Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

After Sales από τη Mopar για Fiat & Chrysler

  • cloudevo cloudevo

Στην επίσημη παρουσίαση του Panda 4×4 που το NewsAuto παρακολούθησε από κοντά στη πόλη Μπαλόκο, υπήρξε και μία ανακοίνωση που αφορά στους κατόχους Fiat και Chrysler.

Αποστολή στο Μπαλόκο: Πάνος  Σεϊτανίδης  (twitter.com/SeitanAuto)

Σύμφωνα με αυτή, η Mopar «παγκοσμιοποιείται» επεκτείνοντας τις εργασίες της στη Μέση Ανατολή, την Αφρική και φυσικά την Ευρώπη. Πρόκειται για μία εταιρεία που ανήκει στις Fiat S.p.A και Chrysler Group LLC και αφορά στα ανταλλακτικά και τις υπηρεσίες after sales.

Στόχος είναι να ενισχυθεί η υποστήριξη των επίσημων διανομέων και των πελατών Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, SRT και Ram σε παγκόσμιο επίπεδο. Η νέα στρατηγική πωλήσεων είναι φυσιολογική συνέπεια της επιλογής των δύο κατασκευαστών να μοιραστούν πολλά εξαρτήματα και συστήματα στην γκάμα των μοντέλων τους και να κάνουν πιο ορθολογικές τις διαδικασίες διανομής και service σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η μάρκα Mopar δημιουργήθηκε το 1937 κι έγινε γνωστή με τη δημιουργία εξαρτημάτων για αγωνιστικά αυτοκίνητα στη δεκαετία του ’60. Λειτουργώντας με τη λογική του καταστήματος «μιας στάσης», όπου μπορεί κανείς να βρει όλα τα γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ από τα γκρουπ Fiat και Chrysler, είναι ένας διεθνής οργανισμός με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες, περισσότερα από 50 κέντρα διανομής, περισσότερα από 500.000 ανταλλακτικά και αξεσουάρ στον κατάλογο των διαθέσιμων προϊόντων, περισσότερα από 2.000.000 τετραγωνικά μέτρα χώρων στις αποθήκες και περισσότερες από 400.000 παραγγελίες κάθε μέρα.

Η Mopar EMEA διαχειρίζεται επίσης την εξυπηρέτηση πελατών για τη Fiat Group Automobiles με 5 κέντρα επικοινωνίας, που βρίσκονται στην Ιταλία, τη Σερβία, την Τουρκία, τη Νότια Αφρική και τη Ρωσία. Με τη πάροδο του χρόνου οι παραδοσιακές υπηρεσίες προς τους πελάτες προσαρμόστηκαν στην αυξανόμενη διάδοση των ψηφιακών τεχνολογιών, προσθέτοντας και εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα iPhone and Android, τις οποίες έχουν ήδη «κατεβάσει» περισσότεροι από 170.000 χρήστες
σε όλη την Ευρώπη.

Σε ειδικό χώρο στη παρουσίαση, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τη πολύ μεγάλη γκάμα αξεσουάρ που επιτρέπουν την «προσωποποίηση» των αυτοκινήτων σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη. Τα προϊόντα αυτά είναι μοναδικά, γιατί έχουν εξελιχθεί μαζί με τις ίδιες ομάδες μηχανικών που σχεδίασαν τα αυτοκίνητα. Αυτός είναι ένας άμεσος δεσμός, που οι άλλες, ανεξάρτητες μάρκες αξεσουάρ δεν μπορούν να προσφέρουν. Για παράδειγμα, η δυνατότητα προσωποποίησης του νέου Fiat 500L με μια σειρά μοναδικών αξεσουάρ επιτεύχθηκε με τη στενή συνεργασία της Mopar με το Centro Stile Fiat, δημιουργώντας 140 μοναδικά προϊόντα με ξεχωριστό στιλ. Πρόκειται για το αυτοκίνητο της Fiat Group Automobiles με τα περισσότερα διαθέσιμα αξεσουάρ.
[nggallery id=829]
Θέλεις να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο; Με τη Volkswagen Bank μπορείς!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto