Credit newsauto.gr

Η δεύτερη γενιά του Evoque ήρθε και έκλεψε την παράσταση με αρετές και χαρακτηριστικά που συνδυάζονται ιδανικά και συνθέτουν ένα άρτιο αποτέλεσμα που συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του, δικαιώνοντας αυτούς που επιμένουν στην υπεροχή της Range Rover

Baby Velar
Το Evoque τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Ενσωματώνει αρμονικά το δυναμικό family look που κάνει όλη την γκάμα των μοντέλων της Range Rover να ξεχωρίζει με πιο συμπαγείς διαστάσεις και τολμηρές γραμμές. Η «ρευστή» σχεδίασή του συνδυάζει τις καμπύλες με τις εξαιρετικές αναλογίες στους όγκους του αμαξώματος, οι οποίοι τονίζουν τη στιβαρότητα του νέου Evoque. Η χαμηλή γραμμή των γυάλινων επιφανειών και οι ψηλά τοποθετημένοι «ώμοι» του αμαξώματος ορίζουν ένα προφίλ εξαιρετικά δυναμικό. Η υψηλή αισθητική, δε, τονίζεται με τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω που δίνουν το στίγμα του αυτοκινήτου.
Βρετανική ποιότητα κατασκευής
Η πολυτέλεια σε συνδυασμό με την τεχνολογία αιχμής είναι δύο από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του νέου Range Rover Evoque. Το μοντέλο μένει πιστό στις αρχές της εταιρείας, η οποία διαπρέπει στην εικόνα της υψηλής αισθητικής, στα κορυφαία υλικά κατασκευής και τη στιβαρή συναρμογή μέσα από μία ισότιμη σχέση με τον περιπετειώδη χαρακτήρα των μοντέλων της. Τα ποιοτικά δέρματα στην καμπίνα σε συνδυασμό με τον πληρέστατο κατάλογο εξοπλισμού άνεσης, που περιλαμβάνει μεγάλη ηλεκτρική ηλιοροφή, αεριζόμενα/θερμαινόμενα καθίσματα και έλεγχο όλων των λειτουργιών με το προηγμένο σύστημα Touch Pro Duo μέσω των δύο μεγάλων έγχρωμων οθονών αφής, κάνουν νέο Evoque να ξεχωρίζει στην κατηγορία των πολυτελών SUV.
Μοναδική οδηγική αίσθηση
Η ακαμψία του ειδικά ενισχυμένου πλαισίου σε συνδυασμό με τη μελετημένη γεωμετρία της ανάρτησης δίνουν στο Evoque κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά. Η εξαιρετική εικόνα του αυτοκινήτου στις εκτός δρόμου διαδρομές κάνει τη συμπεριφορά του νέου Evoque στον δρόμο να φαίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή, αφού ολοκληρώνει τη συνολική εικόνα με ποιοτικά χαρακτηριστικά λιμουζίνας κατά την κίνησή του στον αυτοκινητόδρομο ή το επαρχιακό οδικό δίκτυο. Η τετρακίνηση, η ρύθμιση της ανάρτησης και η προηγμένη τεχνολογία στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του έχουν αναβαθμίσει περαιτέρω την αίσθηση, προσθέτοντας και σπορ πινελιές γι’ αυτόν που θέλει να αισθάνεται σιγουριά, αλλά και να χαίρεται την οδήγηση σε κάθε δρόμο.
Tετρακίνηση υπεροχής
Το νέο Evoque αποτελεί τη φυσική συνέχεια της γκάμας των μοντέλων της Range Rover που έχει συνδέσει το όνομά της με αμίμητες ικανότητες εκτός δρόμου και κορυφαία πολυτέλεια. Το σύστημα Terrain Response είναι αυτό που εξασφαλίζει την ευκολία στον οδηγό του όταν η διαδρομή περιλαμβάνει δύσκολα περάσματα και επιφάνειες με διαφορετικούς συντελεστές πρόσφυσης. Ενα από τα πρωτοπόρα τεχνολογικά στοιχεία του εξοπλισμού του, που κάνουν τη διαφορά, είναι το σύστημα Clear Sight Ground View. Αυτό χρησιμοποιεί κάμερες στη μάσκα και κάτω από τους πλαϊνούς καθρέφτες για να συνθέσει και να απεικονίσει στην κεντρική οθόνη τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και σε απόσταση έως 15 μέτρα. Επιπρόσθετα, στην εικόνα που εμφανίζεται στην οθόνη υπάρχει και ψηφιακό αποτύπωμα του ίχνους των τροχών έτσι ώστε ο οδηγός να γνωρίζει με ακρίβεια το πού πατούν οι τροχοί και προς τα πού «σημαδεύουν».
Κορυφαία υβριδική τεχνολογία
Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V που είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου (εκτός της βασικής δικίνητης με κινητήρα πετρελαίου και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων). Η καρδιά του συστήματος είναι η μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και συνδέεται με ηλεκτρική γεννήτρια που αυξάνει έως και κατά 14,3 kgm τη συνολική ροπή του μηχανικού συνόλου. Με τον τρόπο αυτό το σύστημα Start/Stop του κινητήρα λειτουργεί πολύ πιο ομαλά - ουσιαστικά η έναρξη της λειτουργίας του και η παύση δεν γίνονται αισθητές από τους επιβάτες, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνεται η απόκρισή του στις χαμηλές στροφές. Η λειτουργία του ήπιου υβριδικού συστήματος μειώνει τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου σε καύσιμο κατά 6%, ενώ και τα CO2 περιορίζονται κατά 8 g/km.
Ισχυρή γκάμα κινητήρων
H γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δίλιτρα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα της οικογένειας Ingenium, τόσο βενζίνης, όσο και diesel, τα οποία συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο της ZF, εννέα σχέσεων (πλην της βασικής D150 με το 6άρι χειροκίνητο). Η απόδοσή τους κυμαίνεται από τους 150 έως τους 300 PS, ενώ αμφότερα εφοδιάζονται με ένα υβριδικό σύστημα mild hybrid σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Η γεννήτρια του ήπιου υβριδικού συστήματος συνδέεται στη μετάδοση και στόχος της είναι η παροχή βοήθειας με επιπλέον ροπή στην εκκίνηση, αλλά και πιο ομαλοποιημένα χαρακτηριστικά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Παρουσίαση Βίντεο