Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αμφισβητείται η απαγόρευση κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων μοντέλων;

Ελλάδα 23:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αμφισβητείται η απαγόρευση κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων μοντέλων;

ΝΕΑ

Αμφισβητείται η απαγόρευση κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων μοντέλων;

ΝΕΑ

Καθώς στη Γερμανία αρκετές μεγαλουπόλεις, όπως το Αμβούργο και πιο πρόσφατα η Φρανκφούρτη προχωρούν σε απαγόρευση κυκλοφορίας των παλαιότερης τεχνολογίας πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης, υπάρχει στον ορίζοντα μία αντιπαράθεση από την ίδια την γερμανική κυβέρνηση.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με δημοσιεύματα της έγκυρης ιστοσελίδας Automotive News Europe, η γερμανική κυβέρνηση είναι αντίθετη στην απαγόρευση των ντίζελ Ι.Χ. στη Φρανκφούρτη, θέλοντας να προσφύγει στην απόφαση του δικαστηρίου που θα καθιστά τα παλαιότερα αυτοκίνητα ακατάλληλα να κινηθούν, από τον Φεβρουάριο του 2019, στους δρόμους της πόλης.  Όπως δήλωσε και ο Πρωθυπουργός του κρατιδίου της Έσσης και μέλος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, Volker Bouffier, «τα προβλεπόμενα μέτρα, όπως η ανάπτυξη του δικτύου των ηλεκτρικών λεωφορείων, των ποδηλατοδρόμων, θα έχουν στην πράξη το ίδιο αποτέλεσμα με μία αντίστοιχη απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων».

239ade69-frankfurt-diesel-ban-challenged-gov-3-chariatis-530

Η γερμανική κυβέρνηση δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν θα αναγκάσει ή όχι τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μετασκευάσουν τα παλαιότερα μοντέλα με συστήματα καθαρισμού των καυσαερίων, ώστε να τα κάνουν λιγότερο απειλητικό για το περιβάλλον. Στατιστικά, περίπου το ¼ των αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης θα επηρεαστεί εάν εφαρμοστεί η απαγόρευση που έχει επιβληθεί από το δικαστήριο.Το αρχικό σχέδιο ήταν πρώτα να απαγορευτούν οι βενζινοκινητήρες προδιαγραφών Euro 4 και τα βενζινοκίνητα μοντέλα Euro 1 και 2, ακολουθούμενα από την απαγόρευση των πετρελαιοκινητήρων Euro 5 που θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο του 2019.

Advertisement

9370f7ed-frankfurt-diesel-ban-challenged-gov-2-chariatis-640

Σύμφωνα με τον περιβαλλοντικό όμιλο «Deutsche Umwelthilfe», η απαγόρευση των diesel μοντέλων είναι ο μόνος τρόπος για τη Γερμανία να τηρήσει τους περιβαλλοντολογικούς κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι ορίζουν ότι η ρύπανση του διοξειδίου του αζώτου δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 40 mg/cm3 αέρα.

Advertisement