ΔΟΚΙΜΕΣ

Τest: Opel Insignia Grand Sport 1,6 CDTI

Ελλάδα 5:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τest: Opel Insignia Grand Sport 1,6 CDTI

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τest: Opel Insignia Grand Sport 1,6 CDTI

ΔΟΚΙΜΕΣ

Mε δυναμική σχεδίαση, μεγαλύτερες διαστάσεις και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και κύλισης, το νέο Opel Insignia Grand Sport αποτελεί μια ενδιαφέρουσα επιλογή στη μεσαία κατηγορία.

Advertisement
Advertisement

Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Η πρώτη γενιά του Insignia σημείωσε μια μεγάλη εμπορική επιτυχία για τη γερμανική φίρμα, καθώς πούλησε πάνω από 900.000 μονάδες. Με τη δεύτερη γενιά του μεσαίου μοντέλου οι ιθύνοντες της φίρμας στοχεύουν σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις, και όπως διαπιστώσαμε και εμείς από τη δοκιμή μας, έχουν κάθε λόγο να το επιτύχουν. Σχεδιαστικά το νέο Opel Insingia κερδίζει τις εντυπώσεις παρουσιάζοντας αρκετές ομοιότητες με το πρωτότυπο Monza που παρουσίασε η εταιρεία το 2013. Έτσι, στο εμπρόσθιο μέρος έχουμε τη μακρόστενη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα τύπου LED (IntelliLux δεύτερης γενιάς με 32 στοιχεία), ενώ στο πίσω τμήμα ενδιαφέρον παρουσιάζει το τελείωμα της οροφής που παραπέμπει σε κουπέ αμάξωμα.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Opel (EP2), η οποία βοηθά στη μείωση του βάρους κατά 175 κιλά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, παρότι το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις (π.χ. μήκος 4.897 χλστ., πλάτος 1.863 χλστ., μεταξόνιο 2.829 χλστ.).

Με Premium στοιχεία, μεγάλους χώρους & high tech χαρακτήρα

Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και του μεταξονίου έχουν σαν αποτέλεσμα το εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου να μεγαλώσει αρκετά. Έτσι, η μεταφορά ακόμη και 5 επιβατών είναι εφικτή χωρίς παραχωρήσεις (πορτ μπαγκάζ 490 λίτρων), ενώ τα πάντα είναι εργονομικά τοποθετημένα. Το σύνολο της καμπίνας αποτελείται από μαλακά πλαστικά υψηλής ποιότητας με πολύ καλή συναρμογή και έτσι το νέο Insignia Grand Sport μπορεί να φλερτάρει με την premium κατηγορία.

Advertisement

Στον στάνταρ εξοπλισμό του γερμανικού μοντέλου βρίσκουμε πολλά στοιχεία όπως το σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 4,2 ιντσών, 8 αερόσακους, εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας, αλλά και το OnStar που-μεταξύ άλλων-προσφέρει στο όχημα WiFi μέσω δικτύου 4G. Oι τιμές για την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 1,6 CDTI ξεκινούν από τα 25.750, ενώ η έκδοση της δοκιμής μας με τα 136 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 33.500 ευρώ και είναι υψηλότερη από τον άμεσο ανταγωνισμό της μεσαίας κατηγορίας.

Advertisement

Σταθερό, ασφαλές και περισσότερο δυναμικό

Advertisement

Η νέα πλατφόρμα αλλά και καλορυθμισμένη ανάρτηση με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω χαρίζουν στο νέο Insignia Grand Sport περισσότερα δυναμικά στοιχεία, σε σύγκριση με την πρώτη γενιά του μοντέλου που ήταν άχρωμη οδηγικά. Το γερμανικό μοντέλο πατά γερά στο οδόστρωμα σε κάθε περίπτωση και φιλτράρει αποτελεσματικά κάθε ανωμαλία στο δρόμο. Πεδίο δράσης του είναι-όπως θα περίμενε κανείς- ο ανοιχτός αυτοκινητόδρομος, όπου οι επιβάτες θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα τα επίπεδα άνεσης. Οι 136 ίπποι και τα 320 Νm ροπής του 1,6 πετρελαιοκινητήρα καλύπτουν κάθε ανάγκη μετακίνησης, ενώ το 6άρι αυτόματο κιβώτιο προσθέτει πόντους άνεσης εντός της πόλης ικανοποιώντας με τις αλλαγές τους.

Συνολικά το Insignia Grand Sport είναι μια ανταγωνιστική πρόταση στη μεσαία κατηγορία (ειδικά στη βασική του έκδοση με τον 1,5 τούρμπο βενζινοκινητήρα) και έτσι η Opel θα “προβληματίσει” τους ανταγωνιστές της.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

Κινητήρας: 1.598 cc CDTI
Ισχύς: 136 PS/3.500 rpm
Ροπή: 320 Νm /2.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,9 sec
Τελική ταχύτητα: 203 km/h
Μεικτή κατανάλωση δοκιμής: 6,8 l/100 km
Εκπομπές CO2: 134 gr/km
Βάρος: 1.503 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.897/1..863/1.455 mm
Χώρος αποσκευών: 490 lt
Τιμή: από 31.500 ευρώ (33.500 η έκδοση με το αυτόματο)