Live Κίνηση
Περισσότερα
Car Gadget

Αλλάξτε λάστιχα το καλοκαίρι και ξεγνοιάστε με ασφάλεια

Ελλάδα 15:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αλλάξτε λάστιχα το καλοκαίρι και ξεγνοιάστε με ασφάλεια

Car Gadget

Αλλάξτε λάστιχα το καλοκαίρι και ξεγνοιάστε με ασφάλεια

Car Gadget

Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι διακοπές βρίσκονται προ των πυλών για τους περισσότερους από εμάς. Η κατάλληλη εποχή για να αλλάξουμε τα γερασμένα ελαστικά μας είναι ΤΩΡΑ ώστε να απολαύσουμε τις διακοπές μας με ηρεμία μυαλού και πάνω από όλα με ασφάλεια.

Advertisement
Advertisement

 

Πότε είναι η κατάλληλη εποχή για να αλλάξω τα ελαστικά μου; Αλλάζω ελαστικά πριν ή μετά το καλοκαίρι; Να κρατήσω τα παλιά και να τα αλλάξω το Φθινόπωρο που λένε ότι είναι η καλύτερη εποχή; Αυτές είναι οι τρεις από τις πιο συνηθισμένες απορίες που έχουμε στο μυαλό εμάς όταν έρθει η ώρα για να αλλάξουμε τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας. Ειδικά όταν το αγαπημένο μας καλοκαίρι βρίσκεται ήδη εδώ.

Advertisement
Advertisement

Η αλήθεια είναι ότι καμία από τις απαντήσεις σε αυτές τις απορίες δεν πρέπει να αποτελεί οδηγό για την επιλογή μας. Πραγματικός “σύμβουλος” μας πρέπει πάντα να είναι η ασφάλεια, η δική μας αλλά και των γύρω μας. Για την ασφάλεια μας λοιπόν, το καλοκαίρι είναι ίσως η καταλληλότερη εποχή για να αλλάξουμε τα ελαστικά μας, αφού στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ιδανική εποχή για την αλλαγή των ελαστικών μας, εκτός και αν εννοούμε την εποχή που θα τα χρησιμοποιήσουμε με μεγαλύτερη ένταση και θα χρειαστούμε περισσότερο τις “υπηρεσίες” τους. Ε, αυτή η εποχή είναι το καλοκαίρι!

Την αλλαγή των ελαστικών μας πρέπει πάντα να την υπολογίζουμε και να την πραγματοποιούμε όπως ακριβώς κάνουμε και για την περιοδική συντήρηση του αυτοκινήτου μας. Υπάρχει ποτέ περίπτωση να αφήσετε το “μικρό” ή το “μεγάλο” service για μετά το καλοκαίρι, αν “έχει έρθει η ώρα” σύμφωνα και με το service book; Να αφήσετε την αλλαγή των λαδιών του κινητήρα σας για αργότερα; Να αλλάξετε τα φθαρμένα τακάκια το Φθινόπωρο ακόμη και αν έχουν “τελειώσει”; Ως λογικοί άνθρωποι, είμαστε σίγουροι ότι συμφωνείτε μαζί μας: τα παραπάνω δεν μπορούν να περιμένουν. Διαφορετικά το ανώφελο και ανούσιο ρίσκο που παίρνουμε είναι ιδιαίτερα υψηλό όπως και ο κίνδυνος να πάει κάτι στραβά με την “υγεία” του αυτοκινήτου μας, αλλά και την δική μας. Με λίγα λόγια, δεν βάζουμε καινούρια ελαστικά με στόχο να τα “προστατέψουμε” από τις οποιεσδήποτε συνθήκες νομίζουμε ότι μπορούν να τους κάνουν “κακό”. Τα βάζουμε για να προσφέρουν προστασία (και απόλαυση) σε εμάς, τα αγαπημένα μας πρόσωπα αλλά και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Και εξηγούμαστε.

