ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Honda e

Honda e

Ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά ηλεκτρικά μοντέλα γεφυρώνει το χθες με το αύριο της Honda σε ένα High-End Retro πακέτο. Το Honda e ισορροπεί ανάμεσα σε δύο φαινομενικά ασυμβίβαστους κόσμους, του high tech και του κλασικού.

Hightech ρετρό

Είναι εκπληκτικό πόσα συναισθήματα προκαλεί το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Honda. Ερωτεύεσαι τις αναλογίες, την εσκεμμένη σχεδιαστική αφέλεια, τον ρομαντισμό, την έμφυτη εκκεντρικότητα.

Δύο κόσμοι ένα αυτοκίνητο

Τεχνολογία αιχμής σε ένα καθαρό ρέον σχέδιο

Στο Honda e σχεδόν τίποτα δεν διαταράσσει τις κάθετες επιφάνειές του. Δεν υπάρχουν ορατές χειρολαβές, ούτε εξωτερικοί καθρέφτες. Πρόκειται για ένα αντικειμενικά απλό αυτοκίνητο, παρότι σφύζει από τεχνολογικές εφαρμογές.

High Tech εσωτερικό

Οι τεράστιες οθόνες των 12,3’ και 8,8” είναι ευκρινείς με γρήγορη απόκριση στις εντολές. Το σύστημα πολυμέσων είναι συμβατό με Android Auto Apple Car Play και… παιχνιδομηχανές. Άλλες δύο δύο οθόνες προβάλλουν εικόνες από τις εξωτερικές κάμερες οι οποίες αντικαθιστούν τους συμβατικούς καθρέφτες.

Μικρή μπαταρία για χαμηλό βάρος

Οι τεχνικοί της Honda κατέληξαν στη συνταγή της μικρής μπαταρίας 35,5 kWh που δεν προσθέτει υπερβολικό βάρος στο μικρό αμάξωμα. Η αυτονομία ανέρχεται στα 210-220 km.

Ευκολία χειρισμών

Η ευελιξία και ο εξαιρετικά μικρός κύκλος στροφής των 8,6 m του Honda e το κάνουν ιδανικό για την κίνηση μέσα στον αστικό ιστό.

Ιπποδύναμη 154 ίππων

Η δύναμη που προσφέρει άμεσα η πυκνή ροπή του ηλεκτροκινητήρα των 154 PS του χαρίζει εξαιρετική σβελτάδα.

Ποιος θα φανταζόταν ότι με το νέο και ηλεκτρικό Honda e η ιαπωνική φίρμα θα παρουσίαζε το πιο σημαντικό μοντέλο της μετά το θρυλικό NSX;

Honda e: Από την αρχή ηλεκτρικό

Το πάτωμα του Honda e διαθέτει δομική ενίσχυση με σκοπό την προστασία των μπαταριών. Η ανάρτηση αποτελείται από τέσσερα γόνατα MacPherson με υποβραχιόνια από σφυρήλατο αλουμίνιο. Κινητήρας και κίνηση βρίσκονται στον πίσω άξονα. Η μπαταρία είναι υγρόψυκτη και θερμαινόμενη για διατήρηση της βέλτιστης θερμικής κατάστασης και απόδοσης

Η φόρτιση γίνεται απλή

Η μέγιστη ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα μπορεί να φτάσει τα 6,6 kW, ενώ σε DC μπορεί να συνδεθεί με ταχυφορτιστή 100 kW, η ωφέλιμη όμως ισχύς φόρτισης περιορίζεται κοντά στα 70 kW για προστασία της μπαταρίας. Η φόρτιση διαρκεί: 30 min σε ταχυφορτιστή 100 kW (έως 80%), 31 min σε φορτιστή 50 kW (έως 80%, 4,1 h σε παροχή 7,4 kW (έως 100%), 18,8 h σε οικιακή πρίζα 2,3 kW (έως 100%).

Honda e

Ισχύς (PS)

154

Τελική Ταχύτητα (km/h)

145

Επιτάχυνση (sec)

8,3

Αυτονομία (km)

210

Ροπή (Νm)

315

Εκπομπές ρύπων CO2 (g/km)

0

volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video
volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video