ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Audi e-tron & e-tron Sportback

Audi e-tron & e-tron Sportback

Με το συνδυασμό της ηλεκτροκίνησης και ενός υπερσύγχρονου minimal εσωτερικού χώρου, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV δημιουργεί μια νέα εμπειρία κινητικότητας. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 408 PS, μαζί με την ηλεκτρική τετρακίνηση, προσφέρουν εκπληκτική απόδοση και ευέλικτο χειρισμό. Η μεγάλη μπαταρία υψηλής τάσης είναι η βάση για αυτονομία μεγαλύτερη από 400 χιλιόμετρα.

Το μέλλον είναι... e-tron

Το φουτουριστικό του design, η ιδιαίτερη, ηλεκτρική πίσω πόρτα και η Singleframe μάσκα σε ανοιχτό γκρι χρώμα, επικοινωνούν και οπτικά μία κορυφαία τεχνολογία που προϊδεάζει για μια μοναδική οδηγική εμπειρία.

Σπορ, κομψός σχεδιασμός και αυξημένη απόδοση, αεροδυναμικός συντελεστής μόλις 0,25.

Ισχυρή ηλεκτρική "καρδιά"

Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 408PS κινούν δυναμικά το Audi e-tron. Επιταχύνουν γρήγορα το ηλεκτρικό SUV από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Η απόδοση εκκίνησης είναι συγκρίσιμη με εκείνη ενός sport αυτοκινήτου με συνδυασμένη κατανάλωση ισχύος σε 23,7 kWh/100 χλμ.  (NEDC) και εκπομπές CO2 σε γραμ. / χλμ.: 0.

Μεγάλη αυτονομία

Η αυτονομία μεγάλων αποστάσεων (περισσότερα από 400 χιλιόμετρα) οφείλεται κυρίως στο καινοτόμο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο είναι υπεύθυνο για έως και το 30% της αυτονομίας. Σε πάνω από το 90% των επιβραδύνσεων, το ηλεκτρικό SUV ανακτά ενέργεια αποκλειστικά μέσω των ηλεκτροκινητήρων του, ενώ φτάνει το μέγιστο βαθμό ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με το ενσωματωμένο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα πέδησης.

Ταχύτατη φόρτιση

μπορείτε να χρησιμοποιείτε σταθμούς γρήγορης φόρτισης για να φορτίζετε με συνεχές ρεύμα (DC) έως και 150 kW – πρώτη φορά για αυτοκίνητα παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι το Audi e-tron είναι έτοιμο για την επόμενη μεγάλη διαδρομή ενός ταξιδιού σε περίπου μισή ώρα. Το ηλεκτρικό SUV μπορεί επίσης να επαναφορτιστεί με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) έως και 11 kW. Η επαναφόρτιση με 22 kW διατίθεται προαιρετικά.

Εσωτερικό προηγμένες τεχνολογίας

Ο σχεδιασμός και η τεχνολογία συνδυάζονται: Ένα μεγάλο, κυρτό τόξο περιβάλλει το χυτό ταμπλό οργάνων με έντονες οριζόντιες γραμμές μέχρι τις πόρτες. Ενσωματώνει αρμονικά το κάλυμμα πάνω από το Audi virtual cockpit, του οποίου η κομψή οθόνη στέκεται οπτικά ελεύθερη στο χώρο, καθώς και τις οθόνες των προαιρετικών εικονικών εξωτερικών καθρεφτών.

Οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες με κάμερες, αντιπροσωπεύουν έναν ακόμη παράγοντα αποδοτικότητας. Οι εικόνες που λαμβάνουν εμφανίζονται σε οθόνες OLED υψηλής αντίθεσης τοποθετημένες -σε ιδιαίτερα βολική θέση- μεταξύ του πίνακα οργάνων και της πόρτας.

Υψηλή ενέργεια

Το σύστημα μπαταριών αποθηκεύει 95 kWh ενέργειας (86,5 kWh ωφέλιμη) και λειτουργεί με ονομαστική τάση 396 Volt. Είναι τοποθετημένο ως ένα ευρύ επίπεδο μπλοκ κάτω από το θάλαμο επιβατών. Το σύστημα συσσωρευτών είναι εξαιρετικά άκαμπτο και ανθεκτικό σε συγκρούσεις, χάρη σε ένα συμπαγές προστατευτικό αλουμινένιο πλαίσιο που συγκρατεί τις 36 κυψέλες.

Ψηφιακές οθόνες

Στην επάνω οθόνη αφής 12,1 ιντσών, ο οδηγός ελέγχει τις ρυθμίσεις ψυχαγωγίας, τηλεφωνίας, πλοήγησης και ειδικές ρυθμίσεις e-tron. Η χαμηλότερη οθόνη 8,6 ιντσών χρησιμοποιείται για την εισαγωγή κειμένου και για το χειρισμό των λειτουργιών ευκολίας και ελέγχου του κλίματος. Η δομή του μενού είναι διαισθητικά λογική και λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως ένα smartphone.

Audi e-tron 55 quattro

Ισχύς (PS)

408

Ροπή (Nm)

664

Επιτάχυνση (sec)

6,6

Μέση κατανάλωση (kWh/100 km)

22

Μπαταρία (kWh)

95

Αυτονομία (km)

441

volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video
volume_up Toggle video full width
play_arrow pause
Παρουσίαση Video