Κάνω διακοπές με ασφάλεια

Advertisement

Το καλοκαίρι είναι η περίοδος διακοπών για τον Έλληνα και το αυτοκίνητο είναι το αγαπημένο του μέσο μετακίνησης και αυτούς τους μήνες. Το καλοκαίρι θα διανύσουμε και τα περισσότερα χιλιόμετρα επισκεπτόμενοι τους προορισμούς των διακοπών μας, περνώντας ουκ ολίγες φορές από μέρη και διαδρομές που δεν έχουμε ξαναδεί ή έχουμε επισκεφτεί εδώ και καιρό. Άρα δεν γνωρίζουμε την κατάσταση του οδοστρώματος και τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Συχνά πυκνά αυτό το κάνουμε μάλιστα με το αυτοκίνητο φορτωμένο στο όριο, σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, και με διάχυτη την διάθεση για περιπέτεια και εξερεύνηση. Οι ημέρες των διακοπών είναι παράλληλα και εκείνες που κάνουμε τα περισσότερα χιλιόμετρα στο μικρότερο χρονικό διάστημα, τα οποία μπορούν να φτάσουν σε αρκετές χιλιάδες στο τέλος του.

Γίνεται λοιπόν όλο και πιο φανερό ότι ένα σετ γερασμένα ελαστικά, ελαστικά που έχουν κλείσει ουσιαστικά τον κύκλο της ζωής τους, μπορούν να αποτελέσουν κυριολεκτικά και μεταφορικά τροχοπέδη, για τις καλοκαιρινές μας διακοπές, για την διάθεσή μας και φυσικά για την ασφάλεια μας.

Advertisement

Παράγοντες που επηρεάζουν τη ζωή των ελαστικών

Σε αυτό το σημείο αρκεί να γνωρίζετε ότι οι “εχθροί” του ελαστικού είναι οι υψηλές θερμοκρασίες, οι υπεριώδεις ακτινοβολίες (UV), το όζον αλλά και το οξυγόνο που επιδρά με τα συστατικά της γόμας, προκαλεί οξείδωση και την κάνει πιο σκληρή με την πάροδο του χρόνου μειώνοντας την πρόσφυση που προσφέρει. Η φυσική διαδικασία γήρανσης του ελαστικού επηρεάζεται επίσης και από τα υψηλά επίπεδα υγρασίας σε συνδυασμό με τις απότομες και μεγάλες μεταβολές της θερμοκρασίας. Άρα όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει εποχή του χρόνου που να θεωρείται κατάλληλη για την αλλαγή τους…

Τι μας “προσφέρει” ένα γερασμένο ελαστικό

Advertisement

Ένα γερασμένο ελαστικό που βρίσκεται στο τέλος του κύκλου της ζωής του δεν προσφέρει σε καμία περίπτωση την απόδοση που έχει ένα σετ καινούρια ελαστικά. Αυτά που μπορεί να μας “προσφέρει” ωστόσο είναι τα εξής:

-Μειωμένη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, ειδικά στις υψηλές θερμοκρασίες
-Μειωμένη κατευθυντικότητα, ειδικά στις στροφές
-Μεγαλύτερες αποστάσεις ακινητοποίησης στο στεγνό
-Ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις ακινητοποίησης στο βρεγμένο
-Μειωμένη αποτελεσματικότητα των συστημάτων ασφάλειας (ABS, Traction Control, ESP)
-Ασαφής αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης
-Πιο “απότομη” και απρόβλεπτη συμπεριφορά όταν “σπάσει” η πρόσφυση
-Μειωμένα επίπεδα άνεσης λόγω σκληρότερης γόμας
-Αυξημένη πιθανότητα κλαταρίσματος

Τι μας προσφέρει ένα φρέσκο ελαστικό

Από την άλλη μεριά με την τοποθέτηση φρέσκων ελαστικών έχουμε:

-Βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, και στις υψηλές θερμοκρασίες
-Καλύτερη κατευθυντικότητα σε ευθείες και στροφές
-Μεγαλύτερη αίσθηση ακρίβειας από το τιμόνι
-Πιο προοδευτική και προβλέψιμη συμπεριφορά στο όριο της πρόσφυσης (και μετά από αυτό)
-Βέλτιστη λειτουργία των συστημάτων ασφάλειας (ABS, Traction Control, ESP)
-Αυξημένα επίπεδα άνεσης
-Μειωμένη πιθανότητα κλαταρίσματος

Και αν παλιά περιμέναμε να έρθει το Φθινόπωρο για να αλλάξουμε ελαστικά και να τα “εκμεταλλευτούμε” περισσότερο στις βροχές, σκεφτείτε το σήμερα δύο φορές: η κλιματική αλλαγή φαίνεται εντονότερα πλέον και εδώ, με τις απρόβλεπτες βροχές και τις καταιγίδες να κάνουν την εμφάνισή τους συχνότερα μέσα στο καλοκαίρι. Θα θέλατε να αντιμετωπίσετε μια ξαφνική βροχή που θα μετατρέψει τον δρόμο καλοκαιριάτικα σε πίστα πατινάζ με τα καινούρια ή με τα παλιά ελαστικά σας;

