Credit newsauto.gr

Η Volkswagen παρουσιάζει το πλήρως ανασχεδιασμένο Touareg – τη ναυαρχίδα της μάρκας. Εξοπλισμένο με τα νέας γενιάς συστήματα συνδεσιμότητας και με συνδυασμό πρωτοποριακών συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης, φωτισμού και infotainment, το νέο Touareg δείχνει το δρόμο προς το μέλλον, φροντίζοντας ταυτόχρονα να προσδίδει στην κατηγορία του και μία πρωτόγνωρη νότα δυναμισμού.

Τεχνολογίες από το μέλλον
H VW εξέλιξε για την τρίτη γενιά του Touareg ένα από τα πλέον προηγμένα συστήματα φωτισμού στον κόσμο: το 'IQ.Light – LED matrix'. Το εντυπωσιακότερο χαρακτηριστικό αυτής της τεχνολογίας είναι ο διαδραστικός έλεγχος της λειτουργίας των φώτων που καθιστά ευκολότερη και ασφαλέστερη τη νυχτερινή οδήγηση. Παράλληλα, τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας αυξάνονται χάρη στο σύστημα αερανάρτησης και τις ενεργές αντιστρεπτικές. Έτσι, μέσω ενός ηλεκτρομηχανισμού ελέγχεται και σταθεροποιείται η πρόσφυση (σύστημα eAWS). Όταν το αυτοκίνητο στρίβει (ή όταν η μία πλευρά του περνά πάνω από μεγάλα αναχώματα), τα δύο άκρα της αντιστρεπτικής στρέφονται με αντίθετη φορά μεταξύ τους. Οι αντίρροπες δυνάμεις στρέψης που αναπτύσσονται κρατούν σταθερό το αμάξωμα & βελτιώνουν την πρόσφυση.
Mε προηγμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης
Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, όλοι οι τροχοί στρίβουν ταυτόχρονα ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Η τετραδιεύθυνση συμβάλλει ώστε το νέο Touareg να χαρακτηρίζεται σαν ένα από τα πλέον ευέλικτα μεγάλα SUV. Πρακτικά, η τετραδιεύθυνση επηρεάζει σε δύο οδηγικές καταστάσεις: σε ταχύτητες μικρότερες των 37χλμ/ώρα, και σε ταχύτητες πάνω από 37χλμ/ώρα. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με λιγότερο από 37χλμ. οι πίσω τροχοί στρίβουν αυτόματα σε γωνία αντίθετη με τους εμπρός. Το γεγονός αυτό χαρίζει στο αυτοκίνητο πολύ καλύτερο βαθμό ευελιξίας και ευκολία στις μανούβρες. Ειδικά στις μανούβρες, χάρη στο σύστημα τετραδιεύθυνσης βελτιώνεται κατά 1 μέτρο ο κύκλος στροφής, γεγονός που παίζει σημαντικό ρόλο, (από τα 12,19 στα 11,19μέτρα). Όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 37χλμ. μόλις ο οδηγός στρίβει προς μία κατεύθυνση, οι πίσω τροχοί στρέφουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Η ενέργεια αυτή κάνει την οδική συμπεριφορά ιδιαίτερα ομαλή και προοδευτική, καθώς η τετραδιεύθυνση σταθεροποιεί το αυτοκίνητο σε δύσκολες καταστάσεις.
Ένας απέραντος ψηφιακός κόσμος
Η Volkswagen παρουσιάζει για πρώτη φορά στο νέο Touareg, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με την ονομασία Innovision Cockpit. Στη συγκεκριμένη διάταξη, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (ψηφιακό ταμπλό με οθόνη 12 ιντσών) και το κορυφαίο σύστημα infotainment Discover Premium (με οθόνη 15 ιντσών), συνδυάζονται έτσι ώστε να προσφέρουν όλες τις λειτουργίες πληροφόρησης, επικοινωνίας και χειρισμών, με τρόπο ώστε να καταργούν ουσιαστικά τα συμβατικά πλήκτρα και τους διακόπτες. Με το Innovision Cockpit ο οδηγός του νέου Touareg, ελέγχει και χειρίζεται τα πάντα διαισθητικά, σχεδόν «με τη σκέψη», έχοντας ταυτόχρονα και απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης. Το νέο Touareg αποτελεί την πλήρη μετουσίωση του ψηφιακού εσωτερικού του αύριο, στο σήμερα.
Πλήρης υποστήριξη του οδηγού
Το νέο Touareg είναι ένα από ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο, γεγονός που οφείλεται και στην πληθώρα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού. Το σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης/μποτιλιαρίσματος ('Traffic Jam Assist’) με παραμέτρους ελέγχου διέλευσης από σημεία μειωμένου πλάτους λόγω έργων (‘Road Work Lane Assist'), ενεργοποιεί τις λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης. Ένα ακόμα σύστημα που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο Volkswagen, είναι και το σύστημα νυχτερινής όρασης ('Night Vision'). To Touareg είναι το πρώτο αυτοκίνητο του VW Group που εξοπλίζεται με ενεργό Cruise Control (pACC). Εκτός της αναγνώρισης προπορευόμενου αυτοκινήτου, όπου ρυθμίζεται αυτόματα η ταχύτητα, το σύστημα παίρνει στοιχεία από το GPS και έτσι έχει τη δυνατότητα να επιβραδύνει ανάλογα με το δρόμο που κινείσαι (παράδειγμα πριν από μια στροφή).
Με αποδοτική γκάμα κινητήρων
Αρχικά το μοντέλο διατίθεται με δύο κινητήρες V6 diesel ισχύος 231 και 286PS. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και εκδόσεις με κινητήρα V6 βενζίνης (340PS) και V8 turbodiesel (421PS). Οι κινητήρες TDI των 231 και 286 ίππων έχουν ροπή που φτάνει τα 500 και 600Nm αντίστοιχα (με στάνταρ ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ΑΤ8). Ο βενζινοκινητήρας TSI έχει ροπή που φτάνει τα 450Nm, ενώ ο V8 φτάνει την εντυπωσιακή επίδοση των 900Nm. Οι συγκεκριμένες τιμές μέγιστης ισχύος και ροπής διασφαλίζουν στο αυτοκίνητο την μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης στην κατηγορία. Το νέο, τρίτης γενιάς Touareg συνεχίζει να διαθέτει σαν στάνταρ το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION με Drive Mode Selector.
Παρουσίαση Βίντεο