ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Honda Jazz Crosstar

Honda Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar είναι νέο στη γκάμα του Jazz και σχεδιάστηκε για τους δυναμικούς, σύγχρονους ανθρώπους που θέλουν να ζουν έντονα τη ζωή τους. Τη στιβαρή, μυώδη παρουσία του Jazz Crosstar, ενισχύουν η ξεχωριστής αισθητικής γρίλια, οι κομψές ενσωματωμένες ράγες οροφής και η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για ευκολότερη πρόσβαση και επιβλητική θέα του οδοστρώματος μπροστά από το αυτοκίνητο.

Υβριδική τεχνολογία e:HEV με 2 ηλεκτροκινητήρες

Η νέας γενιάς υβριδική τεχνολογία e:HEV προσφέρει μια δυναμική εμπειρία ηλεκτροκίνησης παρέχοντας υψηλές επιδόσεις, οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία κάνει το νέο Jazz Crosstar να ταιριάζει περισσότερο από ποτέ στο σύγχρονο περιβάλλον οδήγησης.

Προηγμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV με απαράμιλλη πρακτικότητα

Απέραντη θέα

Το εσωτερικό του νέου Jazz είναι όμορφα απλό και απίστευτα άνετο, με απαλά υλικά και καθαρές ενδείξεις. Η νέα ψηφιακή οθόνη οδηγού 7″ και η οθόνη αφής Honda CONNECT 9″ παρέχουν εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες.

Η αξιοσημείωτη αίσθηση του χώρου ενισχύεται από το κομψό ταμπλό και τα εργονομικής σχεδίασης χειριστήρια, καθώς και από την ευρεία και ανεμπόδιστη θέα του δρόμου μπροστά από το αυτοκίνητο. Έχει γίνει χρήση premium υλικών στο εσωτερικό, κάτι που έχει ως συνέπεια το ανώτατο επίπεδο ηχομόνωσης για την κατηγορία.

Πλήρης έλεγχος

Σχεδιάστηκε για να προσφέρει άμεση, ομαλή και αποτελεσματική οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. Ο ειδικά σχεδιασμένος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει εντυπωσιακή ροπή 253Nm (τιμή που συναντάμε σε turbo κινητήρες) και συνδυάζεται με έναν ζωηρό κινητήρα βενζίνης με ισχύ 98PS ώστε να καλύπτει τις ανάγκες σας κατά την οδήγηση. Η μέγιστη ισχύς του Jazz είναι 109PS. Από πλευράς επιδόσεων, η διαδικασία 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,9 sec.

Απαράμιλλη ευελιξία

Το γεγονός ότι οι υπεύθυνοι εξέλιξης έβαλαν στην ‘εξίσωση’ της σχεδίασης και την άνεση στο πίσω τμήμα, είχε τα εξής αποτελέσματα: οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο για τα πόδια (989mm), και η απόσταση μεταξύ των ραγών (οδηγοί) των εμπρός καθισμάτων αυξήθηκε. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι τοποθετημένο στο κέντρο του πλαισίου, κάτω από τα εμπρός καθίσματα – μοναδικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία. Κατά συνέπεια, το νέο να διατηρεί τα ευπροσάρμοστα Magic Seats που παρέχουν ευελιξία με την πλήρη ή μερική αναδίπλωσή τους (‘fold-flat’ or ‘flip-up’), ανάλογα με τις απαιτήσεις του χώρου αποσκευών. Ο τελευταίος είναι 300λτ., πλήρως εκμεταλλεύσιμος με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.

Μοναδικό με εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακο

Το νέο Jazz είναι το πρώτο από τα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη, και το πρώτο στην κατηγορία του, που προσφέρει στάνταρ τη νέα τεχνολογία εμπρόσθιου-μεσαίου αερόσακου, αποσπώντας έτσι 5 Αστέρια στο Euro NCAP, την ανώτατη διάκριση ασφάλειας από το νέο αυστηρό πρωτόκολλο δοκιμών.

Ο νέος εμπρόσθιος-μεσαίος αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ο νέος αερόσακος, από τους 10 που διαθέτει συνολικά το νέο Jazz, βοηθά στην αποφυγή της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και στον περιορισμό της σφοδρότητας μιας πλευρικής σύγκρουσης. Η νέα γενιά Honda Sensing είναι στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.