Τα “Σημάδια” της αλλαγής, απλά και κατανοητά

Ευτυχώς τα ελαστικά μπορούν και μας “μιλάνε”, ακόμη και αν δεν είμαστε σίγουροι αν πρέπει να τα αλλάξουμε. Αυτό το κάνουν με τα σημάδια φθοράς που παρουσιάζουν στο πέρασμα του χρόνου, με στοιχεία που αναγράφονται επάνω τους αλλά και με τους δείκτες φθοράς που φέρουν.

Πολλές μικρές αλλά εύκολα διακριτές ρωγμές και κοψίματα στο πέλμα του ελαστικού, ειδικά ανάμεσα στα αυλάκια, και φυσικά στους ώμους του, μαρτυρούν ότι η ώρα της αλλαγής έχει έρθει. Αυτό το κάνουν και εξογκώματα που μπορεί να έχουν εμφανιστεί. Αυτά τα “σκασίματα” υποδεικνύουν επίσης ότι η γόμα έχει αρχίσει να σκληραίνει και να ξεραίνεται, σημάδι ότι και η πρόσφυση έχει πάρει την κάτω βόλτα. Μάλιστα η εξέλιξή τους είναι απρόβλεπτη, ειδικά όταν το γερασμένο ελαστικό υποβάλλεται σε ακραίες συνθήκες φορτίου, σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες στη χώρα μας. Μια από τις γνωστές για την ποιότητά τους… ελληνικές λακκούβες ίσως είναι αρκετή για να μας χαλάσει πολλά περισσότερα από την διάθεσή μας.

Η φθορά στο σκάλισμα του πέλματος του ελαστικού είναι φυσικά ένα σημείο που πρέπει να σταθούμε με ιδιαίτερη προσοχή και μετριέται εύκολα και γρήγορα. Δεν υπάρχει λόγος να το κάνετε εσείς αφού οποιοδήποτε βουλκανιζατέρ μπορεί να κάνει τη συγκεκριμένη μέτρηση. Ο νόμος ορίζει ως ελάχιστο βάθος τα 1,6 χιλιοστά, τιμή οριακή φυσικά.

Η φθορά έρχεται σε δεύτερη μοίρα στην χώρα μας. Οι γνωστοί δρόμοι με τον χαμηλό συντελεστή τριβής δεν “τρώνε” τα λάστιχα, όπως για παράδειγμα στην Γερμανία και τη Γαλλία και η γήρανση της γόμας συνήθως προηγείται κατά πολύ της φθοράς του πέλματος στην Ελλάδα.

Προσέχω για να έχω

Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές συστήνουν την αλλαγή των ελαστικών πριν από αυτό το όριο, ενώ ειδικά για τα χειμερινά ελαστικά προτείνουν αντικατάσταση στα 3-4 χιλιοστά βάθους. Παράλληλα αν έχετε τομή-άνοιγμα στους ώμους μεγαλύτερη από 6,4 χλστ. η αντικατάσταση του ελαστικού θεωρείται επιβεβλημένη, ακόμη και αν δεν μοιάζει να χάνει αέρα.

Από την μεριά μας, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να έχουμε καταγράψει οι ίδιοι την ημερομηνία που αλλάξαμε τελευταία φορά ελαστικά αλλά και τα χιλιόμετρα που έδειχνε ο ολικός χιλιομετρητής του αυτοκινήτου μας τότε. Για τις συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας το μέγιστο ασφαλές χρονικό όριο για αλλαγή των ελαστικών θεωρούνται τα τέσσερα χρόνια στα οποία θα μπορούμε να διανύσουμε με ηρεμία μυαλού 40.000-50.000 χλμ.

Μην ξεχνάτε τέλος ότι η ημερομηνία κατασκευής του ελαστικού σας αναγράφεται στον ώμο του. Είναι τα τέσσερα τελευταία ψηφία, μετά τα αρχικά DOT. Τα δύο πρώτα υποδεικνύουν την εβδομάδα και τα επόμενα το έτος κατασκευής του. Έτσι μπορείτε να ελέγξετε και τα καινούρια ελαστικά που θα βάλετε στο αυτοκίνητό σας.

