Το NewsAuto στο GP Γαλλίας: Θρίαμβος Hamilton! | NewsAuto.gr
FORMULA 1

Το NewsAuto στο GP Γαλλίας: Θρίαμβος Hamilton!

Επιστροφή στις νίκες για τον Lewis Hamilton που απέφυγε το χάος του πρώτου γύρου στο σιρκουί του Πολ Ρικάρ και μετέτρεψε την pole position σε μία πολύ σημαντική επιτυχία.

Με τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου, Sebastian Vettel, μόλις πέμπτο, ο οδηγός της Mercedes πέρασε ξανά στην κορυφή της βαθμολογίας, με προβάδισμα 14 πόντων!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΕ ΚΑΣΤΕΛΕ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το σιρκουί Πολ Ρικαρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με τον ήλιο να επικρατεί της συννεφιάς (θερμοκρασία αέρα στους 25 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 44) και τους διοργανωτές να προσπαθούν να καλύψουν μέρος των αστοχιών του τριημέρου στον τομέα της οργάνωσης, με εντυπωσιακό pre-race show στο έδαφος αλλά και στον αέρα.

Ιδανική πρόγευση για έναν συναρπαστικό και συνάμα χαοτικό πρώτο γύρο, με πληθώρα επαφών που οδήγησαν σε είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ας δούμε αναλυτικά τι συνέβη. Ενώ ο pole man Lewis Hamilton έστριψε με άνεση πρώτος, πίσω του ο Valtteri Bottas φάνηκε να χάνει έδαφος από τον τρίτο Sebastian Vettel, που είχε εκκινήσει με τα ultra soft ελαστικά. Ωστόσο καθυστερώντας αρκετά το φρενάρισμα, ο οδηγός της Mercedes έδειχνε να κρατά τη θέση του όταν χτυπήθηκε από τον Γερμανό.

Ως συνέπεια ο Vettel διέλυσε την εμπρός αεροτομή του και ο Bottas είδε το πίσω δεξιό του ελαστικό να καταστρέφεται. Μαζί με τον αγώνα του. Πίσω τους, ο Pierry Gasly συγκρούστηκε με τον Esteban Ocon, με τους Γάλλους να χάνουν από τα πρώτα 500 μέτρα τους δύο από τους τρεις οδηγούς τους!

Όσο για τον… τρίτο της παρέας, τον Romain Grosjean, είχε αρχικά μία επαφή με τον Ocon και στη συνέχεια και με τη Ferrari του Kimi Raikkonen. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε λοιπόν την εμφάνισή του, οι Vettel/Bottas έβαλαν τη soft γόμα για να φτάσουν αν αυτό ήταν εφικτό, μέχρι τέλους.

Μπροστά ο Hamilton διαχειριζόταν το προβάδισμά του έναντι του Verstappen, με τον Daniel Ricciardo σύντομα να περνάει τη Renault του Carlos Sainz, με τους ταύρους να κυνηγούν πλέον σε σχηματισμό το ασημί βέλος του πρωταθλητή. Γύρο με το γύρο ο Vettel άρχισε να κερδίζει θέσεις, ανεβαίνοντας έκτος στον γύρο 21, ανακοινώθηκε όμως πως θα λάβει ποινή 5 δευτερολέπτων καθώς κρίθηκε υπαίτιος της σύγκρουσης του πρώτου γύρου.

Φτάσαμε στον 26ο γύρο για να δούμε το πρώτο φυσιολογικό pit stop, με τον Verstappen να βάζει τη soft γόμα ελαστικών της Pirelli και να επιστρέφει στην πίστα μπροστά από τον Vettel. Τρία περάσματα μετά τον ακολούθησε ο teammate του, μόνο που αυτός επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον τετράκις πρωταθλητή.  Αν και χρειάστηκε μόνο πέντε γύρους για να τον περάσει – έχοντας φυσικά πολύ πιο φρέσκα ελαστικά.

Στον 34ο γύρο μπήκε στα pit και ο Hamilton, παραδίδοντας προσωρινά την πρωτοπορία στον Kimi Raikkonen, που όμως ακολούθησε ένα γύρο μετά. Έτσι με το τα pit stop να ολοκληρώνονται, ο Lewis είχε τα ηνία με τις δύο Red Bull να ακολουθούν, χωρίς να τον απειλούν, και τις δύο Ferrari πιο πίσω.

Ο Raikkonen ήταν δύο δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερος του Vettel και σύντομα τον πέρασε, βάζοντας στο στόχαστρο τον Ricciado και εκεί ήταν η μεγάλη μάχη στους τελευταίους γύρους. Ο Iceman πίεσε και τελικά στον 47ο εκ των 53ων γύρων, πέρασε τον Φινλανδό και εξασφάλισε μία θέση στο βάθρο.

Ο Hamilton πήρε λοιπόν χωρίς να απειληθεί τη νίκη #65 της καριέρας του και με αυτή ανέκτησε την πρωτοπορία στη βαθμολογία των οδηγών. Ο Verstappen ήταν για 3η φορά σε 4 αγώνες στο βάθρο ενώ ο Raikkonen συνέχισε τα θετικά αποτελέσματα.

Ο Ricciardo αρκέστηκε στην τέταρτη θέση υποφέροντας από υποστροφή (όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner).  Ο Vettel που τελικά έκανε και δεύτερη αλλαγή ελαστικών, ήταν πέμπτος σε έναν αγώνα που θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί χειρότερα, μειώνοντας στο δυνατό τις απώλειες έναντι του Hamilton.

O Kevin Magnussen χάρισε στη Haas την έκτη θέση, μπροστά από τον Bottas που δεν είχε την ευκαιρία να επιτεθεί στο τέλος, καθώς το κλαταρισμένο ελαστικό του Lance Stroll προκάλεσε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Παρότι είχε πρόβλημα με την υβριδική μηχανή του στα τελικά στάδια του αγώνα, ο Carlos Sainz χάρισε στη Renault την όγδοη θέση, μπροστά από τον teammate του Nico Hulkenberg και τον Charles Leclerc που συνέχισε το εντυπωσιακό σερί του με την Alfa Romeo Sauber.

«Είμαι έξι χρόνια με αυτή την ομάδα και όλα τα μέλη της, ποτέ δεν σταματούν, πάντα διευρύνουν τα όρια. Τους ευχαριστώ πολύ. Είμαι πάλι πρώτος και αυτός είναι πάντα ο στόχος μου», είπε ο νικητής.

«Προσπάθησα να ακολουθήσω τον Lewis. Είχα καλό αγώνα και είναι πάντα καλό να βρίσκεσαι στο βάθρο», είπε ο Verstappen.

«Μετά το χάος της πρώτης στροφής ανακάμψαμε καλά, εκμεταλλευόμενοι το μεγάλο stint», σχολίασε ο Raikkonen.

Αναλυτικά η κατάταξη:

GPFrance18-race-times640

Log In or Create an account