Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το απίστευτο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί με Ελληνικές πινακίδες

Ελλάδα 9:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το απίστευτο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί με Ελληνικές πινακίδες

ΝΕΑ

Το απίστευτο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί με Ελληνικές πινακίδες

ΝΕΑ

Πολλά και διάφορα μπορεί να δεις κανείς στους ελληνικούς δρόμους. Ένα από τα πιο… περίεργα που είδαμε προσφάτως είναι το εικονιζόμενο ηλεκτροϋβριδικό σεντάν.

Advertisement
Advertisement

Στο πέρασμα του το σπορ σεντάν που βλέπετε τράβηξε την προσοχή τόσο για την σπανιότητα που το συναντά κανείς στους δρόμους της Αθήνας, όσο και επειδή δεν κυκλοφορούσε με ξένες πινακίδες αλλά με ελληνικές.

Ο λόγος για το Karma της Fisker, ένα από τα πιο ξεχωριστά plug-in υβριδικά σπορ σεντάν που κατασκευάστηκαν ποτέ και μάλιστα σε μια εποχή που δεν υπήρχε καν το Model S της Tesla. Το είχε σχεδιάσει ο Δανός Henry Fisker (τα  BMW Z8/ X5 και Aston Martin DB9/ V8 Vantage ήταν από τις πιο γνωστές δημιουργίες του).

Η παραγωγή του κράτησε μόλις δύο χρόνια (2011-2012) στην Φινλανδία. Η βάση του ήταν μια πλατφόρμα της GM και στον μπροστά άξονα υπήρχε ένας δίλιτρος turbo με ισχύ 260 ίππων όταν τους πίσω τροχούς κινούσαν δύο ηλεκτρικά μοτέρ με ισχύ από 200 άλογα έκαστο και τροφοδοσία από μια μπαταρία 20,1 kWh που έδινε μια αυτονομία στα 50-80 χιλιόμετρα.

Advertisement
Advertisement

Ουσιαστικά, η διάταξη του είναι τύπου range extender (όπως στα Chevrolet Volt/ Opel Ampera) με την μέγιστη ισχύς να φτάνει τα 400+ άλογα προσφέροντας μια τελική στα 200 χλμ./ώρα και ένα 0-100 σε λιγότερο από 6,0 δεύτερα.

Advertisement

Μετά από πολλά προβλήματα η Fisker Automotive πτώχευσε και χάρη σε κινεζικά funds επανήλθε το 2016 στο προσκήνιο ως Karma Automotive και με CEO τον Henry Fisker που επέστεψε με το Revero.

Advertisement

Μέχρι τον τερματισμό της διαθεσιμότητας του μοντέλου είχαν παραδοθεί περισσότερα από 2.400 Karma στην Ευρώπη και την Βόρεια Αμερική. Η τιμή πώλησης του Karma εκείνη την εποχή ήταν περίπου στις 100.000 δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Προσβάσιμοι σε όλους οι Superchargers της Tesla
Πότε θα μπορούμε να φορτίσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δίχως καλώδιο;
Η ηλεκτρική επίθεση της Stellantis ξεκινά με βαριά ονόματα του παρελθόντος