Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρευνα: Στο μισό τα ατυχήματα με χρήση αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης

Ελλάδα 23:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έρευνα: Στο μισό τα ατυχήματα με χρήση αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης

ΝΕΑ

Έρευνα: Στο μισό τα ατυχήματα με χρήση αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης

ΝΕΑ

Σημαντικότατη μείωση στα ατυχήματα που αφορούν στην… παραδοσιακή πρόσκρουση αυτοκινήτου στο πίσω μέρος ενός άλλου προσφέρουν τα συστήματα προειδοποίησης και αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη αμερικάνικου οργανισμού. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Ειδικότερα και σύμφωνα με την μελέτη του ανεξάρτητου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού Insurance Institute for Highway Safety στα συστήματα της General Motors, τα οχήματα της αμερικάνικης εταιρίας που ήταν εφοδιασμένα με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης αλλά και σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης, απασχόλησαν την αστυνομία στις Η.Π.Α. 43% λιγότερο σε σχέση με τα ίδια οχήματα της εταιρίας, χωρίς το συγκεκριμένο σύστημα. Το ποσοστό ανεβαίνει στο ακόμη πιο εντυπωσιακό 64% αν εξετάσει κανείς τα ατυχήματα που αφορούν και τραυματισμό των επιβατών των οχημάτων.

Παράλληλα τα οχήματα που έφεραν μόνο σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης, φαίνεται να ενεπλάκησαν σε 17% λιγότερα ατυχήματα έναντι των οχημάτων χωρίς το σύστημα, με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 30%, για τα ατυχήματα που αφορούν και τραυματισμό.

GM-story

Advertisement
Advertisement

Η έρευνα του οργανισμού πραγματοποιήθηκε με τη συλλογή στοιχείων από αστυνομικά τμήματα σε 23 πολιτείες των Η.Π.Α. και αφορούσε μοντέλα του ομίλου GM παραγωγής 2013-2015, με τον κατασκευαστή να διασταυρώνει τα στοιχεία προσφέροντάς τους τα VIN των αυτοκινήτων.

Τα αποτελέσματα της νέας έρευνας του Insurance Institute for Highway Safety κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος με παλιότερη έρευνα του οργανισμού που αφορούσε μοντέλα των Acura, Fiat Chrysler, Honda, Mercedes-Benz, Subaru και Volvo. Σε εκείνη τη μελέτη το ποσοστό μείωσης των ατυχημάτων με τη χρήση των παραπάνω τεχνολογιών άγγιξε το 50%, σε σχέση με τα ίδια οχήματα που δεν τα έφεραν στον εξοπλισμό τους, και το 54% για ατυχήματα που αφορούν και τραυματισμό.

Οι 20 μεγαλύτερες εταιρίες αυτοκινήτου στις Η.Π.Α. που αντιπροσωπεύουν το 99% της αγοράς έχουν συμφωνήσει να κάνουν στάνταρ το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης σε όλα τα αυτοκίνητα που πωλούν στην εγχώρια αγορά μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2022.