ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Honda

Honda

H ιαπωνική φίρμα είναι προσανατολισμένη στις «Green» τεχνολογίες εδώ και αρκετά χρόνια παρουσιάζοντας συνεχώς καινοτομίες που στόχο έχουν την προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση της κατανάλωσης. Αυτό, άλλωστε αποδεικνύεται και από τα νέα της μοντέλα όπως το Honda CR-V Hybrid, το Honda Jazz e:HEV και το πρώτο αμιγώς αυτοκίνητο των Ιαπώνων, το Honda e.

Oι δράσεις της Honda στη μακρόχρονη ιστορία της

Από το 1956, ο ιδρυτής Soichiro Ηonda εφάρμοσε μια σειρά από διαδικασίες οικολογικής διαχείρισης στα απόβλητα των εργοστασίων. Έκτοτε, η ιαπωνική φίρμα εφάρμοσε μια σειρά από πρωτοπόρες λύσεις που εντυπωσιάζουν ακόμη σήμερα. Για παράδειγμα, το 1972 δημιουργήθηκε ο πρώτος βενζινοκινητήρας χωρίς καταλύτη με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων σε όλο τον κόσμο. Δείτε εδώ τα σημεία σταθμούς στην ιστορία της μάρκας (https://www.honda-cars.gr/power-of-dreams/environment/)

Honda CR-V Hybrid-Το πιο έξυπνο υβριδικό

Άνετο σαν καθιστικό

Με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, την απαράμιλλη συναρμογή της Honda αλλά και τεράστιους χώρους στην καμπίνα, το CR-V Hybrid βάζει υποψηφιότητα για το κορυφαίο οικογενειακό αυτοκίνητο.

Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο

Στάνταρ προσφέρεται το Honda Sensing, ένα από τα πιο ολοκληρωμένα σε φιλοσοφία συστήματα ενεργητικής ασφάλειας το οποίο συνδυάζει τα ραντάρ και τις πληροφορίες κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού. Για πρώτη φορά, ένα SUV της Honda διατίθεται με υβριδική τεχνολογία στην Ευρώπη.

Ευφυή προγράμματα οδήγησης

Η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda ονομάζεται έτσι, επειδή επιλέγει έξυπνα και αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Τα προγράμματα είναι: EV Drive – η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive – ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης, και Engine Drive – που ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.

Πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης

Αντί συμβατικού κιβωτίου, μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής. Με αυτή τη διάταξη, το σύστημα της Honda είναι πιο συμπαγές από ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, αλλά και πιο αθόρυβο.

To νέο Honda CR-V Hybrid έχει τη δυνατότητα να κινηθεί σε πάνω από το 80% της διαδρομής αμιγώς ηλεκτρικά, σε συνθήκες πόλης.

 

Νέο Honda Jazz e:HEV

Το ολοκαίνουργιο Jazz είναι το πρώτο με τον διακριτικό τίτλο “e:Technology” που θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Honda. Το σύστημα e:HEV που αναπτύχθηκε για το Jazz περιλαμβάνει δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Το νέο ιαπωνικό μοντέλο θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά μέσα στο καλοκαίρι.

Honda e: Το έξυπνο ηλεκτρικό

Το Honda E αντλεί ισχύ για την κίνησή του από έναν ηλεκτροκινητήρα, που όπως είπαμε βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, στέλνοντας τη δύναμή του στους πίσω τροχούς. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις ισχύος, μια με 136 και μια με 154 ίππους (αμφότερες έχουν ροπή 315 Nm). H ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μπαταρία χωρητικότητας 35,5 kWh προσφέροντας πραγματική αυτονομία άνω των 200 χιλιομέτρων. Η άφιξή του στη χώρα μας υπολογίζεται στα τέλη του έτους.

Honda CR-V Hybrid

Ισχύς (PS)

184

Τελική Ταχύτητα (km/h)

180

Επιτάχυνση (sec)

9,2

Εκπομπές CO2 (gr/km)

126

Ροπή (Νm)

320

Χώρος αποσκευών (lt)

497

volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video
volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video