string(36) "under-125cc-choice-season2020-design"

Πίσω στην Αρχική

Honda PCX125

Είναι ένα scooter που παρακολουθεί τις εξελίξεις της εποχής και από το 2021 πραγματοποιεί ένα ακόμα άλμα εξέλιξης με νέο συνδυασμό κινητήρα/πλαισίου, πλουσιότερο εξοπλισμό, αλλά και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, πρακτικότητας και άνεσης

11 Χρόνια Επιτυχίες

Το PCX125 έχει διαγράψει μία αθόρυβη αλλά επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τις 140.000 μονάδες από το 2010 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Η επιτυχία του βασίζεται στη γνωστή συνταγή της Honda, απόσταγμα της πολυετούς εμπειρίας της: σύγχρονη σχεδίαση κατάλληλη για ένα μοντέρνο lifestyle, σε συνδυασμό με συμπαγείς διαστάσεις που του επιτρέπουν να ελίσσεται άνετα στην αστική συμφόρηση

Έρχεται αναβαθμισμένο

Κινητήρας eSP+

Ο νέος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας (SOHC) με τον ένα επικεφαλής εκκεντροφόρο και τεχνολογία eSP+ (enhanced Smart Power Plus) αποδίδει 12,5Hp/8.750rpm, με μέγιστη ροπή 11,8Nm/6.500rpm. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 53,5×55,5mm αντίστοιχα και η σχέση συμπίεσης 11.5:1 (αντίστοιχες διαστάσεις 52,4×57,9mm και λόγος συμπίεσης 11:1 στο προηγούμενο μοντέλο)

Οικονομική λειτουργία

Το σύστημα Idling Stop σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα λειτουργίας στο ρελαντί όταν το scooter είναι σταματημένο και τα φρένα πατημένα και τον επανεκκινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό γίνεται αθόρυβα, χάρη στη μίζα ACG σε συνδυασμό με το σύστημα που επαναφέρει το στρόφαλο σε θέση πριν το χρόνο της εισαγωγής και σε ένα μηχανισμό αποσυμπίεσης που περιορίζει την αντίσταση στο στρόφαλο

Honda Selectable Torque Control

Μία ακόμα νέα τεχνολογία για το PCX, που αυξάνει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη στο βρεγμένο δρόμο ονομάζεται Honda Selectable Torque Control (HSTC) και επεμβαίνει με επιδέξια διαχείριση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Η ένδειξη ‘T’ αναβοσβήνει στον πίνακα όταν το HSTC μειώνει ενεργά την ολίσθηση του τροχού, ενώ το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως

Κονσόλα οργάνων ευρείας οθόνης

Μία νέα, κεντρική κονσόλα οργάνων ευρείας οθόνης προβάλλει όλες τις πληροφορίες καλύτερα οργανωμένες και σε ευανάγνωστη μορφή. Μία οθόνη LCD αρνητικής αντίθεσης προβάλλει την ταχύτητα, ενώ μεταξύ των άλλων ενδείξεων που εμφανίζονται είναι ολικός και μερικός χιλιομετρητής, στάθμη καυσίμου, μέση κατανάλωση και δείκτης Idling Stop

Περί πρακτικότητας

Οι δυναμικές γραμμές κρύβουν επίσης περισσότερη αποθηκευτική ικανότητα κάτω από τη σέλα. Επιπλέον 2,4 λίτρα αυξάνουν τη συνολική χωρητικότητα στα 30,4Lt, ιδανική για ένα κράνος full-face και όχι μόνο. Μία θύρα φόρτισης USB Type-C στο ντουλαπάκι αντικαθιστά τον προηγούμενο φορτιστή ACC και υπάρχει τώρα δυνατότητα απευθείας σύνδεσης ενός smartphone

Το διπλό, σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί, το ίδιο και η πίσω ανάρτηση με τη μεγαλύτερη διαδρομή, ενώ χρησιμοποιούνται και ελαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων

Μικρό αλλά Premium

Έντονες, χαρακτηριστικές γραμμές σε μονοχρωμία που ρέουν ως ενιαίο σύνολο από μπροστά προς τα πίσω, ήταν πάντα το σήμα κατατεθέν στη σχεδίαση του PCX125. Το μοντέλο του 2021 διατηρεί αυτή τη φιλοσοφία, αλλά πιο τολμηρές και πικάντικες λεπτομέρειες αναδεικνύουν το φουτουριστικό στυλ που ήταν ανέκαθεν στοιχείο της γοητείας του. Επιπρόσθετα, ο premium full-LED φωτισμός το κάνει να ξεχωρίζει από το πλήθος

Smart Key σημαίνει ευκολία

Το Smart Key είναι φρέσκια προσθήκη στη φαρέτρα του PCX125. Εκτός από τον έλεγχο του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς της σέλας, είναι συμβατό και με το (προαιρετικό) αφαιρούμενο Smart top box των 35Lt. Με το Smart Key στην τσέπη του αναβάτη, η βαλίτσα ξεκλειδώνει (με το πάτημα ενός κουμπιού) και κλειδώνει αυτόματα όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Ασφαλώς κλειδώνει και με το κλειδί

Honda PCX125

Ισχύς (Hp)

12,5

Ροπή (Nm)

11,8

Κατανάλωση (l/100km)

2,1

Βάρος (Kg)

130

Κινητήρας

eSP+

Εγγύηση

2 έτη

volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video
volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video