Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Infiniti Μεταβλητή συμπίεση: Η εκδίκηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης

Ελλάδα 20:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Infiniti Μεταβλητή συμπίεση: Η εκδίκηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης

ΝΕΑ

Infiniti Μεταβλητή συμπίεση: Η εκδίκηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης

ΝΕΑ

Η πιο σημαντική εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι η μεταβλητή συμπίεση (VCR). Όσοι πίστεψαν πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν πιάσει «ταβάνι» από πλευράς εξέλιξης, απλώς διαψεύδονται…

Advertisement
Advertisement

Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)

Έφτασε το πλήρωμα του χρόνου, ώστε η συγκεκριμένη τεχνολογία να μεταφερθεί από τα εργαστήρια στην πράξη, με όλα τα εφηβικά της κουσούρια να έχουν πλέον λυθεί. Η Infiniti, ποντάρει πολλά στον κινητήρα VC-T που θα αντικαταστήσει τον V6 των 3,5 λίτρων.

Ο VC-T έχει χωρητικότητα δυο λίτρα και με την αρωγή του τούρμπο θα αποδίδει 270 άλογα και 390 Nm ροπής. Χάρη στη μεταβλητή σχέση συμπίεσης θα επιτυγχάνεται καύση φτωχότερου μίγματος, που σε σχέση με ένα συμβατικό σύνολο βενζίνης ίδιου κυβισμού μεταφράζεται σε μείωση της κατανάλωσης μέχρι και 27% παρακαλώ…

Advertisement
Advertisement

Ο μηχανισμός Harmonic Drive μεταβάλλει τη διαδρομή του εμβόλου μεταξύ 8,0:1 και 14,0:1. Παράλληλα με αυτόν, ένας ηλεκτροϋδραυλικός μηχανισμός διαφοροποιεί τη θέση του βραχίονα άρα και τη γωνία περιστροφής μεταβάλλοντας το ύψος του Α.Ν.Σ. για κάθε έμβολο.