Ακόμη και αν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που κατασκευάστηκαν τα ελαστικά που μας ενδιαφέρουν δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Τα ελαστικά όπως είπαμε γερνούν, αλλά όχι με τον ρυθμό που μπορεί να φανταζόμαστε. Σε ιδανικές συνθήκες αποθήκευσης (σε ξηρό και σκιερό μέρος, μακριά από υψηλές θερμοκρασίες) αυτός ο χρόνος μπορεί να φτάσει απροβλημάτιστα τα πέντε χρόνια, με τους μεγάλους κατασκευαστές να φροντίζουν για την σωστή αποθήκευσή τους και στην χώρα μας.

Η καλύτερη φροντίδα για το νέο μας ελαστικό

Τρία είναι τα πράγματα που μπορείτε και πρέπει να κάνετε για να χαρείτε τα ελαστικά σας όσο το δυνατό περισσότερο:

1) Τακτικός έλεγχος της πίεσης του αέρα, ιδανικά κάθε δύο εβδομάδες αλλά και σε έντονες και απότομες μεταβολές της θερμοκρασίας

2) Ρύθμιση της πίεσης ανάλογα με το φορτίο και σύμφωνα με τις συστάσεις του κατασκευαστή

3) Σωστή ευθυγράμμιση των τροχών

Μπήκατε σε σκέψεις για αγορά νέων ελαστικών; Καλά κάνατε! Ακολουθούν έξι εξαιρετικές προτάσεις για το αυτοκίνητό σας από κορυφαίους κατασκευαστές που θα σας προσφέρουν σίγουρα την ασφάλεια αλλά και την απόλαυση που ψάχνετε, όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά όλες τις εποχές του χρόνου.

Bridgestone Turanza T005

 

Το Turanza Τ005 είναι η ιδανική πρόταση για κάθε είδους αυτοκίνητο. Μέσα από μια ευρεία γκάμα διαστάσεων, προσφέρει άριστα χαρακτηριστικά απόδοσης, όπως ευελιξία και πλήρη έλεγχο του οχήματος στο βρεγμένο, χαμηλά επίπεδα φθοράς, μικρότερη αντίσταση κύλισης, εξαιρετικό κράτημα στο στεγνό και αποτελεσματικό φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες. Το Turanza T005 εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ευρώπη, μετά από εκτεταμένη έρευνα που έγινε ανάμεσα σε χιλιάδες οδηγούς σχετικά με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους.  Οι αγοραστές των κορυφαίων ελαστικών για όλα τα μοντέλα αναζητούν ένα προϊόν, που όχι μόνο προσδίδει την αίσθηση ασφάλειας στις προκλήσεις των καθημερινών τους διαδρομών, αλλά ταυτόχρονα μεγιστοποιεί και την οδηγική απόλαυση.

Το Bridgestone Turanza Τ005 αποτελεί σήμερα την ιδανική πρόταση για την κατηγορία των SUV μοντέλων, οι οδηγοί των οποίων έχουν να αντιμετωπίσουν τις απαιτητικές, αστικές διαδρομές. Συνεπώς, τα ελαστικά των οχημάτων τους χρήζουν άριστων χαρακτηριστικών απόδοσης, όπως ευελιξία και πλήρη έλεγχο του οχήματος στο βρεγμένο, χαμηλά επίπεδα φθοράς, μικρότερη αντίσταση κύλισης, εξαιρετικό κράτημα στο στεγνό αλλά και καλύτερο φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Το Turanza T005 της Bridgestone, της Νο 1 εταιρείας παγκοσμίως στο χώρο των ελαστικών, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ευρώπη, μετά από εκτεταμένη έρευνα που έγινε ανάμεσα σε χιλιάδες οδηγούς σχετικά με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους. Οι αγοραστές των κορυφαίων ελαστικών για SUV μοντέλα αναζητούν ένα προϊόν, που όχι μόνο προσδίδει την αίσθηση ασφάλειας στις προκλήσεις των καθημερινών τους διαδρομών, αλλά ταυτόχρονα μεγιστοποιεί και την οδηγική απόλαυση. Το νέο Bridgestone Turanza T005 ικανοποιεί με τον πλέον ιδανικό τρόπο όλες αυτές τις προσδοκίες, καθώς πρόκειται για ένα ελαστικό που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό  να αναδείξει τις ικανότητες του οχήματός του. Διαθέσιμο και σε έκδοση με τεχνολογία DriveGuard, μια καινοτομία που επιτρέπει στους οδηγούς να συνεχίσουν το ταξίδι τους ακόμη και μετά από διάτρηση του ελαστικού.

