ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Audi e-tron GT quattro

Audi e-tron GT quattro

Το ηλεκτρικό Gran Turismo, με κορυφαία επίπεδα ισχύος και επιτάχυνσης, εντυπωσιακή δυναμική συμπεριφορά και αυτονομία, κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς δρόμους

Sport χαρακτήρας και προοδευτική πολυτέλεια

Με εντυπωσιακό, εμπνευσμένο design, το τετράθυρο κουπέ με το έντονα αεροδυναμικό αμάξωμα ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα, με δύο εκδόσεις να κυκλοφορούν ταυτόχρονα: το e-tron GT quattro και το RS e-tron GT.

Το Audi e-tron GT quattro διατίθεται στάνταρ με μπλοκέ διαφορικό

Σε δύο εκρηκτικές αποδόσεις

Το ηλεκτρικό Gran Turismo είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με εξαιρετικό δυναμικό χειρισμό. Ανάλογα με το μοντέλο, η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων είναι 476 PS και ροπή 630 Nm ή 598 PS και ροπή 630 Nm, επιτρέποντας δυναμικές εκτοξεύσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης παρέχει ισχύ 530 PS ή 646 PS  αντίστοιχα, για μέγιστο 2,5 δευτερολέπτων

Μπαταρία και αυτονομία

Η αυτονομία φτάνει τα 488 χιλιόμετρα (κατά WLTP), χάρη στην ισχυρή μπαταρία με την καθαρή χωρητικότητα των 86 kWh. Η τεχνολογία 800 Volt επιτρέπει γρήγορη φόρτιση DC με ισχύ έως 270 kW.

Επιδόσεις ενός... supercar

Το τετράθυρο coupe με την ηλεκτρική “καρδιά” και την εντυπωσιακή ισχύ επιτρέπει στο αμάξωμα των 5 μέτρων μήκους να επιταχύνει από στάση και να φτάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 ή 3,3 δευτερόλεπτα για την έκδοση RS. Αναφορικά με την τελική ταχύτητα το e-tron GT αγγίζει τα 245 χλμ./ώρα ή τα 250 χλμ./ώρα στην έκδοση RS.

Αστραπιαία φόρτιση

Το e-tron GT μπορεί να φορτίσει με 11 kW AC στάνταρ, γεγονός που του επιτρέπει να επαναφορτίζει μια άδεια μπαταρία στη διάρκεια της νύχτας. Στην περίπτωση που επιλεχτεί σταθμός φόρτισης 270 kW χρειάζονται 22,5 λεπτά για να φορτιστεί η μπαταρία από 5% σε 80%.

Ο χώρος αποσκευών παρέχει όγκο 405 λίτρων και ένας δεύτερος χώρος αποσκευών κάτω από το μπροστινό καπό παρέχει επιπλέον 81 λίτρα χώρου.

Quattro reloaded: Ηλεκτρική τετρακίνηση

Το e-tron GT quattro και το RS e-tron GT συνήθως λειτουργούν με ηλεκτρική τετρακίνηση, μόνο η λειτουργία «efficiency» του Audi drive select δίνει προτεραιότητα στην κίνηση των εμπρός τροχών. Σε περίπτωση ολισθηρής επιφάνειας του δρόμου, ο ηλεκτρικός κινητήρας για κίνηση στους πίσω τροχούς ενεργοποιείται επίσης εδώ, και περίπου πέντε φορές πιο γρήγορα από ό, τι με ένα μηχανικό σύστημα κίνησης quattro.Η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς ρυθμίζει την κατανομή ροπής κίνησης μεταξύ των αξόνων συνεχώς, πλήρως μεταβλητά και εντός μερικών χιλιοστών του δευτερολέπτου.

Μοναδικός σπορ ήχος

Ο προαιρετικός σπορ ήχος e-tron περιλαμβάνει δύο μονάδες ελέγχου και ενισχυτές στο χώρο αποσκευών. Παράγουν ξεχωριστό εξωτερικό και εσωτερικό ήχο, ο οποίος εξέρχεται από δύο μεγάφωνα το καθένα έξω και μέσα στο όχημα. Τα δεδομένα σχετικά με την ταχύτητα περιστροφής των ηλεκτρικών κινητήρων, το φορτίο, την ταχύτητα του οχήματος και άλλες παραμέτρους χρησιμεύουν ως βάση για τον ψηφιακό ήχο, έναν συνθετικό ήχο που προσφέρει μια αυθεντική αίσθηση ενός sportscar στον οδηγό.

Audi RS e-tron GT quattro

Ισχύς (PS)

646

Ροπή (Nm)

830

Επιτάχυνση (sec)

3,3

Τελική ταχύτητα (km/h)

250

Μπαταρία (kWh)

86

Αυτονομία (km)

488

volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video
volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video