Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Οι πρώτες πληροφορίες με τις τιμές του νέου VW Golf

  • cloudevo cloudevo

Το NewsAuto σας παρουσίασε πρώτο στην Ελλάδα τις επίσημες φωτογραφίες του νέου Golf, τώρα σας αποκαλύπτουμε πρώτοι τις πανευρωπαϊκές τιμές του! Πιο  συγκεκριμένα, το νέο Golf με τον κινητήρα  TSi  των 1.2lt απόδοσης 86 PS θα κοστίζει 16.975 ευρώ. Δηλαδή θα έχει σχεδόν την ίδια τιμή με το σημερινό μοντέλο. Με το νέο κινητήρα χωρητικότητας τεχνολογίας ACT (σύστημα διαχείρισης των κυλίνδρων) των 1.4 lt  απόδοσης 140 PS, η τιμή του θα είναι στα 22.525 ευρώ.
Σημειώστε πως, όπως μας δήλωσαν στελέχη της Ελληνικής αντιπροσωπίας, παρότι το νέο Golf  θα διατίθεται σχεδόν στις ίδια τιμές με το σημερινό μοντέλο, θα διαθέτει πολύ περισσότερο εξοπλισμό και κυρίως πάμπολλα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας…

Η έβδομη γενιά του Golf, με  μήκος 4,25 m, είναι κατά 56 mm μακρύτερο από τον προκάτοχό του. Παράλληλα είναι πιο φαρδύ και πιο χαμηλό, συνδυασμός που του χαρίζει μία πιο επιθετική στάση στο δρόμο. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 59 mm στα 2,64 m, μεταφραζόμενο σε πλουσιότερους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε από τα 350 στα 380 lt. Παρά όμως τις μεγαλύτερες διαστάσεις, το βάρος του έχει μειωθεί κατά 100 kg.

Κατά την έναρξη των πωλήσεων οι διαθέσιμοι βενζινοκινητήρες θα είναι ο 1.2 TSI με 86 PS (μέση κατανάλωση 4,9 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 113 g/km) και ο 1.4 TSI 140 PS, τεχνολογίας ACT (διαχείριση κυλίνδρων). Το σύστημα απενεργοποιεί το δεύτερο και τρίτο κύλινδρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (μεταξύ 1.250 και 4.000 rpm). Όταν ο οδηγός πατήσει με δύναμη το γκάζι τότε οι δύο κύλινδροι τίθενται και πάλι σε λειτουργία. Με αυτόν κάτω από το καπό, το νέο Golf επιτυγχάνει κατανάλωση 4,8 lt/100 km σε μεικτό κύκλο και μόλις 112 g. CO2 ανά km.  Ο 1.6 diesel ισχύος 105 PS καταναλώνει μόλις 3,8 lt/100 km (99 g/km), ενώ ο 2λιτρος (με 150 PS) 4,1 lt/100 km (106 g/km).

Το εσωτερικό του γερμανικού best-seller δείχνει αναβαθμισμένο ποιοτικά, διατηρεί όμως παράλληλα την… αυστηρή σχεδίαση των προκατόχων του. Το τιμόνι παραμένει τριάκτινο, με περισσότερες όμως λεπτομέρειες από χρώμιο και επίπεδο το κάτω μέρος της στεφάνης. Η διάταξη του πίνακα οργάνων (με το στροφόμετρο αριστερά, το ταχύμετρο δεξιά και τη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ανάμεσα) δεν έχει αλλάξει, όπως και η κεντρική κονσόλα, με τη μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης να είναι κάτω από τους αεραγωγούς.

Το σύστημα διεύθυνσης φέρει τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τέσσερις ρυθμίσεις (Eco, Sport, Normal και Individual) για την απόκριση του γκαζιού, τη διαχείριση του κινητήρα, τη λειτουργία του κλιματισμού κλπ. Με το κιβώτιο DSG υπάρχει και πέμπτη – η Comfort.

Το NewsAuto βρίσκεται στη Σαρδηνία και οδηγεί το νέο Golf. Προσεχώς η πρώτη δοκιμή!
[nggallery id=437]

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto