To πρωτότυπο Honda Civic Hatchback εντυπωσιάζει!
ΝΕΑTo πρωτότυπο Honda Civic Hatchback εντυπωσιάζει!
ΝΕΑΟ προάγγελος της δέκατης γενιάς του Civic hatchback κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και δεσπόζει στο περίπτερο της Honda.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Πιο σπορ από ποτέ, τόσο από πλευράς της τολμηρής σχεδίασης (που λογικά θα… αμβλυνθεί όταν προκύψει η έκδοση παραγωγής) όσο κι από πλευράς απόδοσης.
Έχουμε αλλαγή διαστάσεων από την προηγούμενη γενιά καθώς το πρωτότυπο που παρουσιάζεται στην ελβετική πόλη είναι κατά 30 mm φαρδύτερο, κατά 20 mm χαμηλότερο και κατά 130 mm μακρύτερο.
Διαθέτει νέου σχεδιασμού και μεγαλύτερων διαστάσεων τροχούς ενώ μπροστά, ο κοντός πρόβολος με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία δυναμική ταυτότητα. Ακόμα, συναντάμε προβολείς και φώτα ημέρας LED. Ίδιας τεχνολογίας και σε σχήμα C είναι τα πίσω φώτα.
«Ξέραμε ότι θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα εντυπωσιακό και ξεχωριστό εξωτερικό που θα αμφισβητούσε το συμβατικό στυλ των Ευρωπαϊκών compact μοντέλων, θα παρέμενε όμως πιστό στις αυθεντικές βασικές αξίες του Civic. Το αποτέλεσμα είναι ένα πάντρεμα ιδιαίτερης και σπορ σχεδίασης, ικανοποιητικής δυναμικής συμπεριφοράς και ευέλικτης πρακτικότητας», δηλώνει σχετικά ο υπεύθυνος σχεδιασμού του μοντέλου, Daisuke Tsutamori.
Το Civic Hatchback θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda που θα διατίθεται με τους νέους βενζινοκινητήρες 1.0L και 1.5L VTEC TURBO ενώ περαιτέρω βελτιώσεις έχουν γίνει στον 1.6L i-DTEC. Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της ιαπωνικής μάρκας.
Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και συνδυάζουν στο βέλτιστο βαθμό ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.
Ο turbo-diesel common rail υιοθετεί τεχνολογίες που σύμφωνα με τη Honda, μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις επιδόσεις και αυξάνουν την οικονομία καυσίμου. Το σύστημα απαρτίζουν ένας μικρός, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσης και κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής και έντονου στροβιλισμού. Ένας νέος άκαμπτος αλλά ελαφρύς στρόφαλος και ένα χυτό, αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου, ανθεκτικό στις υψηλές πιέσεις μειώνουν το βάρος και προσφέρουν υψηλά επίπεδα αντοχής.
Το νέο Civic hatchback θα διατίθεται στην Ευρώπη στις αρχές του 2017 και θα κατασκευάζεται στο Βρετανικό Εργοστάσιο της Honda.