Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Με τα πορτοκαλί Pirelli στη Sepang

Ελλάδα 8:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με τα πορτοκαλί Pirelli στη Sepang

FORMULA 1

Με τα πορτοκαλί Pirelli στη Sepang

FORMULA 1

Η σκληρότερη γόμα της νέας γκάμας ελαστικών Formula 1 της Pirelli για το 2013 κάνει ντεμπούτο στη Μαλαισία, λανσάροντας το πορτοκαλί χρώμα. Για τη πίστα της Sepang, η ιταλική εταιρεία επέλεξε λοιπόν τη σκληρή γόμα, μαζί με τη μέση (με χαρακτηριστικά λευκά διακριτικά) που χρησιμοποιήθηκε και στη πρεμιέρα της Αυστραλίας. Οι δύο σκληρότερες γόμες της γκάμας είναι ιδανικές για τις ακραίες θερμοκρασίες και την τραχιά άσφαλτο της πίστας που φιλοξενεί το δεύτερο γύρο της σεζόν. Η Sepang φημίζεται επίσης για τις βροχοπτώσεις του που θυμίζουν μουσώνες, επομένως είναι πολύ πιθανό τα Cinturato Green intermediate και Cinturato Blue full wet να χρησιμοποιηθούν κάποια στιγμή μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Advertisement
Advertisement

Για τις προκλήσεις και τις απαιτήσεις του Grand Prix της Μαλαισίας, μίλησε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι.

«Η Sepang θεωρείται μία πραγματικά ‘ακραία’ πίστα, από απόψεως καιρικών συνθηκών αλλά και ασφαλτοτάπητα. Αυτό σημαίνει ότι είναι από τα πιο απαιτητικά Σαββατοκύριακα της σεζόν για τα ελαστικά μας. Για πρώτη φορά, θα δούμε σε αγώνα τη νέα πορτοκαλί σκληρή γόμα: το συγκεκριμένο χρώμα επιλέχθηκε για να είναι πιο ευδιάκριτο από το λευκό μεσαίο ελαστικό στην τηλεοπτική μετάδοση. Οι επιλογές ελαστικών για τη Μαλαισία είναι ίδιες με τις περσινές, ωστόσο οι γόμες προσφέρουν περισσότερες επιδόσεις και σκόπιμα αυξημένη φθορά φέτος. Πέρσι, ο νικητής ακολούθησε στρατηγική τριών pit stop σε ανάμικτο αγώνα (βρεγμένο & στεγνό), με ένα συναρπαστικό φινάλε για τους Φερνάντο Αλόνσο και Σέρχιο Πέρεζ όπου όλο το παιχνίδι παίχτηκε στα ελαστικά. Και φέτος περιμένουμε τρία pit stop, αλλά πιθανότατα ο καιρός θα είναι ο κρίσιμος παράγοντας. Ακόμα και όταν δεν βρέχει, η υγρασία στην περιοχή μπορεί να φτάσει το 80%, με τις εξωτερικές θερμοκρασίες να υπερβαίνουν τους 30 βαθμούς Κελσίου», τόνισε ο Βρετανός.
[nggallery id=2169]
Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)