Bridgestone Weather Control A005

To Weather Control A005 είναι το 1ο ελαστικό τουρισμού για όλες τις εποχές. Σχεδιασμένο για να προσφέρει έλεγχο και αντοχή όλο το χρόνο, είτε κινείστε στον αυτοκινητόδρομο είτε στο απαιτητικό περιβάλλον της πόλης, το Weather Control A005 εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ευρώπη. Δοκιμασμένο και πιστοποιημένο από τον διεθνώς αναγνωσισμένο φορέα TÜV SÜD, τξεπέρασε τον κορυφαίο ανταγωνιστή της αγοράς στο φρενάρισμα σε βρεγμένο και χιόνι. Έχει βραβευθεί με την καλύτερη στην κατηγορία ευρωπαϊκή ετικέτα επιπέδου Α για την πρόσφυση στο βρεγμένο και με C στην αντίσταση κύλισης (ακόμα και Β σε συγκεκριμένες διαστάσεις). Είναι νομικά κατοχυρωμένο για χρήση – 365 μέρες το χρόνο – χάρη στις επιδόσεις του στο χιόνι, πιστοποιημένες με σήμανση 3 Peaks Mountain Snow Flake (3PMSF). Παράλληλα διατηρεί και εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση, ίδια με το θερινό ελαστικό τουρισμού Turanza T005. Κατάλληλο για επιβατικά αυτοκίνητα, SUV και ημιφορτηγά, για ζάντες από 15 έως 20 ίντσες, σε μια τεράστια ποικιλία διαστάσεων. Διαθέσιμο και σε έκδοση με τεχνολογία DriveGuard, μια καινοτομία που επιτρέπει στους οδηγούς να συνεχίσουν το ταξίδι τους ακόμη και μετά από διάτρηση του ελαστικού.


Continental PremiumContact 6

Το νέο PremiumContanct 6 προσφέρει ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς. Το νέο ελαστικό της Continental ξεπερνά τον συμβιβασμό μεταξύ ιδανικού φρεναρίσματος στο βρεγμένο και των άλλων επιδόσεων που πρέπει να προσφέρει ένα κορυφαίο ελαστικό χάρη στα νέα Μείγματα Ασφαλείας Πυριτίου. H σύνθεση κρυσταλλικού πυριτίου επιτρέπει ποιοτικά ανώτερη απόδοση στο φρενάρισμα, ιδιαίτερα σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Διατηρώντας την απόδοση της ασφάλειας στο μέγιστο επίπεδο, βελτιώθηκε και η χιλιομετρική απόδοση περισσότερο από 15%. Το νέο PremiumContact 6 προφέρει παράλληλα υψηλότερα επίπεδα άνεσης αλλά και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, χάρη στην ομαλή ακαμψία του προφίλ του. Η σπορ οδήγηση εξασφαλίζεται σε κάθε αυτοκίνητο με τον προηγμένο σχεδιασμό των μακρομπλόκ που προσφέρει μέγιστο έλεγχο και ευστάθεια στις στροφές. Επιπλέον η ασύμμετρη γεωμετρία των νεύρων βελτιώνει την απόκριση και την ακρίβεια του τιμονιού στις στροφές για μία ολοκληρωμένη εμπειρία που θα ικανοποιήσει και τους πλέον απαιτητικούς. Διαθέσιμο για επιβατικά αυτοκίνητα και SUV σε120 μεγέθη για ζάντες από 18 έως και 22 ίντσες.

