Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο VW Passat

Ελλάδα 18:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το νέο VW Passat

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο VW Passat

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το νέο Passat, ολοκληρωμένο, προσιτό, πολυτελές, με χαμηλή κατανάλωση και άπλετους χώρους, μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες…

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Με μήκος κοντά στην BMW Σειρά 5 ή το Audi A6, το νέο Passat μπορεί να είναι η νέα υπουργική λιμουζίνα, οικογενειακό αυτοκίνητο ή εταιρικό αυτοκίνητο για τους VIP φιλοξενούμενους. Και παρότι φορά κινητήρα 1.4 lt, δεν υστερεί καθόλου σε επιδόσεις. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI αποδίδει 150 PS και 25,5 kgm ροπής από το ρελαντί. Το σύστημα ACT απενεργοποιεί τον 2ο και τον 3ο κύλινδρο μεταξύ 1.500-4.000 rpm αν οι απαιτήσεις σε ροπή δεν ξεπερνούν το 30% της μέγιστης, με την εξοικονόμηση καυσίμου να φτάνει τα 0,5 lt/100 km, ενώ η λειτουργία γίνεται αντιληπτή μόνο από τη σχετική ένδειξη στο ταμπλό.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Passat έχει κάνει «δίαιτα» – η μείωση βάρους έφτασε το 6% (85 kg). Ολα αυτά συντελούν στη χαμηλή κατανάλωση των 10 ευρώ/100 km που καταγράψαμε κινούμενοι τόσο στην πόλη όσο και στην εθνική οδό. Η εμφάνιση του Passat είναι επιβλητική, με το παραλληλόγραμμο να κυριαρχεί ως δομικό σχεδιαστικό στοιχείο. Στο εσωτερικό το πρώτο που εντυπωσιάζει είναι οι άπλετοι χώροι. Ρυθμίζοντας το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μας (1,85 cm/100 kg), καθίσαμε πίσω και υπήρχε κενό τουλάχιστον 10 cm από τα γόνατά μας ως την πλάτη του καθίσματος.

Αχανής και ο χώρος φόρτωσης, ομοιόμορφος και εύκολα προσβάσιμος, από το σήμα της VW που κρύβει και την κάμερα οπισθοπορείας. Εξ ου και κινείται όταν ο οδηγός επιλέξει όπισθεν. Το σύστημα Area View συνδυάζει 4 κάμερες εξαφανίζοντας το άγχος του παρκαρίσματος. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι θετικό σε αίσθηση με μακριά κλιμάκωση και ακριβές στις γρήγορες αλλαγές. Στο κέντρο του ταμπλό εντυπωσιάζει η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών (έκδοση Highline). Μέσω του λογισμικού Mirror Link μπορείτε να χειριστείτε ειδικές εφαρμογές του κινητού σας ή της VW, όπως το «Τhink Blue Trainer» που σας μαθαίνει να κινείστε οικονομικά, το «Shared Audio» ή το «My Guide». Επιπλέον υπάρχει και η δυνατότητα Wifi hot spot για να είναι οι επιβαίνοντες online. Οι κάτοχοι παλαιότερων Passat θα νιώσουν αμέσως οικεία.

Advertisement

Φτάσαμε κιόλας;
Το νέο Passat έχει φτιαχτεί για να ταξιδεύει. Διανύσαμε απνευστί μέσα σε λίγες ώρες πάνω από 600 km χωρίς ανεφοδιασμό (ρεζερβουάρ 66 lt) και χωρίς να κουραστούμε ή να αγχωθούμε. Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η καλή αεροδυναμική απομονώνουν τους επιβάτες από το περιβάλλον και επιτρέπουν στο Passat να κινείται με πολύ υψηλή μ.ω.τ. χωρίς να ταλαιπωρεί. Τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως η απόσταση ασφαλείας, η αναγνώριση πεζών ή κόπωσης του οδηγού, συμβάλλουν θετικά. Η ανάρτηση βέβαια θα μπορούσε να είναι πιο άνετη/ενδοτική, το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε ελαστικά 215/55/17 – πιθανόν οι 16άρες ζάντες να βοηθούν. Η οδική συμπεριφορά του Passat περιγράφεται με δύο λέξεις: ασφαλώς, υποστροφικά. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει ο κινητήρας, που έχει περιθώρια για ένα ασφαλές προσπέρασμα ακόμη κι αν είσαι βαρυφορτωμένος σε ανηφορικό δρόμο με στροφές. Οπως βλέπετε, κ. υπουργέ, το Passat συνδυάζει κύρος, άνεση, οικονομία, τιμή χωρίς να προκαλεί. Ακόμη το σκέφτεσαι μπαμπά;

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.395 cc
Ισχύς: 150/5.000 PS/rpm
Ροπή: 25,5/1500 – 3000 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,4 sec
Μεικτή κατανάλωση: 7,1 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 115
Βάρος: 1.387 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.767/1.832/1.456 mm
Χώρος αποσκευών: 586 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 103 ευρώ
Τιμή: 24.900 ευρώ (23.940 με απόσυρση, Comfortline)

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil