Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δείτε ποια είναι τα αυτοκίνητα που δεν “φοβούνται” να τα δοκιμάζουμε επί μήνες

Ελλάδα 17:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δείτε ποια είναι τα αυτοκίνητα που δεν “φοβούνται” να τα δοκιμάζουμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δείτε ποια είναι τα αυτοκίνητα που δεν “φοβούνται” να τα δοκιμάζουμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάθε μήνα από τα χέρια των συντακτικών ομάδων του NewsAuto και του περιοδικού CAR περνούν δεκάδες αυτοκίνητα. Κάποιες εταιρείες έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη στα μοντέλα τους και μας τα παρέχουν να τα δοκιμάζουμε επί μήνες. 

Advertisement
Advertisement

Τα μοντέλα λοιπόν που είχαμε στα χέρια μας αυτό το μήνα σε δοκιμές διαρκείας, ευπειθώς αναφέρουν!

SKODA KAROQ 1.0 TSI DSG
Ήρθε στις 5 Μαρτίου με 772 km. Τώρα έχει 3.612 km Κατανάλωση: 7,1 lt/100 km

Η πέτρα του σκανδάλου ανάμεσα στο στόλο μας. Ουδείς χάνει την ευκαιρία να βρεθεί στο φιλόξενο εσωτερικό του. Το Karoq συνεχίζει να κερδίζει εντυπώσεις, με την ποιότητα στο εσωτερικό του, την ευρυχωρία, την άνετη κύλιση, τον πρόθυμο βενζινοκινητήρα αλλά και το αυτόματο κιβώτιο DSG που κάνει κυριολεκτικά τη ζωή μας πιο εύκολη καθημερινά. Εύκολο στη χρήση, σβέλτο εντός και εκτός των τειχών και πρακτικό κυρίως της μεγάλης πέμπτης πόρτας αποτελεί τον φύλακα άγγελο στις δύσκολες αποστολές του περιοδικού μας. Στο εσωτερικό τίποτα δεν κάνει «τσικ», ενώ και η ανάρτηση δεν έδειξε πουθενά την ηχητική διαμαρτυρία της.

Advertisement
Advertisement

Skoda Karoq 640 (3)

SKODA FABIA 1.0 TSI
Ήρθε στις 11 Οκτωβρίου με 65 km. Τώρα έχει 5.222 km Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km

Το χαρακτηρίζουμε πλέον «πιστό σκυλί της πόλης», αφού δεν πίνει δεν καπνίζει, δεν κοπανάει, γενικώς αρνείται να σε φέρει σε δύσκολη θέση, ότι πρόβλημα και να του θέσεις στη σκληρή καθημερινότητα. Η μαλακή ανάρτηση αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη συμπόνια τα ευαίσθητα μέρη των επιβαινόντων ιδιαίτερα στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους. Παρά τον μικρό κυβισμό του κινητήρα, η ροπή του δεν σε προδίδει ακόμη και σε ανηφόρες, μάλιστα με περισσότερα από δυο άτομα στο εσωτερικό. Δεν δείχνει μάλιστα (αυτό είναι το ζητούμενο) να διαλύεται εις τα εκτός συνετέθη, ενώ συνολικά, επενδύει στον απροβλημάτιστο low profile χαρακτήρα σε βαθμό να μη σε νοιάζει που το έχεις παρκάρει…

Advertisement

Skoda-Fabia-b640

HONDA HR-V 1.6 i-DTEC
Ήρθε στις 11 Ιανουαρίου με 40.026 km Τώρα έχει 48.875 km Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km

Advertisement

Με το HR-V συνεχίζουμε να γράφουμε πολλά χιλιόμετρα καθημερινά και μάλιστα αρκετά δύσκολα, δηλαδή μέσα στην πόλη. Τώρα που όσο περνά ο καιρός, συνηθίζουμε και την τραχύτητα του diesel κινητήρα ο οποίος όμως καίει ελάχιστα σε σημείο να σε προκαλεί να διανύεις αποστάσεις ακόμη και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Τα σκληρά πλαστικά στην καμπίνα (όσο και αν δείχνουν φθηνά σε όψη) είναι καλά συναρμολογημένα αναδύοντας εκείνη την περίφημη πιστότητα των αυτοκινήτων της Honda, εξ ου και το ρητό «δεν σπάει, δεν χαλάει». Η ανάρτηση αντιδρά κάπως ξερά στα εγκάρσια κομμάτια του οδοστρώματος, ωστόσο, αυτό συνέβαινε από την αρχή, δεν μεταβλήθηκε στην πορεία.

HR-V-Newsauto-a640

PEUGEOT 2008 1.6 BLUEHDI
Ήρθε στις 9 Μαρτίου με 17.890 km Τώρα έχει 20.175 km Κατανάλωση: 5,8 lt/100 km

Advertisement

Ο λέοντας εκ Γαλλίας της παρέας μας, παραθέτει τον ψυχωμένο κινητήρα του στις υπηρεσίες της σύνταξης του περιοδικού. Η άφθονη ροπή από τις χαμηλές στροφές περιστροφής, σε βοηθά να μην αλλάζεις διαρκώς ταχύτητες στην πόλη, ωστόσο, και πέρα από αυτή μετατρέπεται σε αρωγό για ασφαλή προσπεράσματα. Το άλλο θετικό έχει να κάνει με την κατανάλωση, η οποία έχει πάρει την κατιούσα, παρότι το μοτέρ πετρελαίου επιβαρύνθηκε αρκετές φορές τον τελευταίο μήνα. Δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα μέχρι τώρα με τον επιλογέα ταχυτήτων και το κούμπωμα, παρά τις κακές γλώσσες που τον θέλουν να σκαλώνει στο διάβα του χρόνου. Το 2008 ήταν δίπλα μας σε κάθε φωτογράφηση αφού κυριολεκτικά με την πρακτικότητά του «καταπίνει» μεμιάς τον εξοπλισμό του φωτογράφου μας, ενώ μας βοήθησε ιδιαίτερα και στα tracking.

Peugeot-2008-car-c640

SUZUKI SWIFT 1.0
Ήρθε στις 17 Μαΐου με 12.160 km Τώρα έχει 13.078 km Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km

Το μικρό ιαπωνικό προστέθηκε στο στόλο με τα αυτοκίνητα μακράς διάρκειας με σκοπό να λύσει τα χέρια μας στην κίνηση στην πόλη. Οι μικρές διαστάσεις αποδεικνύονται τελικά «λίρα 100» στη μάχη με το παρκάρισμα, ενώ η ευκολία χρήσης (ιδιαίτερα ο ελαφρύς συμπλέκτης) σε διατηρεί ξεκούραστο ακόμη και στο μποτιλιάρισμα. Το αμάξωμα δεν τρίζει στα κακώς κείμενα του δρόμου και συνολικά η «Made in Japan» κατασκευή δείχνει έτοιμη να ανταποκριθεί στις προσδοκίες. Η άνεση από την ανάρτηση δεν είναι στα φόρτε της άλλωστε μην ξεχνάμε πως το Swift είναι από τα λίγα μικρά αυτοκίνητα που δεν ξεχείλωσαν σε διαστάσεις και δεν υποκρίθηκαν πως μπορούν να υποκαταστήσουν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Ο 1000άρης κινητήρας αποδεικνύεται σβέλτος εξαρχής και κυρίως αρκετά οικονομικός, κάτι που θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε σε μεγαλύτερο εύρος προσεχώς…

Swift a 640