Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Video: Ερχεται ο αντίπαλος του R8 από την Renault

Ελλάδα 9:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Video: Ερχεται ο αντίπαλος του R8 από την Renault

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Video: Ερχεται ο αντίπαλος του R8 από την Renault

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πενήντα χρόνια μετά την παρουσίαση της θρυλικής Α110 Berlinette, η Renault φέρνει στα φώτα της δημοσιότητας ένα πρωτότυπο αγωνιστικό, το Alpine A110-50. Σχεδιαστικά παραπέμπει στο πρωτότυπο Renault DeZir, θυμίζοντας όμως και κάτι από… Audi R8. Το Alpine Concept βασίζεται στο σωληνωτό πλαίσιο του αγωνιστικού Megane Trophy, με το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο μεταξόνιο (2,62 m).

Advertisement
Advertisement

Ελαφρώς αυξημένα είναι τα μετατρόχια, με πλάτος 1,68 m για το εμπρός και 1,69 m για το πίσω, ενώ το βάρος του αμαξώματος των 4,33 m είναι μόλις 880 kg. Οι τροχοί των 21 ιντσών σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο concept και πατούν σε ελαστικά της Michelin. Καθώς δεν υπάρχει σύστημα ABS, την ακινητοποίηση του Α110-50 αναλαμβάνουν δίσκοι διαμέτρου 356 mm εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες και 330 mm πίσω με τετραπίστονες δαγκάνες.[nggallery id=133]

Από το Megane Trophy δανείζεται και τον κινητήρα, τον τοποθετημένο στο κέντρο και προς τα πίσω V6, χωρητικότητας 3,5 lt. και ισχύος 400 PS. Η μέγιστη τιμή της ροπής (43 kgm) εμφανίζεται στις 6.200 rpm. Η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω  6τάχυτου ημιαυτόματου σειριακού κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη. Το Α110-50 φέρει επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί η τεράστια αεροτομή. Η κατανομή του βάρους είναι κοντά στο 50/50, με το 47,8% να πέφτει στον εμπρός άξονα. Το εσωτερικό είναι λιτό, όπως αρμόζει σε ένα αγωνιστικό μοντέλο, με roll cage, ενώ τα sport καθίσματα είναι από αλκαντάρα.

Advertisement
Advertisement