Infiniti Μεταβλητή συμπίεση: Η εκδίκηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης
ΝΕΑInfiniti Μεταβλητή συμπίεση: Η εκδίκηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης
ΝΕΑΗ πιο σημαντική εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι η μεταβλητή συμπίεση (VCR). Όσοι πίστεψαν πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν πιάσει «ταβάνι» από πλευράς εξέλιξης, απλώς διαψεύδονται…
Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
WHAT CAR
Έφτασε το πλήρωμα του χρόνου, ώστε η συγκεκριμένη τεχνολογία να μεταφερθεί από τα εργαστήρια στην πράξη, με όλα τα εφηβικά της κουσούρια να έχουν πλέον λυθεί. Η Infiniti, ποντάρει πολλά στον κινητήρα VC-T που θα αντικαταστήσει τον V6 των 3,5 λίτρων.
Ο VC-T έχει χωρητικότητα δυο λίτρα και με την αρωγή του τούρμπο θα αποδίδει 270 άλογα και 390 Nm ροπής. Χάρη στη μεταβλητή σχέση συμπίεσης θα επιτυγχάνεται καύση φτωχότερου μίγματος, που σε σχέση με ένα συμβατικό σύνολο βενζίνης ίδιου κυβισμού μεταφράζεται σε μείωση της κατανάλωσης μέχρι και 27% παρακαλώ…
Ο μηχανισμός Harmonic Drive μεταβάλλει τη διαδρομή του εμβόλου μεταξύ 8,0:1 και 14,0:1. Παράλληλα με αυτόν, ένας ηλεκτροϋδραυλικός μηχανισμός διαφοροποιεί τη θέση του βραχίονα άρα και τη γωνία περιστροφής μεταβάλλοντας το ύψος του Α.Ν.Σ. για κάθε έμβολο.