string(21) "hybrid-plug-in-hybrid"

Πίσω στην Αρχική

Renault Clio Hybrid

Το νέο Clio Hybrid βασίζεται στην υβριδική τεχνολογία E-TECH της Renault, που προέρχεται από τη Formula 1 και επιτρέπει στο compact best seller να κυκλοφορεί αθόρυβα και ηλεκτρικά στο μεγαλύτερο ποσοστό των μετακινήσεων εντός αστικού ιστού, κάνοντας μέγιστη οικονομία.

"Ηλεκτρικές"... μετακινήσεις

Το νέο Renault Clio Hybrid προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων, γεγονός που εξασφαλίζει μια οικονομία της τάξης του 40%, σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό περιβάλλον κίνησης.

Ο ιδανικός συνδυασμός οικονομίας και οδηγικής απόλαυσης

Πηγή ενέργειας

Το νέο Renault Clio Hybrid συνδυάζει έναν σύγχρονο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες  – ο ένας είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) – και ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων, multi-mode, χωρίς συμπλέκτη. H συνδυαστική ισχύς του συνόλου κίνησης είναι 140 ίπποι. Η ροπή του κινητήρα εσωτερικής καύσης αγγίζει τα 144 Nm, ενώ στο σύνολο των δύο ηλεκτροκινητήρων η ροπή φτάνει τα 205 Nm.

Με τεχνολογία από τη Formula 1

Τα υβριδικά μοντέλα παραγωγής της Renault αντλούν τεχνογνωσία από την πολυετή και επιτυχημένη εμπλοκή της εταιρείας με τη Formula 1. Οι μηχανικοί της Renault, με την τεχνολογία E-TECH, υιοθέτησαν μία πρωτοποριακή λύση η οποία έχει πάνω από 150 πατέντες, βασιζόμενη στη σειριακή & παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική που διασφαλίζει τη δυνατότητα για πλήθος συνδυασμών μεταξύ των κινητήρων που αποτελούν το υβριδικό σύστημα κίνησης και εξασφαλίζει τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα

Ο κινητήρας βενζίνης έχει ισχύ 91 ίππων, ο κύριος ηλεκτροκινητήρας 48 ίππων και ο δεύτερος 20 ίππων, ενώ η μπαταρία ιόντων-λιθίου που ολοκληρώνει το σύστημα έχει χωρητικότητα 1,2 kWh. Το υβριδικό σύστημα, όπως και σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα του αυτοκινήτου. Ο μικρότερος ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει να εκκινεί τον βενζινοκινητήρα, να συγχρονίζει τις στροφές στο κιβώτιο και να διατηρεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πάνω από ένα ελάχιστο όριο, ώστε να παίρνει μπροστά ο βενζινοκινητήρας.

Smart cockpit

Στο «έξυπνο» εσωτερικό του, το νέο Renault Clio Hybrid περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη έως 10,25” TFT, ενώ στο νέο σύστημα infotainment Renault EASY LINK η πρόσβαση δίνεται μέσα από την ψηφιακή οθόνη αφής τύπου tablet με διαγώνιο 9,3’’ και τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης πληροφοριών της κατηγορίας. Το ψηφιακό ταμπλό περιλαμβάνει νέα γραφικά και εικόνες που σχετίζονται αποκλειστικά με την υβριδική λειτουργία, όπως είναι το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διαδικασία της φόρτισης και κατά τη διάρκεια χρήσης του ηλεκτροκινητήρα.

Αμιγώς ηλεκτρικά, το νέο Clio Hybrid μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 70-75 χλμ.

Ασυναγώνιστη οικονομία, κορυφαίες επιδόσεις

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Renault Clio Hybrid, με συνδυαστική απόδοση 140 ίππων, προσφέρει κορυφαία οικονομία και δυναμική απόκριση κατά την οδήγηση. Ένα «success story» που υποδηλώνεται με το εκπληκτικό νούμερο των 6,9 δλ. για την επιτάχυνση 80 – 120 χλμ./ώρα, αλλά και από τα μόλις 9,9 δλ. που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί το 0-100 χλμ./ώρα. Σε μικτές συνθήκες κίνησης, το νέο Clio Hybrid επιτυγχάνει εκπομπές CO2 96 g/km (WLTP), ενώ η πραγματική μέση κατανάλωση είναι της τάξης των 4,3-5,1 λτ./100 χλμ. (WLTP).

Multi-sense

Το νέο Renault Clio Hybrid εφοδιάζεται με το πρόγραμμα παραμετροποίησης των λειτουργιών του, Multi-sense. Στη λειτουργία Eco, δίνεται προτεραιότητα στην οικονομία κίνησης, ενώ, αν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, πατώντας το κουμπί EV. Στο Sport mode, προτεραιότητα δίνεται στις επιδόσεις, με την εμπλοκή όλων των κινητήρων του συστήματος. Τέλος, με την επιλογή My Sense ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει το δικό του περιβάλλον λειτουργίας του αυτοκινήτου. Επιπλέον, με τον επιλογέα στη θέση Β αυξάνεται η επιβράδυνση αφήνοντας το πεντάλ γκαζιού, ενώ ενισχύεται και η ανάκτηση ενέργειας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Clio E-TECH

Ισχύς (PS)

140

Ροπή (Nm)

144+205

Επιτάχυνση (sec)

9,9

Εκπομπές CO2 (gr/km)

96

Κατανάλωση (lt/100km)

4,3

Τελική ταχύτητα (km/h)

180

volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video
volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video