Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το VW Passat με τα 150 PS

Ελλάδα 11:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε το VW Passat με τα 150 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το VW Passat με τα 150 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Πρωί Τρίτης και λόγω αλλαγής προγράμματος των δημοσιογραφικών μας αυτοκινήτων, αντί για τον Τάκη παρέλαβα εγώ ένα οικογενειακό VW Passat. Εγώ που ακόμα ούτε οικογένεια έχω, ούτε παιδιά. Ένα σκυλί μόνο!

Advertisement
Advertisement

Για να είμαι ειλικρινής δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα αυτοκίνητα αυτά, αν και έχω δοκιμάσει αρκετά, αφού καλώς ή κακώς απευθύνονται σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο κοινό.
Οπότε για να αξιολογήσω σωστά τους χώρους του, έπρεπε να το δω στην πράξη με ανθρώπους που κανονικά χρησιμοποιούν τέτοια αυτοκίνητα. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι η καλύτερη μου φίλη που έχει ένα κοριτσάκι περίπου 2 ετών.

Την επισκέφθηκα λοιπόν και αφού ο άντρας της βρισκόταν στη δουλειά της προσέφερα μια μεγάλη βόλτα με το νέο Passat της VW. Τοποθετήσαμε το ειδικό παιδικό καθισματάκι στις πίσω θέσεις και βάλαμε τη μικρούλα στη θέση της δεμένη καλά.
Διαπίστωσα άνεση στους πίσω χώρους και ταυτόχρονα πολύ καλή ποιότητα των υλικών κατασκευής.

Έλα όμως που εγώ δεν γνώριζα πως μαζί με το παιδικό καθισματάκι και φυσικά το παιδί (!), πάει και ένα μεγάλο καρότσι (τύπου transformer) μαζί με μια γιγαντιαία τσάντα με το μισό δωμάτιο του παιδιού σε αλλαξιές, τροφές, πάνες, παιχνίδια κτλ.
Είχα μια ανασφάλεια για το εάν θα χωρέσουν όλα αυτά που έβλεπα στο χώρο αποσκευών, όμως λανθασμένα την είχα, μια και το πορτμπαγκάζ των 586 λίτρων χωράει αυτά και άλλα τόσα πράγματα με ευκολία. Μπήκαμε και εμείς στο αυτοκίνητο, βάλαμε ζώνες και ξεκινήσαμε να φύγουμε από την πόλη για μια μικρή εκδρομή στη θάλασσα.

Advertisement
Advertisement

VW Passat 640

Στο εσωτερικό του, πλούσιος εξοπλισμός, άνεση, ποιότητα και πολυτέλεια είναι αυτά που το χαρακτηρίζουν. Προσεγμένος εσωτερικός διάκοσμος με όλα όσα χρειάζεσαι τεχνολογικά από ένα καινούριο αυτοκίνητο.

Η οδήγησή μου ήταν αρκετά ήρεμη και κατά συνέπεια οικονομική, με αποτέλεσμα η μικρούλα μας να κοιμηθεί κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Οι αναρτήσεις του αν και σφιχτές απορροφούν τους κραδασμούς χωρίς να περνούν στους επιβάτες και κάνουν το ταξίδι άνετο.

Advertisement

Η φίλη μου ενθουσιασμένη, όταν την ρώτησα μου απάντησε ότι δεν πίστευε πως από ένα sedan αυτοκίνητο θα έμενε συνολικά τόσο ικανοποιημένη, μιας και είναι κάτοχος μεγάλου 4κίνητου αυτοκινήτου. Αυτό που επίσης δυσκολεύτηκε να πιστέψει ήταν η κατανάλωσή του. Το Passat, στα συνολικά 185 km που κάναμε εντός και εκτός πόλης έδειξε μέση κατανάλωση 5,9 lt/ 100 km.

VW Passat internal 640

Advertisement

Αργά το βράδυ, άφησα τη φίλη μου με τη μικρούλα της και το… μισό τους σπίτι και επιτέλους μείναμε οι δυό μας, εγώ και το Passat! Ήταν καιρός να δω πώς αυτό το sedan αντιδρά σε λίγο πιο απαιτητική οδήγηση…
Η αλήθεια είναι πως εντυπωσιάστηκα!

Δε μπορώ να το κρύψω, όσο κι αν δε συμπαθώ την κατηγορία του. Ωραίο πάτημα, σφιχτό τιμόνι και καλή πληροφόρηση σε συνδυασμό με τρομερή ροπή και άψογες επιδόσεις από έναν μικρό turbo βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων που κινεί αβίαστα ένα αμάξωμα σχεδόν 4,8 μέτρων και 1.400 κιλών! Πραγματικά έκανα ωραία βόλτα με ένα αυτοκίνητο που ενώ δεν του φαινόταν είχε σπορ ψυχή και χαρακτήρα.

Γενικά, το νέο Passat δεν έχει κάτι να σε στεναχωρήσει, ούτε καν την τιμή του αφού είναι προσιτό στην ελληνική πραγματικότητα με την έκδοση των 125 ίππων (1.4 TSI Trendline) να ξεκινά στις 21.950 ευρώ. Θα μπορούσα να πω πως εάν είχα οικογένεια θα ήταν σίγουρα μια από τις επιλογές μου και ίσως η επικρατέστερη σε αυτά τα χρήματα.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA – VW Passat Limousine R-Line (DSG)

Κινητήρας: 1.395 cc
Ισχύς: 150 PS/5.000-6.000 rpm
Ροπή: 26.5 kgm/1.400-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων DSG
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8,4 sec
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5,1 l/100 km
Εκπομπές CO2: 117 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 114,66 €
Βάρος: 1.335 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.767/1.832/1.456 mm
Χώρος αποσκευών: 586 lt
Τιμή: από 32.750 €

VW Passat onroad 640