Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Αυτόνομο VW I.D. Buzz στη CES

  • tsiro tsiro

Η Volkswagen κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός στην αυτόνομη οδήγηση στην έκθεση CES, ανακοινώνοντας μια νέα συνεργασία με τη Nvidia. «Υποσχόμαστε ότι αυτή η τεχνολογία επόμενης γενιάς θα τη δούμε στο δρόμο μέσω του I.D. Buzz. Είναι ένα κατάλληλο μέρος για την πρεμιέρα του συγκεκριμένου συστήματος», τόνισαν επίσημα χείλη της φίρμας.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Σε λίγα χρόνια, κάθε νέο όχημα θα πρέπει να έχει φωνητικές εντολές AI, η φωνή και οι χειρονομίες θα είναι απαραίτητες για την αναγνώριση προσώπου καθώς και την επαυξημένη πραγματικότητα“, δήλωσε ο CEO της Nvidia, Jensen Huang, όταν ανακοίνωσε τη συνεργασία. «Εργαζόμαστε με τη Volkswagen και δημιουργούμε μια νέα γενιά αυτοκινήτων που είναι ασφαλέστερα και πιο ευχάριστα από ότι έχει προηγηθεί ενώ θα είναι προσβάσιμα σε όλους».

Volkswagen-id-buzz-concept-CES-tsiro-640

Η συνεργασία αυτή εξακολουθεί να είναι τόσο νέα ώστε η VW δεν έχει ακόμα μια πραγματική επίδειξη αυτής της τεχνολογίας, την οποία ονομάζει Intelligent Co-Pilot. Οι αισθητήρες του οχήματος θα είναι σε θέση να κάνουν πράγματα όπως να αναγνωρίζουν τον ιδιοκτήτη και να ξεκλειδώνουν αυτόματα τις πόρτες και να παρακολουθούν το βλέμμα για να μάθουν τι θέλει να κάνει ένας οδηγός. Η εταιρεία υπόσχεται επίσης ότι η ικανότητα βαθιάς εκμάθησης θα επιτρέψει στα μελλοντικά οχήματα να κατανοούν να εκτιμούν τις καταστάσεις και να αναλύουν τη συμπεριφορά άλλων οδηγών. Το σύστημα μπορεί επίσης να αποκτήσει νέες λειτουργίες με την πάροδο του χρόνου μέσω ενημερώσεων λογισμικού.

Volkswagen-id-buzz-concept-CES-inter-tsiro-640

Το Buzz είναι ο φυσικός απόγονος του T2. Το φουτουριστικό minivan θα φθάσει το 2022 και θα χτιστεί επάνω στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen. Σε μορφή πρωτότυπου, το μοντέλο χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα για συνολική απόδοση 369 ίππων. Η μπαταρία των 111 kW προσφέρει μια εκτιμώμενη απόσταση 270 μιλίων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εταιρεία έκανε επίσης σαφές ότι θα υπάρχει μια βασική έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς με ισχύ 268 ίππους.

Δημοφιλή στο Protothema.gr