Αυτή είναι η νέα BMW M5 (update) | NewsAuto.gr
ΝΕΑ

Αυτή είναι η νέα BMW M5 (update)

H BMW παρουσιάζει τις πρώτες επίσημες εικόνες της νέας M5 που έρχεται και είναι ισχυρότερη απο ποτέ. Δείτε γιατί.

Kώστας Φούζας ([email protected])

Μετά από αρκετές κατασκοπευτικές εικόνες και videos, η γερμανική φίρμα μας συστήνει τη νέα γενιά της BMW M5 η οποία είναι η ισχυρότερη που φτιάχτηκε ποτέ. Ας δούμε όλες τις τελευταίες πληροφορίες γύρω από το μοντέλο.

Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτει πως και η νέα M5 θα διαθέτει μια διακριτικά σπορτίφ σιλουέτα, όπως και οι προηγούμενες γενιές. Εδώ ξεχωρίζουν οι μεγάλες ζάντες, τα φουσκωμένα σπόιλερ και ο διαχύτης με τις 2 διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Στην καμπίνα της κορυφαίας 5άρας βλέπουμε τα μεγάλα μπάκετ καθίσματα και τα λογότυπα Μ, ενώ μεταξύ άλλων ξεχωρίζει η λειτουργία που μετατρέπει το αυτοκίνητο από πισωκίνητο σε 4κίνητο και το ανάποδο .Επίσης, στο εσωτερικό υπάρχει ένας ειδικός M πίνακας οργάνων, νέος επιλογέας ταχυτήτων, M τιμόνι με δύο κουμπιά M1 και M2 όπου μπορεί να αποθηκευτούν τα προτιμητέα οδηγικά set-up και πολλά άλλα.

Η BMW χαρακτηρίζει τη νέα M5 ως «το πιο συναρπαστικό σεντάν υψηλών επιδόσεων» που έχει ποτέ κατασκευαστεί από τη BMW M. Για την κίνηση φροντίζει ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 4,4 λίτρων V8 με 600 άλογα στις 6.700 σ.α.λ. & 750 Nm ροπής. Τα παραπάνω νούμερα προσφέρουν τελική ταχύτητα 305 km/h χωρίς κόφτη και επιτάχυνση 0-100 σε 3,4 sec.

Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται είναι το 8τάχυτο M Steptronic αυτόματο της BMW, που στέλνει τη δύναμη του μοτέρ στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς της M5. Ειδικά για την τετρακίνηση, η BMW εφοδιάζει τη M5 με ένα νέο σύστημα M xDrive, το οποίο υπό «κανονικές» συνθήκες διατηρεί το αυτοκίνητο πισωκίνητο και μόνο όταν απαιτείται, στέλνει δύναμη και μπροστά.

Παράλληλα, η νέα τετρακίνηση δίνει και την δυνατότητα επιλογής κίνησης αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μαζί με δύο ακόμη δυνατότητες, 4WD (τετρακίνηση) και 4WD Sport. Πολύ σημαντική είναι και η παρουσία του πίσω διαφορικού Active M Differential, που φροντίζει να μοιράζει επιπλέον τη δύναμη μεταξύ των πίσω τροχών, από 0 έως και 100% στον καθένα, ανάλογα με τις συνθήκες. Το ντεμπούτο του γερμανικού μοντέλου αναμένεται να γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης, περίοδος όπου θα ανοίξει και ο κατάλογος παραγγελιών. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν την Άνοιξη του 2018 και η τιμή στη Γερμανία υπολογίζεται στα 117.900 ευρώ περίπου.

Δείτε το βίντεο του μοντέλου που διέρρευσε στο διαδίκτυο

Log In or Create an account