Mercedes-Benz: Νέα GLC
Νέα Mercedes-Benz: GLC
Η νέα GLC είναι η επιτομή της μοντέρνας, σπορτίφ πολυτέλειας. Είναι το πιο δυναμικό μοντέλο της γκάμας των SUV της Mercedes-Benz. Αυτό υπογραμμίζει με την πρώτη ματιά η σχεδίασή της με τις μοναδικές αναλογίες, τις εντυπωσιακές επιφάνειες, τις όμορφα διαμορφωμένες ακμές και τη σαφή διαρρύθμιση του υψηλής ποιότητας εσωτερικού χώρου.
Ελκυστική από κάθε οπτική
Η σχεδίαση της νέας GLC χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και δυναμικές αναλογίες. Ένα SUV με σπορ εμφάνιση που εντυπωσιάζει μέσα στην πόλη, αλλά και εκτός δρόμου. Xαρακτηρίζεται από εκτενείς, εντυπωσιακές επιφάνειες που εμπλουτίζονται με όμορφα διαμορφωμένες ακμές στις πλευρές. Έτσι, τονίζονται οι θόλοι των τροχών και επιτυγχάνεται μια ισορροπία μεταξύ κομψότητας και εκτός δρόμου επιδόσεων.
Η επιτομή της μοντέρνας, σπορτίφ πολυτέλειας
Δυναμική, πανίσχυρη και αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης.
Plug-in Hybrid GLC με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 km
Η GLC έχει επίσης αποκτήσει το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης τέταρτης γενιάς. Αξιοποιώντας τους ίδιους βασικούς κινητήρες, ο εξηλεκτρισμός έχει κάνει άλλο ένα μεγάλο βήμα. Με ηλεκτρική ισχύ πλέον 100 kW, ροπή στρέψης 440 Nm και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ουσιαστικά να γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά. Το βελτιωμένο υβριδικό πρόγραμμα οδήγησης φροντίζει για ηλεκτρική οδήγηση στα τμήματα της διαδρομής που ενδείκνυνται περισσότερο. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική οδήγηση έχει προτεραιότητα σε μεγαλύτερες διαδρομές εντός αστικών περιοχών. Είτε με έναν από τους δύο βενζινοκινητήρες είτε με τον πετρελαιοκινητήρα, τα plug-in υβριδικά οχήματα, δεν είναι απλώς πολύ αποδοτικά, αλλά και εξαιρετικά δυναμικά στην οδήγηση.
Εξαιρετική καθημερινή πρακτικότητα
Οι βασικές διαστάσεις της νέας GLC δίνουν έμφαση στην ακόμα πιο δυναμική και επιβλητική εμφάνιση του SUV. Με μήκος 4.716 mm, είναι 60 mm μακρύτερη και 4 mm χαμηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 6 mm μπροστά (τώρα: 1627 mm) και 23 mm πίσω (τώρα: 1640 mm). Το μεγαλύτερο μήκος του οχήματος λειτουργεί προς όφελος του μεταξονίου καθώς και των μπροστινών και πίσω προβόλων. Το πλάτος οχήματος του οχήματος έχει διατηρηθεί στα 1.890 mm.