 

Honda Personal Assistant

Η πρόσβαση σε συνδεδεμένες υπηρεσίες και εφαρμογές γίνεται μέσω της προηγμένης διεπαφής/οθόνης αφής, αλλά η ενεργοποίησή τους μπορεί να γίνει και μέσω φωνητικών εντολών με το Honda Personal Assistant. Ο ψηφιακός βοηθός Honda Personal Assistant, που τον είδαμε για πρώτη φορά στο Honda e, είναι ένα έξυπνο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) που χρησιμοποιεί φυσικές συνομιλίες βασισμένες σε έξυπνες εντολές και κατανόηση βάσει περιεχομένου (contextual understanding) για πρόσβαση σε μία γκάμα online υπηρεσιών.

Ηλεκτροκίνηση 80% σε μικτές συνθήκες

Η κίνηση στους τροχούς μεταδίδεται κυρίως από τον ηλεκτροκινητήρα, ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί για να φορτίσει την μπαταρία στο 80% και μόνο σε υψηλές ταχύτητες κινεί τους τροχούς (20%).

Πρωτοποριακό κιβώτιο e-CVT

Το e-CVT δεν είναι ένα συμβατικό CVT, καθώς δεν έχει ιμάντα και φέρει ελάχιστα κινούμενα εξαρτήματα. Το κιβώτιο ουσιαστικά αποτελείται από τους ηλεκτροκινητήρες, 2 σετ γραναζιών, 2 πολύδισκους συμπλέκτες και το διαφορικό. Η όπισθεν δεν έχει γρανάζια-γίνεται με ηλεκροκίνηση- αθόρυβα. Στη νέα γενιά JAZZ σε σχέση με το CR-V υπάρχει κατά την επιτάχυνση τεχνητή ‘αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων’ ώστε να μην λειτουργεί ο κινητήρας συνεχώς σε υψηλές στροφές (όταν πρέπει να φορτίσει ταχύτερα την μπαταρία)

Προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας

Το νέας γενιάς Honda Connect με οθόνη 9 ιντσών panel δίνει έμφαση στην ευκολία χρήσης (menu, buttons, το ταμπλό προεξέχει στο κάτω τμήμα για να στηρίζονται τα δάκτυλα κατά τη χρήση). Παράλληλα, προσφέρεται ασύρματο Car Play & Android Auto, My Honda+ App και το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Honda Personal Assistant. Ακόμα, μέσω WiFi μπορεί το multimedia να αναβαθμιστεί το λογισμικό του, χωρίς να χρειαστεί η επίσκεψη σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda.

Μοναδική οδηγική εμπειρία

Στο νέο Honda Jazz Crosstar προστέθηκε το νέο  σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα 2 πινιόν και μεταβλητό λόγο μετάδοσης, που ουσιαστικά ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση και συμπεριφορά. Ακόμα, η ανάρτηση είναι πλήρως ανασχεδιασμένη με έμφαση στην αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξάλειψη κραδασμών και θορύβου λειτουργίας.

Τα μοναδικής αισθητικής προστατευτικά του αμαξώματος και οι επιλογές των εκπληκτικών διχρωμιών του αμαξώματος εξασφαλίζουν μια εξωτερική εμφάνιση που τραβά τα βλέμματα

B-SUV με έντονο Lifestyle χαρακτήρα και προηγμένη τεχνολογία

Το νέο Honda Jazz Crosstar ξεχωρίζει από:

-την υφασμάτινη επένδυση καθισμάτων από αδιάβροχο υλικό.
-το ηχοσύστημα Honda Premium Audio με 8 ηχεία και κεντρικό Subwoofer.
-την απόσταση από το έδαφος 152mm.
-την περαιτέρω χρήση premium υλικών εσωτερικά και εξωτερικά.
-το Feel like μικρότερου σε διαστάσεις CR-V Hybrid.

5άστερο στην ασφάλεια

Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, που εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεων ασφάλειας. Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων του οδηγού στο βασικό εξοπλισμό του.

Honda Jazz Crosstar

Ισχύς (PS)

109

Τελική Ταχύτητα (km/h)

173

Ροπή (Nm)

253

Εκπομπές CO2 (gr/km)

110

Χώρος αποσκευών (lt.)

298

Μέση κατανάλωση (lt./100 km)

4,8

volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video
volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video