Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi Outlander PHEV
Το πρώτο υβριδικό plug-in, το οποίο βασίζεται σε ηλεκτρικό όχημα, είναι αποτέλεσμα ερευνών και δοκιμών της Mitsubishi και αποτελεί την βάση για την παραγωγή και εξέλιξη της επόμενης γενιάς τετρακίνητων, plug-in hybrid SUV. Έχοντας περάσει ήδη το ορόσημο των 250.000 πωλήσεων, το Outlander PHEV, με εκπομπές CO2 μόλις 46g/km, είναι το μοναδικό τετρακίνητο SUV μεγάλης κατηγορίας της ελληνικής αγοράς που πληροί τις προϋποθέσεις μηδενικού φόρου για τους εταιρικούς χρήστες
Σχήμα που αποπνέει δυναμισμό
Tο νέο Outlander PHEV έχει αλλαγές στο εμπρός τμήμα με ανασχεδιασμένη μάσκα, προφυλακτήρας, πλαίσια προβολέων ομίχλης και μεγάλη σκάλα φώτων LED και τις ζάντες. Ανασχεδιασμένο είναι το πίσω τμήμα με χαρακτηριστικά την προέκταση του πίσω προφυλακτήρα ενώ στο εσωτερικό αλλαγές έχουν γίνει στα καθίσματα, και τους διακόπτες. Στις αλλαγές που δεν φαίνονται και είναι σημαντικές συναντάμε τον νέο, ισχυρότερο βενζινοκινητήρας 2,4 λίτρων (135 PS) που λειτουργεί (και) στον κύκλο του Atkinson για ταχύτερη φόρτιση, την αύξηση της απόδοσης των ηλεκτροκινητήρων, αλλά και το βελτιωμένο σύστημα infotainment των 8 ιντσών.
Απόδοση, Οικονομία, Αυτονομία
Το νέο Mitsubishi Outlander PHEV ενσωματώνει την τεχνογνωσία μιας μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών οχημάτων και 4WD SUV
Πως λειτουργεί το υβριδικό Plug-in EV;
Ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα plug-in (PHEV) έχει βενζινοκινητήρα και μια μπαταρία που μπορεί να επαναφορτιστεί, πλήρως σε 5-6 ώρες από μια οικιακή πρίζα ρεύματος. Έτσι δεν είναι μόνο βολικό στη φόρτιση, είναι πιο ευέλικτο επειδή έχετε δύο μορφές ενέργειας που συνεργάζονται αρμονικά.
Τρία Προγράμματα Οδήγησης (Drive modes)
Με τρία Drive Modes, τα οποία ενεργοποιούνται αυτόματα από το PHEV Operating System, μπορείτε να έχετε μόνιμη ηλεκτρική τετρακίνηση: Τα προγράμματα είναι τα:«Pure EV Mode» (ηλεκτροκίνηση με αυτονομία 54 χλμ. ή ηλεκτροκίνηση μέχρι 135 χ.α.ω), « Series Hybrid Mode» (Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την ισχύ των Εμπρός & Πίσω Μοτέρ),« Parallel Hybrid Mode» (Ο κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του Multi-Mode εμπρός άξονα – Το Εμπρός Μοτέρ υποστηρίζει τον Κινητήρα και το Πίσω Μοτέρ εξακολουθεί να κινεί τους πίσω τροχούς). Επιπλέον ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μόνος του μεταξύ των λειτουργιών EV, SAVE CHARGE, CHARGE και SPORT.