabusa

Advertisement
Advertisement