Continental SportContact 6

To SportContact 6 εξασφαλίζει βέλτιστο κράτημα προς όλες τις κατευθύνσεις αλλά και μέγιστη οδηγική απόλαυση σε όλες τις συνθήκες. Η τεχνολογία μείγματος Black Chili της Continental προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο, μέγιστη δυνατή επιτάχυνση αλλά και ιδανική πρόσφυση στις στροφές. Με το SportContact 6 ο απόλυτος έλεγχος του οδηγού είναι εγγυημένος κάθε στιγμή. Η σχεδίαση στο εσωτερικό μέρος του πέλματος αυξάνει την απόκριση και την πληροφορία που φτάνει στα χέρια του οδηγού και η ενισχυμένη σχεδίαση στο εξωτερικό προσφέρει την απαραίτητη στήριξη όταν ασκούνται εγκάρσιες δυνάμεις στις στροφές χάρη στον σχεδιασμό Macro Block. Παράλληλα χάρη στην τεχνολογία Aralon350 (νέα προσαρμοστικά λινά επίστρωσης από νάυλον και αραμίδιο) στον σκελετό του ελαστικού επιτυγχάνεται μέγιστη ευστάθεια σε ταχύητες ακόμη και έως 350 χλμ./ώρα. Διαθέσιμο για ζάντες από 18 έως 24 ίνστες σε 90 διοφορετικά μεγέθη.

Michelin Pilot Sport 4 SUV

Το Michelin Pilot Sport 4 SUV, αλλάζει τα δεδομένα στα ελαστικά υψηλών επιδόσεων στα premium και sport SUV καθώς αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τους πιο απαιτητικούς κατασκευαστές. Η εξαιρετική πρόσφυση που προσφέρει οφείλεται στην ασύμμετρη σχεδίαση του πέλματός του: το εξωτερικό μέρος για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος και το εσωτερικό για βρεγμένο οδόστρωμα. Διαθέτει ένα νέο μείγμα γόμας με ειδικά, λειτουργικά και καινοτόμα ελαστομερή και πυρίτιο. Για να βελτιστοποιήσει την ακρίβεια στην οδήγηση, η δομή του πέλματος ενσωματώνει την τεχνολογία «Dynamic Response», μία υβριδική ζώνη ενίσχυσης, κατασκευασμένη από αραμίδη και νάυλον. Η εξαιρετική διάρκεια ζωής, εξασφαλίζεται από τα άκαμπτα μπλοκ πέλματος και τα διπλά λινά του σκελετού, ενώ ο σχεδιασμός του βελτιώνει την άνεση στην οδήγηση και μειώνει το παραγόμενο θόρυβο. Οι δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού TUV SUD το ανέδειξαν πρώτο μεταξύ 6 ανταγωνιστών του σε βασικούς τομείς επιδόσεων όπως στο φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο με την διαφορά μάλιστα να μεγαλώνει όταν συγκρίνονται φθαρμένα ελαστικά. Ταχύτερο και σε βρεγμένη πίστα το Pilot Sport 4 SUV προσφέρει παράλληλα 9.100 περισσότερα χιλιόμετρα σε σύγκριση με το μέσο όρο των ανταγωνιστών του. Διαθέσιμο για ζάντες από 17 έως 21 ίντσες σε 53 διαστάσεις.

Michelin CrossClimate+

Το CrossClimate+ συνδυάζει τις καλύτερες τεχνολογίες από τα καλοκαιρινά και τα χειμερινά ελαστικά και διασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο απόδοσης από την πρώτη ημέρα χρήσης μέχρι και τη στιγμή που θα φτάσει στο νόμιμο δείκτη φθοράς (1,6 mm).
Το CrossClimate+ επιβεβαιώνει τις επιδόσεις του στο στεγνό οδόστρωμα και τη θέση του ως premium καλοκαιρινό ελαστικό, ενώ προσφέρει ακόμα περισσότερα όσον αφορά στις χειμερινές επιδόσεις, εξασφαλίζοντας ένα εξαιρετικό επίπεδο έλξης στο χιόνι, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο. Όταν είναι καινούριο, η έλξη του CrossClimate+ στο χιόνι είναι στο ίδιο επίπεδο με τα κυριότερα premium ανταγωνιστικά προϊόντα. Όταν φθαρεί, οι επιδόσεις του αλλάζουν ελάχιστα, τη στιγμή που οι premium ανταγωνιστές του σημειώνουν σημαντική πτώση. Το CrossClimate+ μπορεί να ανέβει μία χιονισμένη ανηφόρα, όταν το ίδιο όχημα, εξοπλισμένο με άλλα καλοκαιρινά ελαστικά, θα γλιστρούσε υπερβολικά. Φέρει σήμανση 3 PMSF και μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα όχημα για όλο το χρόνο υποστηρίζοντας το οδηγό του σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Διαθέσιμο για ζάντες από 15 μέχρι 18 ίντσες. Οι υπόλοιπες διαστάσεις εξυπηρετούνται από το CrossClimate για ζάντες 14 ιντσών και από το CrossClimate SUV.